21 quadra έγραψε:Να γιατί αγαπάω... τα EBC γενικάΛέει ότι είναι πολύ καλά για χρήση δρόμου και πιάνουν καλά από κρύα και κάνουν και για σύντομη πίστα απλά όχι για παρατεταμένη χρήση. Δεν βλέπω απολύτως τίποτα κακό για νόμιμο τακάκι δρόμου.
https://www.youtube.com/watch?v=0YIzW7fj_x4
sknipper έγραψε:21 quadra έγραψε:Να γιατί αγαπάω... τα EBC γενικάΛέει ότι είναι πολύ καλά για χρήση δρόμου και πιάνουν καλά από κρύα και κάνουν και για σύντομη πίστα απλά όχι για παρατεταμένη χρήση. Δεν βλέπω απολύτως τίποτα κακό για νόμιμο τακάκι δρόμου.
https://www.youtube.com/watch?v=0YIzW7fj_x4
Στα χαρτιά τους το δίνουν σαν αντικατάσταση του DS 3000 που η Ferodo το δίνει μόνο για αγωνιστική χρήση και δεν το δίνει για δρόμο, άρα δεν είναι το ίδιο τακάκι όπως λέει η EBC αφού είναι για μερική χρήση σε tracκ-day, οπότε τι να πιστέψει κανείς!
Επίσης δεν μου άρεσαν οι αποκολλήσεις της πάστας και η κατάσταση του δίσκου μετά από 1 track - day, τι παιδί είπε θα γυρίσει πάλι στα CL ( carbone lorraine )
Το λάστιχο που φορούσε ήταν το κορυφαίο όλων των ελαστικών για Track - day, λέει επίσης ότι κάνει και για λάστιχο δρόμου, εγώ στα Μέγαρα μόνο παράπονα έχω καταγράψει από πολλούς, είτε με δρομίσια λάστιχα είτε με semi.
Δεν θα το βάλω στο αμάξι μου γιατί υπάρχουν καλύτερα τακάκια για όλες τις χρήσεις και φιλικότερα προς τους δίσκους, εντάξει μπορεί κάποια στιγμή να σφυρίξουν λίγο μέχρι να καθαρίσει ο δίσκος σε μερικά καλά φρεναρίσματα, ο καθένας διαλέγει ότι νομίζει, εγώ μεταφέρω τι ακούω και τι βλέπω στους άλλους και τι παρατηρήσεις κάνω όταν δουλεύω με διάφορα υλικά γύρω από τα φρένα, δεν κατέχω το αλάθητο απλά γιατί δεν μπορεί να υπάρξει μια σταθερή παράμετρος στην οδήγηση ώστε να μετρηθεί και να αναλυθεί αφού υπεισέρχονται δεκάδες μεταβλητές, απλά και κυνηγάμε τον μέσο όρο και το μυστικό είναι να ξέρεις τους συμβιβασμούς που θα επιλέξεις να κάνεις σύμφωνα με τα δικά σου δεδομένα.
Παλιότερα σε ψιλογκανκστερικό κατέβασμα Καλάβρυτα Διακοφτό είχα νιώσει ανεπάρκεια, τότε έβαλα τους EBC ημιχαρακτούς με τα EBC πράσινα και αν και δεν δοκιμάστηκαν σε ίδιες συνθήκες με είχαν ικανοποιήσει σαν πακέτο περισσότερο από τα μαμά.
Αν θέλουν αλλαγή οι δίσκοι προτείνεις κοινούς (επώνυμους) με καλά τακάκια ή αξίζει για κάτι καλύτερο (χαρακτούς, τρυπητούς κλπ). Εννοείται θα αλλαχτούν και τα υγρά. Για χρήση δρόμου μερικές φορές ζωηρά, αυτοκινητόδρομου και με εκδρομικές καταβάσεις. Πίστα το 1,5 τόνου αδύναμο με το υπέρμακρο αυτόματο κιβώτιο αν μπει θα είναι για 1-2 γύρους χαβαλέ. ...αν όμως έβαζα στις 15άρες ζάντες του από 225/60-15 κανένα 195/50-15 θα χαμήλωνε, θα γινόταν και 10% πιο κοντές οι σχέσεις....
sknipper έγραψε:Με την ευκαιρία μου φάνηκε ότι οι δίσκοι μου έχουν κάνει λίγη πατούρα. Στο επόμενο σέρβις θα τους κοιτάξω και τα τακάκια.
Παλιότερα σε ψιλογκανκστερικό κατέβασμα Καλάβρυτα Διακοφτό είχα νιώσει ανεπάρκεια, τότε έβαλα τους EBC ημιχαρακτούς με τα EBC πράσινα και αν και δεν δοκιμάστηκαν σε ίδιες συνθήκες με είχαν ικανοποιήσει σαν πακέτο περισσότερο από τα μαμά.
Αν θέλουν αλλαγή οι δίσκοι προτείνεις κοινούς (επώνυμους) με καλά τακάκια ή αξίζει για κάτι καλύτερο (χαρακτούς, τρυπητούς κλπ). Εννοείται θα αλλαχτούν και τα υγρά. Για χρήση δρόμου μερικές φορές ζωηρά, αυτοκινητόδρομου και με εκδρομικές καταβάσεις. Πίστα το 1,5 τόνου αδύναμο με το υπέρμακρο αυτόματο κιβώτιο αν μπει θα είναι για 1-2 γύρους χαβαλέ. ...αν όμως έβαζα στις 15άρες ζάντες του από 225/60-15 κανένα 195/50-15 θα χαμήλωνε, θα γινόταν και 10% πιο κοντές οι σχέσεις....
Kάτι καλό και σχετικά φτηνοί είναι οι δίσκοι Brembo max, με ένα τακάκι Ferodo DS 2500 δεν νομίζω να χρειαστείς κάτι άλλο, η αμέσως επόμενη ακριβότερη λύση είναι η χρυσή σειρά της Brembo που έχουν θερμική επεξεργασία, άρα πολύ μεγαλύτερη αντοχή στην φθορά οπότε βάζεις ένα carbotech AX6 ή το πολύ ΧΡ8 και δεν θα ξαναλλάξεις φρένα μέχρι να αλλάξεις αυτοκίνητο.
Τακάκια DS2500 δυστυχώς έχει μόνο μπροστινά, θα προτιμούσα να έχω ίδια τακάκια μπρος πίσω μην έχουμε εκπλήξεις. Για carbotech που είχα ρωτήσει το κόστος ήταν τρομακτικό (είχα αναφέρει τιμές στο παρόν θέμα). Οπότε θα κοιτάξω για δίσκους Brembo max και τακάκια θα βάλω τα EBC κίτρινα (κι ας μη σου αρέσουν , είναι φτηνότερα κι έχει μπρος πίσω). Θα αναφέρω εντυπώσεις αν/όταν μπούνε και στρωθούνε.
Σχετικά με τη διάρκεια αναφέρω ότι το αυτοκίνητο κάνει όλα κι όλα περί τα 2000χλμ το χρόνο οπότε σίγουρα θα κρατήσει πολύ ό,τι και να βάλω.
Αλλάζοντας τακάκια, πρέπει να βάλουμε στο πίσω μέρος πάστα χαλκού; Αν ναι, γιατί;
Βλέπω άλλους τεχνικούς να βάζουν και άλλους όχι. Επειδή σκοπεύω να αλλάξω τακάκια εμπρός στο ΜΙΝΙ θα ήθελα να ξέρω αν η τοποθέτηση πάστας είναι κάτι που καλό είναι να κάνω ή όχι.
Ευχαριστώ!
citastak έγραψε:Ερώτηση.
Αλλάζοντας τακάκια, πρέπει να βάλουμε στο πίσω μέρος πάστα χαλκού; Αν ναι, γιατί;
Βλέπω άλλους τεχνικούς να βάζουν και άλλους όχι. Επειδή σκοπεύω να αλλάξω τακάκια εμπρός στο ΜΙΝΙ θα ήθελα να ξέρω αν η τοποθέτηση πάστας είναι κάτι που καλό είναι να κάνω ή όχι.
Ευχαριστώ!
Εξαρτάται από το τακάκι, κάποια τακάκια είναι γυμνό το μέταλλο στο πίσω μέρος, εκεί βάζουμε, υπάρχουν τακάκια που έχουν κολλημένο ένα πολύ σκληρό υλικό, κάτι μεταξύ λάστιχου και πλαστικού με ελάχιστο πάχος, σε αυτά δεν χρειάζεται για το υλικό αυτό είναι αντικραδασμικό και δεν δημιουργεί τριγμούς, υπάρχουν και τακάκια με ένα λεπτό φύλλο λαμαρίνας που κουμπώνει σε όλο το τακάκι, η λαμαρίνα αυτή παίζει τον ρόλο της θερμοδιακοπής ώστε να μην περνάει η θερμοκρασία ( ποσοστό της ) στα υγρά, και εκεί είναι καλό να βάλουμε πάστα χαλκού, υπάρχουν τέλος και τακάκια που έχουν ελάσματα στο κέντρο του τακακιού τα οποία χώνονται μέσα στο έμβολο και συγκρατούν το τακάκι, εκεί καλό είναι να μπεί πάστα και στα ελάσματα και εκεί που πατάει το έμβολο επάνω στ τακάκι.
Η πάστα χαλκού λειτουργεί σαν απορροφητικό υλικό των τριγμών, δεν προσφέρει τίποτα άλλο. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να είναι καθαρές και γρασαρισμένες με γράσο σιλικόνης οι γλύστρες της δαγκάνας ώστε να μην κολλάει το τακάκι στον δίσκο ( αυτό αφορά τις πλεευστές δαγκάνες και όχι τις τετραπίστονες, με 6 έμβολα κλπ.
Όχι πως θα αλλάξει κατι, τα φόρεσα ήδη. Μη βρεθώ προ εκπλήξεως...
< >
fot έγραψε:Για τα ΜΚ τακάκια τι απόψεις έχουμε;
Όχι πως θα αλλάξει κατι, τα φόρεσα ήδη. Μη βρεθώ προ εκπλήξεως...
< >
1η φορά τα ακούω, πάντως ο κύριος M akoto K ashiyama μπορεί να παράγει όπως λέει υλικά τριβής από το 1960 αλλά δεν κάνει τον κόπο να μας δώσει περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για τις πάστες των τακακιών του και ώς εκ τούτου δεν...μόνο αν κάποιος τα έχει βάλει και τα έχει ταλαιπωρήσει μπορεί να μας πεί περισσότερα, από την εμπειρία μου αν κρίνω από την τιμή τους πρέπει να είναι απλά οργανικά τακάκια που μετά τους 250c θα μυρίσουν και θα πάθουν fade, αυτά λόγω της τιμής τους αφού δεν υπάρχουν αξιόλογα τακάκια από κανέναν κατασκευαστή σε αυτές τις τιμές, πόσο μάλλον από μια Ιαπωνική εταιρία χωρίς να γνωρίζουμε που τα παράγει, γιατί αυτή η τιμή made in japan μου φαίνεται πολύ άκυρη.
Καλοφόρετα και ενημέρωσε μας εσύ από την δική σου εμπειρία με αυτά, βέβαια εξαρτάται από το αμάξι και την χρήση του, αν είσαι μέσα στην Αθήνα και κυκλοφοράς με αυγό κάτω από το γκάζι μια χαρά θα είναι, και που ξέρεις, μπορεί να έβγαλες λαγό.
Το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί μέσα στην Αθήνα. Βρίσκεται επαρχία και εκτος από σπάνια χρήση στην πόλη, χρησιμοποιείται για ταξιδάκια και εκδρομές τα ΣΚ. Συχνά μπορεί να οδηγηθεί και λιγο πιο σβέλτα, ενώ αν με κρίνω σαν οδηγό, πιεζω αρκετά τα φρένα σε καταβάσεις.
Από ferodo, Bosch, trw και brembo ποια επιλέγω; Με ενδιαφέρει η αντοχή στην πίεση.
< >
fot έγραψε:Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί μέσα στην Αθήνα. Βρίσκεται επαρχία και εκτος από σπάνια χρήση στην πόλη, χρησιμοποιείται για ταξιδάκια και εκδρομές τα ΣΚ. Συχνά μπορεί να οδηγηθεί και λιγο πιο σβέλτα, ενώ αν με κρίνω σαν οδηγό, πιεζω αρκετά τα φρένα σε καταβάσεις.
Από ferodo, Bosch, trw και brembo ποια επιλέγω; Με ενδιαφέρει η αντοχή στην πίεση.
< >
Ferodo ds 2500