- 16 Σεπ 2014, 08:25
#10904
Μέρος 2ο
συνέχεια από το άλλο φόρουμ των πίσω φρένων του Αγγλικού Clio III 197, τα αυτοκίνητα γύρισαν από το Tour και εδώ είναι οι εντυπώσεις, το ανεβάζω γιατί πολλά παιδιά είχαν ζητήσει και περίμεναν τη συνέχεια με τις εντυπώσεις των πίσω φρένων, αλλά και γιατί το 1ο μέρος είχε σε 10 ημέρες περισσότερες από 1000 αναγνώσεις άρα μάλλον υπάρχει ενδιαφέρον τι συμβαίνει στην πραγματική ζωή μακριά από τα φόρουμ και τις in vitro αναλύσεις.
Επιστροφη λοιπον απο ενα ακομα ταξιδι στις Αλπεις με αναμεικτα αυτη τη φορα συναισθηματα. 9 ημερες εκ των οποιων οι 6 'καθαρη' οδηγηση με εκκινηση το Baden-Baden την Γερμανιας μεσα στο υπεροχο Black Forest, εν συνεχεια Αυστρια, Ιταλια, ξανα Αυστρια, Γερμανια, Γαλλια και πισω. Δεκαδες passes παλι, καναμε τον φανταστικο B500 στο μαυρο δασος (ακολουθει βιντεο), λιμνη Konstanz, Stelvio, Paznauntal, Inntal, Palade, Mendola, Rolle, Cereda, Aurine, Duran, Sant'Osvaldo, Sauris, Tre Croci, Falzerego, Pordoi, Sella, Giovo, Timmelsjoch, Hanhtennjoch etc. Eπισης βρηκαμε χρονο να παμε και στο μουσειο της Porsche...φανταστικη εμπειρια!
To αμαξι με εβγαλε 'σχεδον' ασπροπροσωπο καθως μπηκε γυρω στις 6-7 φορες σε limp mode after an ''injection fault'' message coming in the dash, ακομα δεν ξερω τι ειναι καθως δεν ειχα χρονο να το κοιταξω, απλα εσβηνα και ξανα-αναβα την μηχανη και εκανε reset. Need to investigate. Επισης η ουτε καν 5k miles Akrapovic αρχισε να ξανακανει rattle απο το πισω αριστερα καζανακι κατι που με απογοητευσε αφανταστα καθως κατι τετοιο ειναι απαραδεκτο για ενα τοσο premium προιον. In touch with them already να δω τι μπορω να κανω, αν δεν μου το αλλαξουν θα παω να την φτιαξω. Τελος, και στο τελος της τελευταιας μερας ενα γελοιος Αυστριακος περασε στην λωριδα μου και μου πηρε παραμαζωμα τον καθρεφτη, αυτος αντι να γινει κομματια οπως θα εκανε ενας κοινος πλαστικος, αντεξε το impact (καθως ειναι ανθρακονηματινος), διπλωσε κατα μεσα με τεραστια ορμη και πηρε παραμαζωμα την πορτα κανοντας μια τεραστια λακουβα...Καθρεφτης, μοτερ (electrically fold), carbon fibre cover, πορτα, αυτοκολλητο, βαψιμο....κακη φαση κοινως. Μεγιστο στραβωμα.
Εμένα αυτό το κομμάτι με ενδιέφερε, των φρένων, και το περίμενα με αγωνία δεδομένου ότι τα πίσω φρένα έτσι όπως έγιναν σε αυτό το αυτοκίνητο δεν υπάρχουν αλλού, μια προσπάθεια που έχει γίνει στην Γαλλία αφορά αυτοκίνητο Rally χωρίς τα ηλεκτρονικά της διαχείρισης ευστάθειας, άρα είναι πιο απλή κατασκευή.Περα απο αυτα, το αμαξι ηταν pleasure to drive once again. Τα φρενα δεν διανοηθηκαν καν να κανουν fade με τρελο abuse στις κατηφορες (επιτελους!), το μπροστα τακακι σε συνδυασμο με τα υγρα ηταν σε αλλο league, το λαστιχο αναμενομενα grippy αλλα οχι τοσο σε βρεγμενο αρα στις βροχερες ημερες ημουν καπως πιο προσεκτικος και τελος οι ελαφριοι δισκοι πισω ειναι so much win. Δεν μπορω να πω πως ειδα διαφορα στο φρεναρισμα (καθως οι 330 πλευστοι μπροστα με τα Pagid πηραν ολοι την δουλεια στους ωμους τους) αλλα το πισω μερος ειναι λατρεια. Πιο compliant, πιο προβλεψιμο, λιγοτερο damping, nice and subtle. Οδηγησαμε σε αρκετους bumpy δρομους που δεν φαινονται και τοσο απο την καμερα (καθως εχει αυτο το image stabilization feature) but trust me when I say this ηταν πολυ bumpy. Πατημενος σε στροφη και bump ακριβως πανω σε αυτη, υπο αλλες συνθηκες επιβαλλονταν διορθωση τωρα απλα στριβεις και πας και το πισω ειναι εκει, ακολουθει πιστά. Μεγαλη διαφορα στην λειτουργια της αναρτησης κατι που δεν θα μπορουσα να αντιληφθω σε πιστα αλλα σε τετοιους δρομους...oh boy oh boy. Quality...
Enough of that, let the pics do the talking;)
Έστειλε αρκετές φωτό, εδώ βάζω μια ενδεικτική, και ακολουθούν 2 βίντεο.
https://www.youtube.com/watch?v=cXuz4o6gadUhttps://www.youtube.com/watch?v=7zBgloQAobophoto shareΓια όσους δεν γνωρίζουν, οι πίσω δίσκοι που έκαναν τη διαφορά στον πίσω άξονα είναι αυτοί, ελαφρύτεροι κατά 3 kg έκαστος.
forum image hosting