Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#618334 ΕΛπίζω όταν λές σκούξιμο να μην εννοείς τρίξιμο με δόνηση γιατί τότε μάλλον έχεις να κάνεις με στραβωμένους δίσκους.
Έχει σημασία να αναφέρεις ποιους δίσκους και ποια τακάκια έβαλες, μάρκα μοντέλο. Μερικοί δίσκοι ή μερικά τακάκια σφυρίζουν.
Σημασία έχει και η τοποθέτηση, να έγινε σωστά, να καθαρίστηκε η δαγκάνα και να μπήκε το ειδικό έλασμα αν προβλέπεται και να μπει και πάστα χαλκού.
Γενικά στο σφύριγμα παρουσιάζεται συχνότερα σε χρήση πόλης οπότε καμιά φορά βοηθάει να κάνεις και μερικά παρατεταμένα και έντονα φρεναρίσματα που βοηθάνε τα φρένα να πατήσουν και να καθαρίσουν.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#618441
sknipper έγραψε:ΕΛπίζω όταν λές σκούξιμο να μην εννοείς τρίξιμο με δόνηση γιατί τότε μάλλον έχεις να κάνεις με στραβωμένους δίσκους.
Έχει σημασία να αναφέρεις ποιους δίσκους και ποια τακάκια έβαλες, μάρκα μοντέλο. Μερικοί δίσκοι ή μερικά τακάκια σφυρίζουν.
Σημασία έχει και η τοποθέτηση, να έγινε σωστά, να καθαρίστηκε η δαγκάνα και να μπήκε το ειδικό έλασμα αν προβλέπεται και να μπει και πάστα χαλκού.
Γενικά στο σφύριγμα παρουσιάζεται συχνότερα σε χρήση πόλης οπότε καμιά φορά βοηθάει να κάνεις και μερικά παρατεταμένα και έντονα φρεναρίσματα που βοηθάνε τα φρένα να πατήσουν και να καθαρίσουν.
Όχι δεν υπάρχει δόνηση. Η αλήθεια είναι ότι το 90% των χλμ έχει γίνει στην πόλη, οπότε δεν έχουν πάρει κατάλληλα φρεναρίσματα για να στρώσουν.
Θα δοκιμάσω και αυτό που λες αλλιώς θα βάλω αλλα τακάκια δοκιμασμενα

.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#654642 Need help!

Το παλεψα οσο μπορουσα αλλα δε μου αρεσουν τα φρενα στο mini.
Δε ξερω αν ειναι λογω συνηθειας στο πολυ καλο συνολο που ειχα φτιαξει στο miata ή οντως υστερουν, αλλα το θεμα ειναι οτι πρεπει να τα βελτιωσω.

Η ερωτηση ειναι, παω σε δισκους-τακακια-σωληνακια υψηλης ή ψαχνομαι για τα 4πιστονα απο jcw (που λογικα θα κοστιζουν απειρα) ?

Καποια στοιχεια παραπανω:
το μινι ειναι μαμα r56 184ps, καπου 1200+ κιλα, μαμα δισκοι μπροστα 280 (του works 316), λαστιχα f1 assym5.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#654698
sebastian έγραψε:Need help!

Το παλεψα οσο μπορουσα αλλα δε μου αρεσουν τα φρενα στο mini.
Δε ξερω αν ειναι λογω συνηθειας στο πολυ καλο συνολο που ειχα φτιαξει στο miata ή οντως υστερουν, αλλα το θεμα ειναι οτι πρεπει να τα βελτιωσω.

Η ερωτηση ειναι, παω σε δισκους-τακακια-σωληνακια υψηλης ή ψαχνομαι για τα 4πιστονα απο jcw (που λογικα θα κοστιζουν απειρα) ?

Καποια στοιχεια παραπανω:
το μινι ειναι μαμα r56 184ps, καπου 1200+ κιλα, μαμα δισκοι μπροστα 280 (του works 316), λαστιχα f1 assym5.

τι ειχες στο μιατα?
το τακακι παντως ειναι το 80% στα φρενα.Τωρα τι τακακι φορας?
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#654710 Ειχα βαλει δαγκανες απο το sporty (την πιο σπορ εκδοση εκεινης της γενιας) , χαρακτους δισκους κ carbotech xp10 μπροστα και 8 πισω.
Δεν ηταν ιδιαιτερα λεζαντιαρικο setup αλλα εκανε πολυ καλη δουλεια για τα γουστα μου, στα 1000+ κιλακια του μαζντα.

Στα (-) οτι ημουν ο βασιλιας της σκονης...
Μια βολτα κ ηταν ξανα για πλυσιμο οι ζαντες.
Αφου καποια στιγμη βαρεθηκα κ τις περασα με plasti dip...

Εικόνα

Τωρα μαμα τα παντα ολα. Μια κοπελα το ειχε πριν (no sexism just sayin' :lol: )
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#654718
sebastian έγραψε: carbotech xp10 μπροστα και 8 πισω.


αφου την ξερεις την λυση,τι ρωτας?
ξεκινα με καρμποτεκ στους μαμα δισκους.

ναρα το μιατα με αυτες τις ζαντες! :inlove: βαλε καμια πιο κοντινη να φαινονται καλυτερα να παρουμε λιγο ματι.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#654812 Ρωταω γιατι δεν ξερω ποσο ρολο παιζει το μεγαλυτερο βαρος του μινι.
Αν με τακακια-σωληνακια ειμαι οπως στο μιατα, δε το συζητω καν. Γλυτωνω και τα €πουλακια και το βαρος των 4πιστονων.

Αυτο που θελω ν αποφυγω ειναι να παιξω πρωτα αυτη τη λυση, να μην αποδωσει κ μετα να παω κ στην αλλη.
Τα εργατικα στο μινι δεν ειναι κ αυτο που θα λεγαμε αμελητεα ποσοτητα :s_sad


:offtopic:
Και μια φωτο απο τη ζαντα.
Εικόνα
Miataκι turbo 5,5 χρονια :inlove:
Miataκι ατμοσφαιρα 6 μηνες :αυτοκτονια: :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#654822
sebastian έγραψε:
Αυτο που θελω ν αποφυγω ειναι να παιξω πρωτα αυτη τη λυση, να μην αποδωσει κ μετα να παω κ στην αλλη.
Τα εργατικα στο μινι δεν ειναι κ αυτο που θα λεγαμε αμελητεα ποσοτητα :s_sad


:offtopic:
Και μια φωτο απο τη ζαντα.
Εικόνα
Miataκι turbo 5,5 χρονια :inlove:
Miataκι ατμοσφαιρα 6 μηνες :αυτοκτονια: :lol:


ε για αυτο ξεκινα με οτι φθηνοτερο υπαρχει,το τακακι δλδ.
το καρμποτεκ 10 ,δεν εχει θεμα με τον 1,5 τονο στο εβο,ουτε σε πιστα με συνεχομενους 20 γυρους.
Για πες για το τουρμπομιατα.Τι τουρμπινα,προγραμμα,πιεσεις,δυναμη κλπ
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#656379 Γνωριζετε καποιον φρενα Θεσ/νικη?

Ψαχνω για carbotech xp8 ή Hawk HP+ και δε βγαζω ακρη διαδικτυακα...



@dimvii
Τωρα ειδα αυτο που ρωτας για το miata! Θα γραψω το συντομοτερο :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#656382
sebastian έγραψε:Γνωριζετε καποιον φρενα Θεσ/νικη?

Ψαχνω για carbotech xp8 ή Hawk HP+ και δε βγαζω ακρη διαδικτυακα...

carbotech αρκετα σετ ειχε φερει ο garage στη Θεσσαλονικη.Κανε κανα τηλ.

https://www.auto-garage.gr/
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#662584 Έψαχνα προδιαγραφές κατασκευαστή για τα υγρά φρένων του Leon.

Σε ένα ιντερνετικό workshop manual βρήκα ότι φοράει υγρά US FMVSS 116 DOT 4 και παίρνει ποσότητα 1.15 λίτρων. Υπάρχει πρόβλημα αν μπει 1 μόνο λίτρο; στο manual αναφέρει ότι η στάθμη πρέπει να είναι μεταξύ min-max στο υγρό φρένων. Υποθέτω πως όχι. Άρα για 150ml να μην αγοράζω 2ο λίτρο.

Επειδή έχω σκοπό να βάλω ΑΤΕ 200 dot 4 στο φετινό σέρβις, βρήκα το product datasheet του εν λόγω υγρού:

Το υγρό φρένων ATE DOT 4 TYP 200 πληρεi και ξεπερνάει, μεταξύ άλλων, τις απαιτήσεις των προδιαγραφών
για υγρά φρένων FMVSS-αρ. 116 – DOT 4, SAE J1704
και ISO 4925, κατηγορία 4.

https://www.ate-brakes.com/media/2322/a ... 00-web.pdf
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#662587 μην κοιτας μονο την χωρητικοτητα του κυκλωματος,θα χρειαστεις παραπανω ποσοτητα λογω χαμενου υγρου στην φαση της εξαερωσης.Οποτε αγοραζεις 2 λιτρα,προτιμησε μεταλικο μπουκαλι,ωστε αυτο που θα περισσεψει να ζησει σε περιπτωση που χρειαστεις συμπληρωμα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#662589 Ωραίος. Χρήσιμο tip.

Ήμουν έτοιμος να παραγγείλω σωληνάκια υψηλής Goodridge για να κάνω πακέτο την αλλαγή, τα έχω βάλει στο καλάθι. Πριν πατήσω το κλικ, λέω δεν στέλνω ένα chat με το μοντέλο μου επακριβώς για επιβεβαίωση;

Και δυστυχώς στο νέο μοντέλο (δικό μου), έχει γίνει διαφοροποίηση στα πίσω σωληνάκια και δεν έχουν. Ούτε ξέρουν πότε θα βγάλουν.

GB
Hello from Greece. I own a Seat Leon FR 1.8 180ps 2017/18 model with multilink rear suspension. I want to order break hoses through your e-shop. Is the part below the proper for my car?

Brake Hose Kit for Seat Leon Mk3 Hatchback 1.8 TSI 5F1 / PR Number 0N4 / Multilink Axle 02/2013-05/2015
Stainless Steel / Complete Kit / Clear with Goodridge Logo


Goodridge
Hi Ioannis, thanks for the message. Apologies, we do not currently have a kit in the range for your vehicle, as the rear hoses on your car are different to the earlier model. Please check our FB feed regularly for updates as we release new kits regularly. Kind Regards, James


GB
Do you know when the rear hoses will be available?


Goodridge
Hi Ioannis, I’m afraid I don’t have a date at present. Kind Regards, James


GB
Can i ask you something. Is it safe to put on handmade hoses by a Greek mechanic/engineer?


Goodridge
I couldn’t recommend anything other than a OEM product or a pressure tested crimped solution. Kind Regards, James


Μου είπε να κοιτώ FB updates
Άβαταρ μέλους
By dimik
#680516 Σκέφτομαι να κάνω αλλαγή σε δίσκους και τακάκια στην Ε90, επειδή δεν το έχω καθόλου με αυτά τι προτείνεται για all around χρήση με μικρά ξεσπάσματα;
Δεν χρειάζομαι κάτι τρελά σπόρ αλλά αν πρόκεται να έχουν καλύτερη απόδοση από τα εργοστασιακά καλοδεχούμενα.
Κοιτάζω σετ της Zimmermann και της Textar αλλά δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να πατήσω το κουμπί.