Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#440934
Deleted User 1 έγραψε:Να δω DS2500 σε Terios κι ας πεθάνω. :lol: Παίζει η αξία τους να είναι το 1/5 όλου του αυτοκινήτου.


Δεν ξέρω τι αμάξι έχει, είχα ρωτήσει αλλά δεν πήρα απάντηση, με το ίδιο σκεπτικό και εγώ θα πω. Terios και πίεση ? :lol:
Άβαταρ μέλους
By fot
#440962 Αν φτάνουν στο 1,5+ χιλιάρικο τα τακάκια που πρότεινε ο quadra, ακόμη και macan να είχα θα σκεφτόμουν να τα βάλω.

Σαν εταιρίες ρώτησα την άποψη σου quadra και φυσικά δεν εννοώ πίεση σε off balance καταστάσεις.


< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#440966
fot έγραψε:Αν φτάνουν στο 1,5+ χιλιάρικο τα τακάκια που πρότεινε ο quadra, ακόμη και macan να είχα θα σκεφτόμουν να τα βάλω.

Σαν εταιρίες ρώτησα την άποψη σου quadra και φυσικά δεν εννοώ πίεση σε off balance καταστάσεις.


< >


Αν βρείς, αν βγάζει δηλαδή για το αυτοκίνητο σου η Wagner τα τακάκια thermoquite είναι μια πολύ καλή λύση, είναι εταιρία του ομίλου της Ferodo, τα έβγαζε πρώτα η ferodo και τώρα τα βγάζει η wagner, είναι τακάκια πολύ αξιόλογα, τα έχω δοκιμάσει εγώ σε 2 αυτοκίνητα, για το Terios είναι ότι πρέπει, αντέχουν, αν το παρακάνεις επανέρχονται σχεδόν άμεσα, έχουν καλό συντελεστή τριβής και η τιμή τους είναι πολύ οικονομική, πρέπει να έχουν κάτω από 40 ευρώ.

http://www.wagnerbrake.com/products/bra ... quiet.html

Σημ: Τα DS2500 το πολύ να είχαν 130 ευρώ αν τα βγάζει για το αμάξι σου.
Άβαταρ μέλους
By fot
#440972 Να σαι καλα quadra. Θα τα ψάξω στα γνωστά on line καταστήματα και θα επανέλθω.

130 ευρώ... Χμ, τότε ισως δεν είναι και τόσο ακριβά για κάποιο σπορ αυτοκίνητο. Με τρόμαξε ο Στεφάν λέγοντας κατι για 1/5 κτλ κτλ κτλ

Αν μου επιτρέπεις κιόλας, βλέπω πως το θέμα σχεδόν σου ανήκει σε επίπεδο γνώσεων. Εχεις κάποιο μαγαζί ή ασχολείσαι επαγγελματικά με αυτό; Εντυπωσιακές οι γνώσεις σου!!!

< >
Τελευταία επεξεργασία από fot και 06 Οκτ 2017, 21:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#440973 Στο ραλί έδωσα καμιά 200ρια ευρω για μπρος πίσω για ds2500, τα αξίζουν.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#441052
fot έγραψε:Να σαι καλα quadra. Θα τα ψάξω στα γνωστά on line καταστήματα και θα επανέλθω.

130 ευρώ... Χμ, τότε ισως δεν είναι και τόσο ακριβά για κάποιο σπορ αυτοκίνητο. Με τρόμαξε ο Στεφάν λέγοντας κατι για 1/5 κτλ κτλ κτλ

Αν μου επιτρέπεις κιόλας, βλέπω πως το θέμα σχεδόν σου ανήκει σε επίπεδο γνώσεων. Εχεις κάποιο μαγαζί ή ασχολείσαι επαγγελματικά με αυτό; Εντυπωσιακές οι γνώσεις σου!!!

< >


Έχεις pm
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443413 bell από c3 wrc
Παναγιωτη εχεις ξαναδει τετοιο bell?

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#443513 Ναί, το έχω δεί και μελετήσει, λειτουργικά δεν έχει διαφορές από τα υπόλοιπα - πλευστά - bell, την διαφορά την κάνει το σκάλισμα που είναι - τέχνη ? Το κάνει αρτίστικο και εντυπωσιακό, άντε και έχει ελαφρώσει περίπου 120-150gr το Bell χωρίς επίπτωση στην αντοχή του, και σίγουρα μένοντας περισσότερη ώρα στο CNC και μετά στο γυάλισμα θα κοστολογείται ανάλογα περισσότερο.

Αν ήταν σε αυτοκίνητο δρόμου θα είχε φάουλ τον αποστάτη που θα έπρεπε να ήταν διαμορφωμένος με το Bell - in one piece - δεδομένου ότι πρόκειται για αυτοκίνητο ράλλυ πιστεύω ότι είναι έτσι ώστε ώστε ανάλογα με τον αγώνα χώμα / άσφαλτο μέσω του αποστάτη αλλάζουν το μετατρόχιο, επίσης ο αποστάτης αυτός έχει και τον αφαλό για την ζάντα που σημαίνει ότι με αλλαγή αποστάτη μπορούν να βάλουν και ζάντες με διαφορετικό αφαλό.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443522 σιγουρα αυτά τα πτερυγια στο μπελ, θα απαγαγουν και γρηγοροτερα/περισσοτερη θερμοκρασια.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#443544
dimviii έγραψε:σιγουρα αυτά τα πτερυγια στο μπελ, θα απαγαγουν και γρηγοροτερα/περισσοτερη θερμοκρασια.


Κατά ένα μικρό ποσοστό ναί, δες όμως τι γίνεται πχ στα Μέγαρα που είναι ιδιαίτερα απαιτητική πίστα για αυτοκίνητα πάνω από 150ΗΡ plus, έχεις 13 στροφές σε χρόνο 1' και κάτι, η μιά στροφή είναι της τάξης των 15-180χλμ ανάλογα την ιπποδύναμη και οι υπόλοιπες ναι μεν είναι χαμηλότερης ταχύτητες αλλά διαρώντας τον χρόνο πχ 1.10 δια του 13 έχεις ένα μέσο χρόνο λειτουργίας των φρένων 5.5΄περίπου, όταν στην 1η στροφή μετά την εκκίνηση έχεις μαζέψει κάπου 110 -130 χλμ έχεις το 1ο καλό πάτημα φτάνοντας στην στροφή ,μετά την ευθεία έχεις ήδη αρκετά ζεστά τα φρένα σου, πάνω από 400c, στο τέλος της ευθείας με το φρενάρισμα οι δίσκοι κοκκινίζουν στο 2ο δευτερόλεπτο που πάτησες φρένο ( θερμοκρασία περίπου 850-900c ) συνεχίζεις να τα πατάς για ακόμα 2-3 ¨, η θερμοκρασία ανεβαίνει ακόμα λίγο γύρω στους 950c, στην επόμενη στροφή που ακολουθεί η θερμοκρασία είναι γύρω στους 500-550c από εκεί και μετά αν συνεχίσεις να γυρίζεις στην πίστα η θερμοκρασία των δίσκων δεν πέφτει ποτέ κάτω από τους 400-450c, υπάρχει δηλαδή μέσα σε 1.10¨ μια συνεχής αυξομείωση της θερμοκρασίας μεταξύ 400-950c με ότι διαστολές / συστολές συνεπάγεται αυτό, ξέρουμε ότι είναι κοντά στα 2mm για τους δίσκους και υπάρχουν και υπερβάσεις, όταν συμβεί αυτό τότε έχουν το σπάσιμο των δίσκων, πολλές φορές φαίνεται και σαν σίσιμο στα δύο λόγω της υπερβολικής διαστολής που ξεπέρασε τα γεωμετρικά όρια της αντοχής του δίσκου, έτσι λοιπόν αυτά τα πτερύγια που λες πόση θερμοκρασία μπορούν να απάγουν μέσα σε χρόνο 5.5¨ από φρενάρισμα σε φρενάρισμα ειδικά που είναι μέσα στη ζάντα και όχι σε πλήρως ελεύθερο ρεύμα αέρα ? 10-20-50C ? To θεωρώ αμελητέο ποσό για το επιπλέον κόστος της κατασκευής αυτής αν το ζητούμενο είναι η πτώση της θερμοκρασίας και η ελαχιστοποίηση του βάρους και μένω στο ότι αποβλέπει - και καλά κάνει - στην προσέγγιση του πελάτη από τον ανταγωνισμό λόγω της διαφορετικότητας του σχεδίου.

Βλέπεις τον λόγο που τα αυτοκίνητα αυτής της ιπποδύναμης με απλά φρένα ( τακάκια ) δεν μπορούν να βγάλουν περισσότερους από 3-4 καλούς γρήγορους γύρους, μη σου πω και λιγότερους, για να έχεις φρένα να γυρίζεις όλη την ημέρα στα Μέγαρα πρέπει να χρησιμοποιήσεις όλους τους τρόπους της διαχείρισης της θερμοκρασίας που σου προσφέρει η τεχνολογία των φρένων αρχής γενομένης από τα τακάκια.

Δες όμως και αυτό που είναι unique στον κόσμο ( ακόμα δεν έχει φτιάξει άλλος αυτή την configuration ) αφού ελαφρώνει τον πίσω άξονα κατά 6kg, το 2014 στη Σκωτία πήρε ο οδηγός το πρωτάθλημα στην κατηγορία του με εργοστασιακό Clio RS3 με τα δικά μου πίσω φρένα.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#444688
ArrowsFA1 έγραψε:Τα μπροστινά μου τακάκια σφυρίζουν όταν φρενάρω ελαφρά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (π.χ. σε κατηφόρα, όταν αφήνω το φρένο ίσα-ίσα για να τσουλήσει το αμάξι λίγα εκατοστά και το ξαναπατάω). Καιρός για αλλαγή (90k χλμ.); Το λαμπάκι δεν έχει ανάψει ακόμη.


Ακούγοντας όσο πιο προσεκτικά μπορώ, καταλήγω ότι μάλλον είναι τα πίσω τακάκια, τα οποία κιόλας αλλάχτηκαν πέρυσι, και σφύριζαν από την αρχή της τοποθέτησής τους. Οπότε μάλλον δεν είναι θέμα φθοράς.
Δεν ξέρω τι ράτσα είναι, τα έβαλε ο μηχανικός μου.
Να παω γι' άλλα η φτιάχνεται κάπως το σφύριγμα;
Τι προτείνετε για Golf Mk5 TSI (140 hp)?
Χρήση νορμάλ, ενίοτε σβέλτη σε κανένα στροφιλίκι, ποτέ πια όμως με την ταυτότητα στο στόμα :lol:
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#449238 Πριν προλάβω να το πάω και μετά από ένα γερό πλύσιμο το πρόβλημα λύθηκε μόνο του. Τι να πω, σκουριά που δεν έφευγε με την τριβή, ή ίσως κάποιο ξένο σώμα ανάμεσα στις επιφάνειες τριβής; Τώρα πάντως είναι αθόρυβα (μέχρι νεωτέρας).

Η αλήθεια είναι ότι ο θόρυβος μου θύμιζε αυτόν που κάνουν τα φρένα μετά από πολλές μέρες υγρασίας και ακινησίας (που έχουν πιάσει επιφανειακή σκουριά οι δισκόπλακες), αλλά αρχικά δεν έφευγε παρά τη χρήση. Τώρα όλα καλά!
Άβαταρ μέλους
By xeno
#450760 Καλημέρα σε όλους,
τον τελευταίο καιρό το ABS στη w201 ενεργοποιείται πανεύκολα ακόμη και σε σχεδόν μηδενικές ταχύτητες, ειδικά με στριμένο τον τροχό (κυρίως προς τα αριστερά - παρακαλώ χωρίς συμπαραδηλώσεις :lol: ). Πέρα από το θέμα των ελαστικών (conti -premium contact 5) που κλείνουν 4ετία έχετε κάποια ιδέα για την αιτία;