Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#50762
drdino έγραψε:
red_monster έγραψε:το ερώτημα είναι, έχεις ξαναδεί άκρο ??

Σίγουρα έχει ξαναδεί άκρο, δεδομένου ότι ασχολείται επαγγελματικά με τα φρένα.

@Quadra: ok, ενδιαφέρουσες πληροφορίες όπως και να 'χει. Έχω δει να βάζουν γρασο χαλκού στην επιφάνεια του μουαγιέ, φαντάζομαι αυτό εξαρτάται από το τι έχει ο καθένας διαθέσιμο;


Δεν μίλησα για γράσο χαλκού, αυτό το βάζουμε στην πλάτη των τακακιών, λίγο απλό γράσο ή και λάδι ακόμα μηχανής κάνει, απλά να απομονώσει τα μέταλλα από την ατμόσφαιρα, ειδικά τα μαντέμια σκουριάζουν πολύ εύκολα.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#50805
drdino έγραψε:
red_monster έγραψε:το ερώτημα είναι, έχεις ξαναδεί άκρο ??

Σίγουρα έχει ξαναδεί άκρο, δεδομένου ότι ασχολείται επαγγελματικά με τα φρένα.

@Quadra: ok, ενδιαφέρουσες πληροφορίες όπως και να 'χει. Έχω δει να βάζουν γρασο χαλκού στην επιφάνεια του μουαγιέ, φαντάζομαι αυτό εξαρτάται από το τι έχει ο καθένας διαθέσιμο;

Μη βάλεις τίποτε αν και εκεί που είσαι θα κολλάνε οι ζάντες από την σκουριά.
Μόνο καλό τρίψιμο με συρματόβουρτα όταν βγαίνουν οι ζάντες.

Οι δίσκοι σκουριάζουν σε δρόμους με αλάτια. Οι δικοί μου ξεφλουδίζονται περιμετρικά σαν ξεροψημένη τυρόπιτα αλλά δεν πειράζει.
Η σκουριά όμως πειράζει τις δαγκάνες και αυτές θέλουν καθάρισμα - και γρασάρισμα αν έχουν πειράκι.

Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#50983 παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και το χρόνο σας. Η φωτό δεν είναι από το δικό μου αμάξι. Απλά ττην έβαλα για να δείξω την επιφάνεια (με το βελάκι) που έχει εμφανή σκουριά. Αλοίμονο αν συνολικά σε 5 μήνες είχαν αυτή την εικόνα οι δισκόπλακές μου. Προφανώς γνωρίζω ότι το μαντέμι οξειδώνεται εύκολα, πλην όμως στις παλιές, μανίσιες δισκόπλακες, μετά από 9 χρόνια χρήσης δεν είχε εμφανή σημάδια σκουριάς στο αντίστοιχο σημείο. Προφανώς είχαν κάποια βαφή προστασίας.
Γιαυτό ρώτησα τι μπορώ να κάνω στις νέες δισκόπλακες.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#90188 Έχετε να προτείνετε τακάκια για vag 1.2 tsi και συγκεκριμένα Polo? Βρήκα Bosch και Pagid με 40€ τα μπροστα και 30€ τα πίσω. Από κει και πέρα υπάρχουν και TRW και ΑΤΕ. Έχει κανείς εμπειρία; Orestis.D αν θυμάμαι καλά είχες αλλάξει στο Ibiza;
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#90243
koubeast έγραψε:Έχετε να προτείνετε τακάκια για vag 1.2 tsi και συγκεκριμένα Polo? Βρήκα Bosch και Pagid με 40€ τα μπροστα και 30€ τα πίσω. Από κει και πέρα υπάρχουν και TRW και ΑΤΕ. Έχει κανείς εμπειρία; Orestis.D αν θυμάμαι καλά είχες αλλάξει στο Ibiza;


Ναι, τακακια ΑΤΕ εχω βαλει μαζι με υγρο ΑΤΕ typ200. Τα τακακια μια χαρα ειναι λιιιγο καλυτερα σε βαθυ φρεναρισμα απο τα μαμα, αλλα τρεχα γυρευε. Κανουν ο,τι υποσχονται : μειωμενη σκονη και μηδενικο θορυβο στο φρεναρισμα. Τωρα αν νομιζεις οτι γι αυτα αξιζει να πληρωσεις τα ~10 ευρω διαφορα περιπου... Για μενα αξιζε και το εκανα. Απο του χρονου μαλλον θα βαλω και δισκους ΑΤΕ, εκτος κι αν παω στο κιτακι που δινει με χαρακτους.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#90446 Κατάλαβα, σ ευχαριστώ. :) Μάλλον θα τα προτιμήσω στο προσεχές διάστημα, γιατί απ ότι βλέπω με το μάτι, είμαι για αλλαγή.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#90494 Επειδη ειχα βαλει στο Xsara TRW δισκοπλακες εχω να πω πως σε επιπεδο φινιρισματος και γενικα εξωτερικης εικονας ηταν φανταστικοι. Ο αγγλος μαστορας μαλιστα μου ειπε πως σπανια δουλευει τοσο καλα ανταλλακτικα. Οχι πως λεει κατι αυτο. Προσπαθω να θυμηθω τι τακακι ειχα βαλει νομιζω Bendix αν εχω χρονο θα κοιταξω τα καταστοιχα μου μπας και το βρω. Παντως ημουν ευχαριστημενος τοσο με φρεναρισμα οσο και βρωμια και θορυβο.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#90538
mirage έγραψε:Επειδη ειχα βαλει στο Xsara TRW δισκοπλακες εχω να πω πως σε επιπεδο φινιρισματος και γενικα εξωτερικης εικονας ηταν φανταστικοι. Ο αγγλος μαστορας μαλιστα μου ειπε πως σπανια δουλευει τοσο καλα ανταλλακτικα. Οχι πως λεει κατι αυτο. Προσπαθω να θυμηθω τι τακακι ειχα βαλει νομιζω Bendix αν εχω χρονο θα κοιταξω τα καταστοιχα μου μπας και το βρω. Παντως ημουν ευχαριστημενος τοσο με φρεναρισμα οσο και βρωμια και θορυβο.


Παλαιότερα είχε η Bendix ένα πολύ καλό τακάκι για καθημερινή χρήση, κατέβασμα της Πεντέλης από Άγιο Πέτρο σε ρυθμό ειδικής και έμενες από φρένα όταν έφτανες στην κλεισθένους αλλά σε 5' είχες πάλι φρένα, ούτε φόρυβο είχε ούτε σκόνη πολύ, τον είχε στον κατάλογο για Citroen και το βάζαμε στα Renault που φόραγαν τις ίδιες δαγκάνες, στον κατάλογο της Bendix αυτό το τακάκι δεν υπήρχε για τα Renault, τα μυστήρια της αυτοκινητοβιομηχανίας, το τακάκι ήταν της σειράς Metal 40, όποιος το βρίσκει ακόμα για ότι αυτοκίνητο δεν έχει σημασία τι μάρκα είναι, η πάστα Metal 40 της Bendix τα έσπαγε για κάθημερινό τακάκι που να πιάνει από κρύο και να μην παθαίνει fade εύκολα.
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#90719 Καποιοι 'ανησυχοι' τα φοραγαν σε 106, ειχα ακουσει πολυ καλα λογια κι εγω. Οχι αγωνιστικα ομως...
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#90732 Μπορείτα να προτείνετε τακάκια για ένα Scirocco με εμπρόσθιο σύστημα φρένων Golf R;;; όπου και έχει κάνει διάτρητους τους αυθεντικούς δίσκους;
Άβαταρ μέλους
By otso
#91218 http://www.maxxparts.gr/citroen-c4-gran ... lakes-piso

παιδια για το δικο μου, γιατι αυτη η απιστευτη διαφορα τιμης στις δισκοπλακες ; και δεν μιλαμε για ενα αυτοκινητο που μπορεις να παιξεις με σπορ χαρακτηριστικα.
και η μπος ειναι 12χιλ ενω οι αλλες 9 και με ρουλεμαν επανω . παντως λογω ονοματος εγω θα εβαζα τις μπος αλλα βλεποντας αυτες τις διαφορες με κανει να ανυσηχω οτι κατι δεν παει καλα.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#91269 Η SKF 460% ακριβότερη από την Bosch! Ίσως πρόκειται περί λάθους.
Βλέπω ότι αν και ο Ρ/N αντιστοιχεί σε δισκόπλακα της Bosch, η περιγραφή γράφει για ρουλεμάν τροχού. :hmmm:

Εδώ πάντως έχουν την ίδια τιμή.

Αν πράγματι είναι Bosch και την παραδίδει στα 37,58€ εγώ θα την αγόραζα.

ΥΓ. Στις συγκρίσεις τιμών λάβε υπόψη σου τις μονάδες μέτρησης (τεμ ή ζεύγος)
Άβαταρ μέλους
By bill33
#91280 Σε γαλλικό site το βρηκα στα 117€ http://www.yakarouler.com/reference/bos ... 387,122,81
Με το ref https://www.google.gr/search?q=09864793 ... 2&ie=UTF-8 ,σε αλλο ελληνικό site το λεει πάλι ρουλεμαν http://www.parts-service.gr/set-diskopl ... 79387.html :dizzy: