Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#330989
nido έγραψε:In AP we trust. :)
Βγάζουν θεματάκια τα κιτ της alcon στα evo?


ναι και στα εμβολα των δαγκανων(κολληματα και μποσικα) και στην διαρκεια των δισκων.Πχ φιλοι που διαλεξαν αλκον κιτ 362χ32 οι δισκοι εβγαζαν τα μισα χλμ σε συγκριση με τους ap.Παντα με ιδιο τακακι (xp 10)
Και σε φορουμ Εγγλέζικα που υπαρχουν εκατοντάδες αυτοκίνητα με τα συγκεκριμένα κιτ,μια από τα ιδια.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#334788 Οι μαμά οι δισκόπλακες του golf είναι ΑΤΕ. Το antallaktikaonline δεν τις έχει, και αυτές που έχει -όπως και οι brembo- είναι οριακά μικρότερες.

Από αυτό το site, έχει πάρει κανείς; http://www.autodoc.gr/exartimata-aftoki ... nd%5B%5D=3

Μοιάζει κάτι αντίστοιχο.

(η brembo είναι αυτή http://www.antallaktikaonline.gr/brembo/1657459)
Προτάσεις δεκτές.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#334881
pierce21 έγραψε:Οι μαμά οι δισκόπλακες του golf είναι ΑΤΕ. Το antallaktikaonline δεν τις έχει, και αυτές που έχει -όπως και οι brembo- είναι οριακά μικρότερες.

Από αυτό το site, έχει πάρει κανείς; http://www.autodoc.gr/exartimata-aftoki ... nd%5B%5D=3

Μοιάζει κάτι αντίστοιχο.

(η brembo είναι αυτή http://www.antallaktikaonline.gr/brembo/1657459)
Προτάσεις δεκτές.


Πρέπει να δείς τι φοράει το δικό σου αμάξι, τα Golf φοράνε και 288Χ25 και 280Χ22, οι διαφορές στις διαστάσεις είναι τεράστιες και όχι οριακά μικρότερες όπως νομίζεις.

Βγάλε ένα τροχό και μέτρα την εξωτερική διάμετρο του δίσκου που φοράς, η τουλάχιστον μέτρησε το πάχος του και θα καταλάβνεις ποιός από τους 2 είναι, αν είναι φαγωμένος πχ 22.5 έως 24 είναι ο 288Χ25, αν μετρήσεις 19.5 έως 21 είναι ο 280Χ22, μην κάνει το λάθος και βάλεις λάθος δίσκο.

Και οι ΑΤΕ και οι Brembo είναι καλοί δίσκοι για το κόστος τους.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#335482 Για τα ferodo premier τι άποψη έχουμε; Είναι για φίλο με Sunny μπρος πίσω δισκόφρενα, συντηρητική οδήγηση με λογικές ταχύτητες / απαιτήσεις.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#335498 @quadra

Ελήφθη, όβερ. Θα το κοιτάξω καλύτερα το θέμα, πριν κάνω καμιά μπαρούφα.
Άβαταρ μέλους
By nido
#340127 http://www.drive.gr/news/kosmos/ayto-mp ... reno-video

Το εντυπωσιακό τέλος ενός δισκόφρενου.
Αν βαριέστε να το δείτε όλο πηγαίνετε κατευθείαν στο 4:30 (λίγο πιο μετά έχει και λήψη με 1800 καρέ/δευτερόλεπτο)
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#340150 Πόσο λες να διαφέρει αυτή η διαδρομή από μια διαδρομή στα Μέγαρα με αυτοκίνητο περίπου 200 ΗΡ ?
Βλέπεις τον δίσκο σε πόσο χρόνο κοκκινίζει και σε πόσο χρόνο - κρυώνει ? - Κάπως έτσι είναι και στα Μέγαρα η λειτουργία των φρένων και γιαυτό τον λόγο αυτοκίνητα με απλά υλικά τριβής δεν μπορούν να μείνουν πάνω από 3-4 γύρους στην πίστα με το γκάζι στο πάτωμα.

https://www.youtube.com/watch?v=h8HJmfYxgH0

Δες εδώ πόσο γρήγορα κοκκινίζει αλλά και πόσο γρήγορα κρυώνει ο δίσκος σε αντίθεση με το προηγούμενο βίντεο που ο δίσκος δεν κρύωνε ( μαύρο χρώμα ) ούτε μετά από 10 δευτερόλεπτα ) και ας είχε και αερογωγούς στα φρένα.

Άραγε γιατί αυτή η διαφορά ? Να είναι από τα τακάκια, από τον δίσκο, από την καμπάνα ή μη, από την σχεδίαση της ζάντας ?

Το θέμα είναι ότι αν καθήσεις στο τέλος της ευθείας στα Μέγαρα θα δείς ότι όλα τα φρένα όλων των αυτοκινήτων κοκκινίζουν.

https://www.youtube.com/watch?v=xa9wTQ45US4
Άβαταρ μέλους
By 224v
#340151
nido έγραψε:http://www.drive.gr/news/kosmos/ayto-mporei-na-kanei-i-trivi-se-ena-diskofreno-video

Το εντυπωσιακό τέλος ενός δισκόφρενου.
Αν βαριέστε να το δείτε όλο πηγαίνετε κατευθείαν στο 4:30 (λίγο πιο μετά έχει και λήψη με 1800 καρέ/δευτερόλεπτο)


τα τακακια παντως θα τα "εφαγε" το κομματι του δισκου που εμεινε στον τροχο και γυριζε... διοτι εκει που ελειπε ο δισκος το τακακι θα προσπαθουσε να κλεισει και ετσι οταν ξαναερχοταν το υπολοιπο του δισκου θα το εβρισκε και θα το εσκαβε... και τελος οταν ακουμπησαν μεταλλο με μεταλλο εσπασε και το υπολοιπο του δισκου....
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#340157 Ο δίσκος έσπασε από την υπερβολική διαστολή, από 2mm και πάνω στην εξωτερική περίμετρο αρχίζει ο δίσκος να σκίζεται, τα τακάκια είχαν λιώσει πολύ πρίν σκιστεί ο δίσκος, επίσης η στήριξη της δαγκάνας από την αρχή ήταν κουκουρούκου λόγω φθοράς των πείρων στήριξης, όλες οι πλευστές δαγκάνες κουνιούνται ( όχι τόσο πολύ ) και αυτός είναι ένας βασικός λόγος που τα τακάκια στις πλευστές δαγκάνες δεν έχουν την ίδια απόδοση όπως στις πολυπίστονες γιατί δεν πατάνε σταθερά σε όλο το ωφέλιμο υλικό τους.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#340316 Αφού τα λιβάνιζα κάνα 2μηνο, τελικά πήρα σήμερα αυτά.

Τι υγρά φρένων παίρνουμε? Τα Dot 4 και Dot 5 είναι το ίδιο συμβατά ε? Motul RBF θυμάμαι αλλά δεν τα χει ο Trade Wind που πήρα και λάδια. Τίποτα άλλο εξίσου εκλεκτό?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#340329
Deleted User 1 έγραψε:Αφού τα λιβάνιζα κάνα 2μηνο, τελικά πήρα σήμερα αυτά.

Τι υγρά φρένων παίρνουμε? Τα Dot 4 και Dot 5 είναι το ίδιο συμβατά ε? Motul RBF θυμάμαι αλλά δεν τα χει ο Trade Wind που πήρα και λάδια. Τίποτα άλλο εξίσου εκλεκτό?


Οχι τα 5 ισως τα 5.2 να ειναι... θελει προσοχη....
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#340332 Βασικά βλέπω ότι έχω αλλάξει υγρά φρένων τον 6ο/2015. Έκτοτε όμως έχω αλλάξει τακάκια πίσω και τώρα θα αλλάξω και τα μπροστα. Μάλλον βολεύει να τα αλλάξω τώρα και όχι στη 2ετία, ε?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#340357
Deleted User 1 έγραψε:Βασικά βλέπω ότι έχω αλλάξει υγρά φρένων τον 6ο/2015. Έκτοτε όμως έχω αλλάξει τακάκια πίσω και τώρα θα αλλάξω και τα μπροστα. Μάλλον βολεύει να τα αλλάξω τώρα και όχι στη 2ετία, ε?


Ναι φυσικα αλλωστε δεν κοστιζουν πολυ τα υγρα ουτε παιρνει μεγαλη ποσοτητα... 1 λιτρο περιπου..
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#340375 Πήρα 1λτ από τον καρντάση εδώ:

https://www.carshop.com.gr/--551/-1/motul-rbf-600-factory-line-500ml.html

Είχε και τα λάδια πιο φθηνά απ' τον Trade Wind οπότε τα πήρα όλα μαζί. 160€ σήμερα το κωλάμαξο και έπονται τα εργατικά της τοποθέτησης αυτών και τα λάστιχα. :x
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#340406
Deleted User 1 έγραψε:Αφού τα λιβάνιζα κάνα 2μηνο, τελικά πήρα σήμερα αυτά.

Τι υγρά φρένων παίρνουμε? Τα Dot 4 και Dot 5 είναι το ίδιο συμβατά ε? Motul RBF θυμάμαι αλλά δεν τα χει ο Trade Wind που πήρα και λάδια. Τίποτα άλλο εξίσου εκλεκτό?


Τα τακάκια αυτά είναι για δίσκο 320Χ30 και 16" ζάντα σύμφωνα με την Audi, από πάστα δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και δεν είναι για γρήγορη οδήγηση.

Υγρά θα πάρεις ή Dot 4.0 ή Dot 5.1, τα Dot 5.0 δεν είναι συμβατά. Τα motul είναι πολύ καλά ή τα RBF 600 ή τα RBF 660 ή ότι άλλο επώνυμο πχ ΑΤ Blue