Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#422504
dimviii έγραψε:
21 quadra έγραψε:
Δες εδώ τα φρένα του Δημήτρη ( Papdock ) στο Honda S2000, τα τακάκια ΧΡ10 και οι motosport δίσκοι πόσο έχουν αντέξει, όταν τα λέω με κοιτάνε λες και είμαι UFO
.


δεν βλεπω καμια φωτο Παναγιωτη. :hmmm:


Υπάρχουν στο site του Papdock.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#422505
sknipper έγραψε:Ξεψαχνίζοντας την ιστοσελίδα της EBC βρήκα το παρακάτω πινακάκι χωρίς διάγραμμα δυστυχώς αλλά αναφέρει κάποιους συντελεστές τριβής κρύο-ζεστό-πολύ ζεστό και αναφέρει τακάκια που θεωρεί αντίστοιχα. Περιμένω σχόλια από τον Παναγιώτη.

https://ebcbrakes.com/race-caliper-fitment-chart/


Tι σχόλια να κάνω όταν λείπει το διάγραμμα που θα μας έδειχνε όλη την πορεία του mu συναρτήσει της θερμοκρασίας, δηλαδή από πότε το τακάκι ( από πια θερμοκρασία ) δεν έχει αρκετό mu να συγκρατήσει το αυτοκίνητο αναγκάζοντας τον οδηγό να επιμένει στα φρένα μέχρι να ανέβει επικίνδυνα η θερμοκρασία τους, το λέω γιατί δεν υπάρχει μεγάλος χρόνος αντίδρασης αφού η διαδικασία της αντίληψης έχω ή δεν έχω φρένα απαιτεί μόνο κάποια δευτερόλεπτα, όσα δηλαδή απαιτούνται από το επικίνδυνο fade μέχρι την καταστροφή των δίσκων ( ανάλογα πάντα με την ταχύτητα, το μικτό βάρος του αυτοκινήτου και τον δρόμο - ανωφέρεια / κατωφέρεια ) ειδικά ο άπειρος σε αυτές τις καταστάσεις οδηγός θα πεί το περίφημο που λένε οι εφημερίδες και τα κανάλια εδώ και πολλά χρόνια - δεν έπιασαν τα φρένα μου - και άντε να εξηγήσεις μέσα στον πανικό τι είναι fade και γιατί συμβαίνει όταν όλοι ακούνε μόνο αυτό που θέλουν να ακούσουν.

Τα τεχνικά θέματα στη χώρα μας είναι ξορκισμένα από τα ΜΜΕ με απόλυτη επικράτηση των πολιτικών ειδήσεων, των κουτσομπολιών και του αίματος, δεν υπάρχει ούτε μια εκπομπή που θα δίνει πληροφορίες γύρω από διάφορα θέματα που ενδεχομένως να σώσουν και ζωές.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#422595
21 quadra έγραψε:
dimviii έγραψε:
21 quadra έγραψε:
Δες εδώ τα φρένα του Δημήτρη ( Papdock ) στο Honda S2000, τα τακάκια ΧΡ10 και οι motosport δίσκοι πόσο έχουν αντέξει, όταν τα λέω με κοιτάνε λες και είμαι UFO
.


δεν βλεπω καμια φωτο Παναγιωτη. :hmmm:


Υπάρχουν στο site του Papdock.


link?
Άβαταρ μέλους
By xenos
#422604
dimviii έγραψε:
21 quadra έγραψε:
dimviii έγραψε:
21 quadra έγραψε:
Δες εδώ τα φρένα του Δημήτρη ( Papdock ) στο Honda S2000, τα τακάκια ΧΡ10 και οι motosport δίσκοι πόσο έχουν αντέξει, όταν τα λέω με κοιτάνε λες και είμαι UFO
.


δεν βλεπω καμια φωτο Παναγιωτη. :hmmm:


Υπάρχουν στο site του Papdock.


link?


Αν και είναι τρομερά δύσκολο... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#422609 Μου έμεινε αναμμένο το λαμπάκι φρένων του Μαζντα. Είδα ότι τα υγρά των φρένων ήταν στο min οπότε πήγα σε συνεργείο. Εκεί διαπίστωσε ο μηχανικός ότι η πίσω δεξιά δαγκανα μάλλον δακρύζει.(ήταν λερωμένη στο σημείο που μπαίνουν τα σωληνακια, την καθάρισε και με έβαλε να πρεσαρω το πεντάλ και μου είπε ότι έτσι φαίνεται). Μου πρόσθεσε υγρά και μου είπε να το παρακολουθήσω και βλέπουμε. Έχω δύο απορίες: Υπάρχει θέμα ασφαλείας? Μπορεί δηλαδή να χάσει τα υγρά απότομα και να βρεθώ χωρίς φρένα ξαφνικά?
Και δεύτερον,μπορεί να χάνει υγρά και όταν δεν κινείται ή μόνο όταν πατάω φρένο?
Υ.Γ Αν έχει κάποιος υπ'όψιν κάποιο site με τα σχετικά ανταλλακτικά, η πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη

< >
Άβαταρ μέλους
By xenos
#422611
belgarion έγραψε:Μου έμεινε αναμμένο το λαμπάκι φρένων του Μαζντα. Είδα ότι τα υγρά των φρένων ήταν στο min οπότε πήγα σε συνεργείο. Εκεί διαπίστωσε ο μηχανικός ότι η πίσω δεξιά δαγκανα μάλλον δακρύζει.(ήταν λερωμένη στο σημείο που μπαίνουν τα σωληνακια, την καθάρισε και με έβαλε να πρεσαρω το πεντάλ και μου είπε ότι έτσι φαίνεται). Μου πρόσθεσε υγρά και μου είπε να το παρακολουθήσω και βλέπουμε. Έχω δύο απορίες: Υπάρχει θέμα ασφαλείας? Μπορεί δηλαδή να χάσει τα υγρά απότομα και να βρεθώ χωρίς φρένα ξαφνικά?
Και δεύτερον,μπορεί να χάνει υγρά και όταν δεν κινείται ή μόνο όταν πατάω φρένο?
Υ.Γ Αν έχει κάποιος υπ'όψιν κάποιο site με τα σχετικά ανταλλακτικά, η πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη

< >


Είναι πάρα πολύ κλασσικό θέμα σε ΝΒ. Μπες στο μξφόρουμ να δεις τι κάνουν (δεν θυμάμαι). Νομίζω ότι παίζει σετ επισκευής δαγκάνας και το σώζεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#422614
21 quadra έγραψε:http://www.papdoc.gr/?cat=37&paged=2


ιδιες εντυπώσεις οπως και εγω με τα δικα μου.Δεν τρώγονται με τιποτα,δεν τρωνε δισκο,fade ποτε,οσα φρενα και να πατησεις,απο τελικες,σε κατηφορες πολλων χλμ,σε πιστα σε οτιδήποτε.
Μια φορα τα πληρωνεις και ησυχάζεις.
Από θορυβο πως είναι στο σ2κ με τα d2?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#422615
xenos έγραψε:
dimviii έγραψε:
21 quadra έγραψε:
dimviii έγραψε:
21 quadra έγραψε:
Δες εδώ τα φρένα του Δημήτρη ( Papdock ) στο Honda S2000, τα τακάκια ΧΡ10 και οι motosport δίσκοι πόσο έχουν αντέξει, όταν τα λέω με κοιτάνε λες και είμαι UFO
.


δεν βλεπω καμια φωτο Παναγιωτη. :hmmm:


Υπάρχουν στο site του Papdock.


link?


Αν και είναι τρομερά δύσκολο... :shifty:


τοσο δυσκολο ηταν να βαλεις την σελιδα με το αρθρο όπως ο Παναγιώτης? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#426761
Y.V έγραψε:Eνδιαφερουσα ιδεα!

https://www.continental-corporation.com/en/press/press-releases/an-innovative-wheel-and-braking-concept-for-electric-vehicles-92514


Είναι ενα υποτυπώδες φρένο για ηλεκτρικά οχήματα οπου μεγάλο ποσοστό του φρεναρίσματος γίνεται απο τον ηλεκτροκινητήρα.

Στο σημείο που είναι ο δίσκος δέν μπορεί να μπεί μεγάλη δαγκάνα, οπότε εκ των πραγματων δέν θα έχει μεγάλη δύναμη, καμμία σχέση με τα κλασσικά φρένα.

Το αλουμίνιο το βάζουν για να κρατηθεί το βάρος όσο το δυνατόν χαμηλότερα, κάτι πολύ σημαντικό για ηλεκτρικά οχήματα.

Αυτό που λένε για τη σκουριά είναι λίγο άκυρο, γιατι ούτε επηρρεάζει σημαντικά το φρενάρισμα, αλλά φεύγει κιολας μετά απο ένα-δύο φρεναρίσματα. Και θα ξαναπιάσει σκουριά μόνο αν μείνει εντελώς ακίνητο για τουλάχιστον μια εβδομάδα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#426778 Η επόμενη γενιά των φρένων θα έχει ηλεκτρική ενεργοποίηση των τακακιών με ηλεκτροκινητήρα αντί για υδραυλικά, τα σχεδιάζουν / δοκιμάζουν εδώ και μια δεκαετία, άρα από πλευρά ςδύναμης δεν θα υπάρχει πρόβλημα με bonus την σωστή απομάκρυνση των τακακιών που δεν θα τους επιτρέπει να είναι σε συνεχή έστω πολύ ελαφριά επαφή με τον δίσκο όπως γίνεται σήμερα.

Το συγκριμένο σύστημα βασίζεται στους δίσκους αλουμινίου αφού προβλέπουν ότι λόγω του φρεναρίσματος των ηλεκτροκινητήρων και του μεγάλου μοχλού που παρουσιάζει αυτός ο δίσκος λόγω της τοποθέτησης επάνω στην ζάντα θα παραμένουν χαμηλές οι θερμοκρασίες του κάτω από τους 350c που μαλακώνει το αλουμίνιο, εκτός και αν έχουν βρεί κάποιο νέο κράμα MMC με βάση το αλουμινίο.

Η Lotus S1 είχε δίσκους MMC ( Metal Matrix Composite ) αλουμίνιο με πρόσμιξη μαντεμιού αλλά απέτυχε στην πράξη γιατί οι θερμοκρασίες περνούσαν το όριο που το αλουμίνιο γινόταν χαλβαδόπιττα.

Ας περιμένουμε να δούμε ποιός κατασκευαστής ηλεκτρικών θα υιοθετήσει το σύστημα αυτό γιατί υπάρχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα που με τις επιδόσεις τους το σύστημα αυτό δεν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει, είδωμεν λοιπόν για την συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#427032 Πηγα στο τοπικο ΚΤΕΟ στη Βιεννη σημερα
μου λεει οκ, καλα εισαι αλλα εχει κατι θεματακια στα φρενα ...
λοιπον η διαγνωση ειναι στα γερμανικα και δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα, για πειτε μια ιδεα
εχουμε δυο minor findings
a) brake drums & disks - εχουνε φθορα... οοκ αυτο το καταλαβαινω αλλα ποσο δεν μου ειπε. παντως δεν ανησυχισε
β) Το σημειο βρασμου λεει των φρενων ειναι κατω απο 180C (στους 154 για την ακριβεια) , και περιεκτηκοτητα νερου λεει > 1.5%
καλα αυτα πως τα μετρησε??? αν καταλαβαινω καλα, απλα θελω αλλαγη υγρων φρενων... σωστα;
πταισματα μου φαινοντα αυτα.... κριμα βεβαια που δεν αλλαξα υγρα φενων ελλαδα το καλοκαιρι, αλλα δεν πηγε το μυαλο μου