Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#375289 Είναι κάνας γνώστης ανάμεσά μας να μου πει αν τα φρένα του 208 GTI (my2015) είναι plug n play στο δικό μου Puretech (my2016)? :hmmm:

Απ' ότι καταλαβαίνω απ΄το Service Box τα άκρα είναι ίδια επομένως κουμπώνουν ως έχουν. Οι λόγοι καθαρά αισθητικοί μιας και η 17αρα είναι άδεια με τους μαμά 266μμ δίσκους. Επίσης έχω βρει με 130€ σετ δαγκάνες που νομίζω είναι πολύ καλή τιμή και τις αφήνω στην άκρη να τις βάλω όταν έρθει η ώρα για τακάκια μπροστά.

Κωδικοί που έχει το δικό μου
3646 90 01 ΕΜΠΡΟΣ ΑΚΡΑΞΟΝΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ASS
3647 90 01 ΔΕΞΙΑ ASS


Κωδικοί που δίνει για το GTI
3646 90 01 ΕΜΠΡΟΣ ΑΚΡΑΞΟΝΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ASS
3647 90 01 ΔΕΞΙΑ ASS


:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#375294 Όλα τα μοντέλα 208 φοράνει 2 δίσκους με το ίδιο όφσετ και το ίδιο καρέ, με διαφορά στο μέγεθος και το πάχος.

Φοράνε 266Χ22 και 302Χ26, για να μπούνε τα μεγάλα φρένα χρειάζονται οι δαγκάνες και οι βάσεις τους και μπαίνουν plug and play.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#377168 Αγόρασα ένα Nissan Sunny N14 του 1992. Είναι το 1600cc με αυτόματο κιβώτιο.

Τα φρένα του στα νορμάλ φρεναρίσματα είναι ικανοποιητικά. Όμως θέλει τεράστια δύναμη το πεντάλ για να κάνεις πιό απότομο φρενάρισμα και είναι σχεδόν αδύνατον να του μπλοκάρεις τους τροχούς.

Έχει κανείς εμπειρία με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να μου πεί αν είναι νορμάλ αυτό? Διορθώνεται κάπως, πχ με μεγαλύτερο σεβρό?
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#377179
rx8_drifter έγραψε:Nα φταίει το αυτόματο της υποθεσης?


Θα δοκιμάσω να φρενάρω με νεκρά, αλλά δέν νομίζω να φταίει αυτό.

Τα φρένα έχουν δυνατό αρχικό δάγκωμα, αλλά μετά αυξάνεται λογαριθμικά η δύναμη του ποδιού που απαιτείται για επιπλέον δύναμη φρεναρίσματος.

Η σκληρότητα και διαδρομή του πεντάλ είναι νορμάλ
Άβαταρ μέλους
By xenos
#377182
fubar.gr έγραψε:Αγόρασα ένα Nissan Sunny N14 του 1992. Είναι το 1600cc με αυτόματο κιβώτιο.

Τα φρένα του στα νορμάλ φρεναρίσματα είναι ικανοποιητικά. Όμως θέλει τεράστια δύναμη το πεντάλ για να κάνεις πιό απότομο φρενάρισμα και είναι σχεδόν αδύνατον να του μπλοκάρεις τους τροχούς.

Έχει κανείς εμπειρία με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να μου πεί αν είναι νορμάλ αυτό? Διορθώνεται κάπως, πχ με μεγαλύτερο σεβρό?


Ειχαμε εμεις ενα τετοιο (οχι αυτοματο) και ειχε τα χειροτερα φρενα εβερ! Ειχαμε αλλαξει δισκους κ τακακια με πολυ καλυτερα αλλα κλαιν. Δεν ξερω αν με τπτ φρενα του gti κανεις τπτ.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#377258
fubar.gr έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Nα φταίει το αυτόματο της υποθεσης?


Θα δοκιμάσω να φρενάρω με νεκρά, αλλά δέν νομίζω να φταίει αυτό.

Τα φρένα έχουν δυνατό αρχικό δάγκωμα, αλλά μετά αυξάνεται λογαριθμικά η δύναμη του ποδιού που απαιτείται για επιπλέον δύναμη φρεναρίσματος.

Η σκληρότητα και διαδρομή του πεντάλ είναι νορμάλ


Άνοιξε το καπω και στο ρελαντί προσπάθησε να ακούσεις αν υπάρχει φύσημα στο σερβοφρενο, αν ακούς φύσημα έχει τρυπήσει η μεμβράνη του και θέλει άλλαγμα, αν είναι Οκ το σερβοφρενο και διαδρομή στο πεντάλ είναι συνεχώς πολύ μικρή και το πεντάλ το νιώθεις κούτσουρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει την αντλία των φρενών με μεγαλύτερη.

Πρέπει να δεις το συγκεκριμένο αμάξι τι φορούσε από το εργοστάσιο και να ελέγξεις τι φοράει το δικό σου, σίγουρα πρέπει να αλλάξεις και υγρά φρενών για σιγουριά ότι είναι φρέσκα, και έλεγχο σε τακάκια και δισκους

Επάνω στο σερβοφρενο που έρχεται η σωλήνα της υπόθεσης υπάρχει και η ανεπιστροφη βαλβίδα, αφού λες ότι αρχικά είναι Οκ και μετά θέλει πολύ δύναμη, ίσως να έχει διαρροη ειναι φτηνη πλαστική άλλαξε την αμεσα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#378185 Citroen Xsara 1.6 2003 (facelift)
Το πεντάλ του φρένου έχει αρχική μεγάλη διαδρομή, που κατόπιν μικραίνει λίγο, αλλά παραμένει μεγάλη. Επιπλέον, κάνει ένα περίεργο φύσημα (φσττ-φσττ :lol: ) όταν το πατάς.
Τα φρένα πιάνουν μεν, αλλά η αίσθηση είναι κακή.
Το παρουσίασε κάποια στιγμή πριν καιρό, το πήγε ο πατέρας σε ένα συνεργείο και έκανε εξαέρωση. Μετά, το πάρκαρε για κάτι μήνες, και χθες το δοκίμασα και έχει αυτό το χάλι...

Τσέκαρα για διαρροές, όπως τσέκαρα και το δοχείο των υγρών και όλα είναι εντάξει.
Παίζει να παίρνει το κύκλωμα κάπου αέρα; Να έχει να κάνει με το σεβρό αυτή η συμπεριφορά; Έχετε καμιά ιδέα πριν το πάω στο συνεργείο;
Λογικά θα προτιμηθεί κάποια αντιπροσωπεία, γιατί κάτι μου λέει πως έχει να κάνει με την τρόμπα ή το σεβρόφρενο.
:vava:
Άβαταρ μέλους
By dimitrisB
#378200 Σε 'οτι αφορά σε φρένα κλπ σύστημα πεδησης, ... αξέχαστη εμπειρία :
Αudi 80/1988, 1.600cc, ολοκαίνουριο (το ονομαζόμενο "αυγό").
Όποτε κινούσουν με νεκρά και με κάποια χλμ (πχ: με 60χλμ/ώρα και -με νεκρά- τσουλώντας έφτανες σε φανάρι, διόδια σε Ε.Ο. κλπ), φρενάροντας σχετικά δυνατά, .... ΕΣΒΗΝΕ!
Και όλα αυτά απο τον 1ο μήνα αγοράς.
Λύση ΜΗΔΕΝ απο την αντιπροσωπεία σε 2 επαφές μαζί τους για το θέμα και έμεινα με την προτροπή να "μην το κάνω" και να σταματάω έχοντας μέσα ταχύτητα κλπ μ@λ@κίες.

Πέραν του γνωστού θέματος της καλύτερης πέδησης με ταχύτητα στη μετάδοση , όλα τα άλλα τα θεωρούσα και τα θεωρώ=> emoticon WHATEVER.

To έλυσα μόνος μου ανεβάζοντας (στο καρμπυρατέρ) απο τη βίδα για τον αέρα και όχι το καύσιμο, τις στροφές κατά 100 (δούλευε στις 800-850/λεπτό) και -αν και πάλι έπεφταν στις ίδιες περιπτώσεις λειτουργίας/χρήσεις) ελάχιστα το αντιλαμβανόσουν (απ το μικροτρεμόπαιγμα του κινητήρα) και -το σημαντικό- δεν ξανάσβησε.
Ομολογώ ότι δε θέλησα να το ξαναψάξω σε συνεργεία κλπ, μιάς και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είχε με τον καιρό αποδειχθεί το χειρότερο που είχα ποτέ (έχω γράψει σχετικά στα τοπικά περί "αξιοπιστίας") και πουλήθηκε στα 6μιση χρόνια με 90.000 χλμ.
:protest:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#378212 Γρήγορη όπως σου είπε ο Nass, έχει τρυπήσει η μεμβράνη, ίσως όμως να έχει τρύπα η σωληνα η να χάνει η ανεπιστροφη βαλβίδα, άνοιξε το Κάπο και στο ρελαντί να πατήσει κάποιος φρένο, θα καταλάβεις αμέσως από που είναι η διαρροή, αγόρασε ένα από τα παλιά.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#378234 @nass, @21 quadra
Ευχαριστώ και τους δυο σας, θα το τσεκάρω σήμερα αυτό που έγραψες κύριε Παναγιώτη, δεν το σκέφτηκα στον πρώτο έλεγχο.

EDIT: Αν όντως είναι το σεβρόφρενο, παίζει να επιδιορθώνεται με την αλλαγή της βαλβίδας; Αυτή βλέπω είναι φθηνή:
https://www.onparts.gr/citroen-xsara-n1 ... 49059.html
Με ούτε 17€+ εργασία τελειώσαμε, όταν ολόκληρο το σεβρόφρενο είναι πολύ ακριβό:
https://www.onparts.gr/citroen-xsara-n1 ... 25514.html
175€ ! :help: