Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#367661
markvag έγραψε:
Adriver έγραψε:Στην περίπτωση μου πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί να έχουν φθαρεί τα πίσω. Μόνη λογική εξήγηση να μην είναι ίδιας ποιότητας/αντοχής με τα μπροστά.

Esp ίσως;;; :iconcool:

Λύθηκε το παράδοξο. Δεν είχε σχέση με ζημιά στο σωληνάκι που έχει το υγρό, αλλά απλώς υπήρχε ένα σκάσιμο στο προφυλακτικό λάστιχο που είναι απέξω από αυτό. Σου λένε να το αλλάξεις γιατί μετά μπορεί να αρχίσει να διαβρώνεται το εσωτερικό που κάνει τη δουλειά.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#369338 Αυτή τη στιγμή έχω σπίτι (προορίζονται για επικείμενη αλλαγή σε Astra H GTC) ένα σετ μπροστινά τακάκια ΑΤΕ (η στάνταρ πάστα, όχι κεραμικά) κι ένα γνήσια GM/Opel (λογικά η φτηνότερη ποιότητα - πρέπει να βγάζει και μια πιο καλή/ακριβή η Opel). Οπτικά τουλάχιστον, η πάστα των ΑΤΕ, παρότι αμφότερα θεωρούνται οργανικά, φαίνεται πιο τραχιά/χονδρόκοκκη κι επίσης αφήνει σαφώς λιγότερη σκόνη/μαυρίλα στο άγγιγμα, ενώ επίσης έχει και κοψίματα στα 2 άκρα της (κάνει γωνία το υλικό στις άκρες). Επίσης το μέταλλο στα ΑΤΕ (εκεί που είναι ΄΄κολλημένη΄΄ η πάστα) έχει χαραγμένη τη λέξη Galfer.
Μ'αυτά και μ'αυτά νομίζω ότι πρόκειται για αρκετά καλά τακάκια της στάνταρ ποιότητας και προσωπικά θα τα προτιμήσω στην επόμενη αλλαγή.
Φυσικά υπάρχει και ο ειδικός του φόρουμ (Παναγιώτης, aka Quadra21) να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μου.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#369363
lazarefa έγραψε:Αυτή τη στιγμή έχω σπίτι (προορίζονται για επικείμενη αλλαγή σε Astra H GTC) ένα σετ μπροστινά τακάκια ΑΤΕ (η στάνταρ πάστα, όχι κεραμικά) κι ένα γνήσια GM/Opel (λογικά η φτηνότερη ποιότητα - πρέπει να βγάζει και μια πιο καλή/ακριβή η Opel). Οπτικά τουλάχιστον, η πάστα των ΑΤΕ, παρότι αμφότερα θεωρούνται οργανικά, φαίνεται πιο τραχιά/χονδρόκοκκη κι επίσης αφήνει σαφώς λιγότερη σκόνη/μαυρίλα στο άγγιγμα, ενώ επίσης έχει και κοψίματα στα 2 άκρα της (κάνει γωνία το υλικό στις άκρες). Επίσης το μέταλλο στα ΑΤΕ (εκεί που είναι ΄΄κολλημένη΄΄ η πάστα) έχει χαραγμένη τη λέξη Galfer.
Μ'αυτά και μ'αυτά νομίζω ότι πρόκειται για αρκετά καλά τακάκια της στάνταρ ποιότητας και προσωπικά θα τα προτιμήσω στην επόμενη αλλαγή.
Φυσικά υπάρχει και ο ειδικός του φόρουμ (Παναγιώτης, aka Quadra21) να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μου.


Eδώ είναι οι πάστες της Galfer, το πιθανότερο είναι να είναι το 1055 που στα χαρτιά δεν είναι άσχημο, το 1065 πρέπει να είναι πολύ καλό σύμφωνα με τα χαρτιά του, έχω ένα σετ 1065 μαζί με τις δαγκάνες της Galfer, που ετοιμάζω για ένα Honda S2000, θα μάθουμε στην πορεία τι είναι γιατί το παιδί πηγαίνει συχνά στα Μέγαρα, άλλωστε και τα φρένα που του φτιάχνω ( 335Χ32 ) είναι για να φάνε ξύλο, σε σύγκριση με τα μαμά φρένα 290Χ24.

Εικόναimage upload no limit
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#370065 Παναγιώτη πιθανότατα αυτή είναι η πάστα, όπως μπορείς να δεις και στις φωτογραφίες που παραθέτω πιο κάτω. Το τακάκι είναι ουσιαστικά το Galfer 4029.

Εικόνα

Εικόνα

Πάντως αν ισχύουν τα χαρακτηριστικά που δίνει η Galfer για την πάστα 1055, εικάζω ότι θα είναι σαφώς αναβαθμισμένα τα φρένα στο αμάξι μου μετά την τοποθέτηση αυτών των τακακιών.
Ο μόνος ενδοιασμός που έχω είναι ότι, δεδομένου ότι τα τακάκια θα συνδυαστούν με νέους μπροστινούς δίσκους (θα μπουν οι γνήσιοι της Opel, οι παλιοί δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ και ήδη έχουν περάσει τις 180.000χλμ, με εμφανές αυλάκι φυσικά), μήπως οι νέοι δίσκοι φαγωθούν με πολύ πιο ταχύ ρυθμό σε σχέση με μέχρι σήμερα που φόραγα τα τυπικά οργανικά τακάκια της Opel.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#370141 Και τι έγινε αν φαγωθούν νωρίτερα από την στιγμή που θα έχεις καλύτερα φρένα που ίσως κάποια στιγμή που τα χρειαστείς σάσουν το μισό ή ολόκληρο το αμάξι ή και την ζωή σου ?

Με 100€ των 2 δίσκων αν κρατήσουν 30% λιγότερο θα σωθείς οικονομικά ?

Μάθετε να βλέπετε την μεγάλη εικόνα, να τοποθετείται τα πράγματα στην σωστή τους βάση και να ξεφεύγεται από τα στερεότυπα της κακώς εννοούμενης οικονομίας.

Πως ξέρεις τι πάστα είχαν τα τυπικά οργανικά τακάκια της Opel όπως λες ?

Για να έχεις τους ίδιους δίσκους για 180.000 χλμ μάλλον οι ρυθμοί σου είναι του επιπέδου ότι άδικα ανησυχείς για το αμάξι σου για οτιδήποτε. Οι δίσκοι και τα τακάκια φθείρονται από τις θερμοκρασίες και όχι από το είδος ή την ποιότητα της πάστας αν αυτές παραμένουν χαμηλές, και θα παραμένουν χαμηλότερες αν ο συντελεστής τριβής είναι υψηλός, οι διαφορές αυτές θα φανούν μόνο όταν οι θερμοκρασίες περάσουν τους 350-400c, εσύ για να έχεις δίσκους για 180.000 xlm δεν περνάς ούτε τους 200c, οπότε χαλάρωσε και μη χάνεις τον ύπνο σου, τα φρένα σου δεν κινδυνεύουν να φθαρούν γρηγορότερα.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#370202 Χα χα, έχεις δίκιο, προφανώς δεν κυνηγώ χρόνους (πριν 2-3 χρόνια και παλιότερα κάποιες φορές το χω κάνει και αυτό, όχι όμως πέρα από τις δυνατότητες του οχήματός μου) και σίγουρα προτιμώ, εφόσον με παίρνει βέβαια, να ρολάρω στο επικείμενο φανάρι από το να σκάω με πλακωμένα φρένα όπως βλέπω πολλούς να κάνουν. Επίσης προφανώς και δε χάνω τον ύπνο μου (τρόπος του λέγειν), απλά θέλω να βλέπω, όσο με παίρνει και είναι εφικτό, όλες τις παραμέτρους των πραγμάτων.
Προφανώς και δε θα γίνει κάτι αν οι δίσκοι αντί να αντέξουν 180.000χλμ αντέξουν 120 ή 100.000χλμ αλλά θα γίνει αν αντέξουν 50-60.000χλμ :)
Την πάστα των τακακιών της Opel τη γνωρίζω από την άποψη ότι πρόσφατα αγόρασα (σε πολύ καλή τιμή) σετ δίσκους και τακάκια της Opel, έχοντας όμως ήδη προαγοράσει το σετ τακάκια της ΑΤΕ (που είναι Galfer). Σε σχέση με την εμφάνιση και το πόση μαυρίλα/σκόνη αφήνουν τα καινούρια Opel σε σχέση με τα καινούρια ATE/Galfer είναι μέρα με τη νύχτα. Αν θες, το απόγευμα θα ανεβάσω φωτογραφία από τα Opel για να δεις την εμφανή οπτική διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#370376 Στη περίπτωση μου, που πρέπει να έχει σχέση με τα υλικά τριβής της Toyota, τις περισσότερες φορές κάθε 15.000 km μου λένε ότι πρέπει να αλλάξω δίσκους και τακάκια. Εντάξει τα τακάκια, αλλά και οι δίσκοι?
Είναι γεγονός ότι δοντάκι φτιάχνουν πολύ γρήγορα, αλλά ποιο είναι το κριτήριο για αλλαγή και γιατί? Αν το πάχος του δίσκου μειωθεί λίγα mm λόγω φθοράς τι κίνδυνος υπάρχει, να σπάσει ο δίσκος σε φρενάρισμα?
Την τελευταία φορά κράτησα τους δίσκους για άλλα 15.000 km και στο τέλος που πέρασα ΚΤΕΟ έβγαλε μεγαλύτερη δύναμη πέδησης! Υπήρχε όμως μια δευτερεύουσα για "οβάλ" που πρέπει να τους αφορούσε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#370381 15κ χλμ είναι πολύ λιγα.Τι τακακια φορας? είναι σιγουρα στο οριο οι δισκοι στα 15κ χλμ?
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#370385 Τα "εργοστασιακά" που χρησιμοποιεί το δίκτυο της Toyota. Τα τακάκια είχα δεί κάποτε ότι ήταν TRW ...
Διευκρινίζω ότι μιλάω για τα εμπρός φρένα. Στα πίσω οι δίσκοι κρατάνε κι ως 45.000.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#370393 πισω δισκοι μεχρι 45κ? :omg: Παλι υπερβολικα λιγα.
μαλλον σε παντελονιαζουν.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#370397
Adriver έγραψε:Τα "εργοστασιακά" που χρησιμοποιεί το δίκτυο της Toyota. Τα τακάκια είχα δεί κάποτε ότι ήταν TRW ...
Διευκρινίζω ότι μιλάω για τα εμπρός φρένα. Στα πίσω οι δίσκοι κρατάνε κι ως 45.000.

Ότι γενικά οι μαμά δισκοπλακες της τογιοτα είναι "μαλακές" είναι γεγονός. Αλλά τόσα λίγα χιλιόμετρα μόνο αν κατεβαίνεις βουνά κάθε μέρα.
Στο δικό μου οι μπροστά βγάζουν 40-50 Κ χλμ και τις πίσω τις έχω αλλάξει 2 φορές συνολικά στα 160Κ χλμ που έχω.

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#370495
dimviii έγραψε: είναι σιγουρα στο οριο οι δισκοι στα 15κ χλμ?

Αυτή είναι η τεχνική απορία μου, αν μπορεί να απαντήσει κάποιος.
Προσδιορίζεται ποιοτικά ή ποσοτικά, και με ποιο κριτήριο, το όριο για τους δίσκους?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#370498 μετρας παχος δισκου.Ο κατασκευαστης δινει μίνιμουμ παχος.