Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#401961 Ωραία δουλειά!

Οι δίσκοι είναι έτοιμοι ή παιρνεις έναν απλό δίσκο και κόβεις το κέντρο του?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#401971
21 quadra έγραψε:Ναί σε ευθεία.

Κρίμα
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#401977 Παιδιά τα φρένα είναι για το δικό μου αυτοκίνητο σε συνέχεια του προβλήματος που είχα με υπερθέρμανση στα Μέγαρα.
Ευχαριστώ πολύ κι από εδώ το κ. Παναγιώτη (λίγοι άνθρωποι στο χώρο δουλεύουν με τέτοιο μεράκι κι αγαπούν αυτό που κάνουν) και θα γράψω νεότερα όταν είναι και πάνω στο αυτοκίνητο κι έχω εικόνα.

Χρήστος
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#402110 Θα υπολογιζα ως εξης:

Δαγκανες 1000€
Δισκοι + bells 600€
Τακακια 250€
Βασεις 300€

Τωρα επειδη ειναι μεταχειρα οι δαγκανες μπορει και να εχει βρεθει καμια σουπερ προσφορα και να εχουν αγοραστει στο 500αρικο ας πουμε.

Βεβαια μιλαμε για πολυ ειδικη εφαρμογη. Αντιστοιχο μεταχειρα πολυπιστονο σετ για ενα χατσμπακ πχ που απλα θελει καλυτερα δρομισια φρενα, δεν βγαινει πανω απο 1500€ κι αυτο χρησιμοποιωντας αναλωσιμα απο το πανω ραφι.

<+
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#402185
dstou έγραψε:Κοστολόγιο για την μετατροπή αυτή μπορούμε να γνωρίζουμε?


Το συγκεκριμένο πακέτο πήγε 1190 € εκτός έξοδα συνεργείου για τα περαστικά, την εξαέρωση, τα υγρά κλπ που δεν τα γνωρίζω.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#402190 Του κουτιού τα αναλώσιμα, μεταχειρισμένες οι δαγκάνες οι οποίες είναι σε πολύ καλή κατάσταση κι εξαιρετικές ποιοτικά, ενώ όντως βγήκε φθηνότερα από καινούριο κιτ ασιατικής προέλευσης (d2, xyz κτλ)
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#402203 Καλύτερα αναλώσιμα, πολύ καλύτερες δαγκάνες κι επιπλέον χωρίς να χρειαστώ αποστάτες.
Επιπλέον το κιτ του λιάτα σε αυτά τα λεφτά δεν έχει αλουμινένια κέντρα
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#402206 Ναι κατάλαβα, γι' αυτό και είπα καλύτερα αναλώσιμα.

Οι δαγκάνες είναι πράγματι τόσο καλύτερες? Αν ναι, λόγω πλήθους εμβόλων ή κάποιου άλλου χαρακτηριστικού?

Χωρίς να είμαι μηχανικός πάντως κι εμένα με ξένισε που τα έμβολα είναι στην ευθεία και δεν ακολουθούν την κλήση του δίσκου. Η λογική λέει ότι δεν θα πατάνε ισομερώς στην ίδια ακριβώς ακτίνα του δίσκου. :hmmm:

Επίσης τα 28mm πάχους είναι ικανά για σωστή απαγωγή θερμότητας ή είναι περιορισμός λόγω χώρου? Ρωτάω γιατί βλέπω εφαρμογές αντίστοιχης δύναμης να παίζουν στα 32-36mm.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#402219
Deleted User 1 έγραψε:Ναι κατάλαβα, γι' αυτό και είπα καλύτερα αναλώσιμα.

Οι δαγκάνες είναι πράγματι τόσο καλύτερες? Αν ναι, λόγω πλήθους εμβόλων ή κάποιου άλλου χαρακτηριστικού?

Χωρίς να είμαι μηχανικός πάντως κι εμένα με ξένισε που τα έμβολα είναι στην ευθεία και δεν ακολουθούν την κλήση του δίσκου. Η λογική λέει ότι δεν θα πατάνε ισομερώς στην ίδια ακριβώς ακτίνα του δίσκου. :hmmm:

Επίσης τα 28mm πάχους είναι ικανά για σωστή απαγωγή θερμότητας ή είναι περιορισμός λόγω χώρου? Ρωτάω γιατί βλέπω εφαρμογές αντίστοιχης δύναμης να παίζουν στα 32-36mm.


Όσον αφορά την ευθεία στα έμβολα, στα 140mm που είναι το μήκος του τακαιού πόση είναι η ακτίνα του δίσκου από την ευθεία ? μερικά λεπτά της μοίρας ? 1ο - 2ο μοίρες ? πρακτικά τίποτα έτσι δεν είναι ?

Τα 28mm είναι το μέγιστο που δέχεται η δαγκάνα για αυτό το αυτοκίνητο χωρίς να αλλάξει το όφσετ, σε S2000 έχω βάλει και 32mm αλλά μπήκε και 20mm αποστάτης γιατί μετακινήθηκε ο δίσκος πρός τα έξω άρα και η ζάντα αφού τασ μπαλάκια στα ψαλίδια δεν αφίνουν χώρο να πλησιάσει άλλο ο δίσκος μέσα.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#404224 Έχω κάνει περίπου 500 χλμ με τα καινούρια ATE τακάκια και το φρενάρισμα επανήλθε σε αυτό που θυμόμουν.

Το ζήτημα είναι οτι και τα τακάκια που είχε προηγουμένως ήταν ATE, αλλά με διαφορετικούς κωδικούς. Απ ότι φαίνεται τα προηγούμενα ήταν κεραμεικά, ενω αυτά που έβαλα τώρα είναι απλά.

Γιατι με τα κεραμικά δέν φρέναρε καλά όμως? Λένε οτι κάνουν καλύτερο φρενάρισμα.