Ξέρω πως είναι λίγο ρίσκο, αλλά είχαν τα Textar για τα οποία διάβασα πολύ καλές κριτικές, στην μισή τιμή από το onparts.gr.
Μιλάω για τον ίδιο κωδικό ανταλλακτικού.
Θα δοκιμάσω και αυτά και αν ούτε με αυτά μείνω ευχαριστημένος, θα βάλω πάλι τις... μονοπίστονες!
vs
Μιλάμε για ακριβώς το ίδιο προϊόν, Textar 2515802.
Τα πίσω ιδίως τα ρήμαξε, είχαν τελειώσει εντελώς.
Τορνιρίστικαν (οκ ναι το ξέρω, πήγαν στο όριο) οι μπροστά, οι πίσω έμειναν στην ησυχία τους και μπήκαν καινούρια τακάκια (remsa?) γύρω γύρω.
Από τότε έχουμε το εξής πρόβλημα: Αφού πάτησαν τα τακάκια (τα πρώτα ~300 χιλιόμετρα, χάλια φρένο) τώρα γίνεται το αντίθετο: Αισθάνομαι ότι δεν ξεφρενάρει εντελώς ποτέ. Ανέβηκε η κατανάλωση και ώρες ώρες κάνει θόρυβο σαν να ακούγεται ρουλεμάν τροχού (βουητό/τρίξιμο) που σταματάει άμα τσιμπίσεις το φρένο. Άρα κάτι δεν πάει καλά και δεν τραβιούνται τα τακάκια πίσω όταν ξεφρενάρεις.
Τι μ@λακία μπορεί να έκανε ο μάστορης;
< >
Και μιας και μιλάμε για φορτηγά ετοιμάζω κάτι τελείως κουφό, πρός το τέλος της εβδομάδος θα υπάρχουν φωτό και μικρή ανάλυση.
http://www.thedrive.com/tech/15489/taki ... new-brakes
https://newsroom.porsche.com/en/christo ... 14589.html
Να πω εδώ ότι οι δαγκάνες του EVO είναι τύπου LUG, δηλαδή με αυτιά, οι απλοί δίσκοι σε αυτή την διάσταση αλλά και του EVO οι εργοστασιακοί δίσκοι δεν γίνεται να μετατραπούν για να μπούν καμπάνες αλουμινίου λόγω της βύθισης που κάνει ο δίσκος στο σημείο της καμπάνας, οπότε δεν υπάρχει τρόπος να στηριχθεί ξεχωριστή καμπάνα. Οι δίσκοι του EVO είναι 320Χ32 με βάρος 9.7 kg
Δίσκοι σε αυτή την διάσταση δεν υπάρχουν που να έχουν χώρο για την στερέωση της νέας καμπάνας, δίσκοι 330Χ32 υπάρχουν αρκετοί αλλά κανένας δεν έχει το ωφέλιμο πάτημα για το τακάκι του EVO, οπότε η μοναδική λύση ήταν ένας δίσκος από φορτηγό 11 Τ μικτό βάρος.
Η ιδιαιτερότητα του είναι ότι έχει 111 βάνες αερισμού αντί 93 του EVO, αυτό είναι καλό νέο γιατί τα πυκνότερα χωρίσματα προσδίδουν στον δίσκο καλύτερο αερισμό, μεγαλύτερη αντοχή στη συμπίεση του στα δυνατά παρατεταμένα φρεναρίσματα, μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα και μικρότερες αποστάσεις μεταξύ των εσωτερικών χωρισμάτων ώστε κατά την ψύξη του δίσκου μετά από υψηλές θερμοκρασίες να μην υπάρχουν υποχωρήσεις του υλικού προς το εσωτερικό κάνοντας τον δίσκο ruflles.
Με αυτό το σκεπτικό προτιμήθηκε ο δίσκος αυτός που εξ ορισμού είναι για μεγάλα θερμικά φορτία, αφαιρέθηκε η δική του καμπάνα με την φλάτζα που είχε και από 17.9 kg έγινε 9.7 όσο είναι και ο εργοστασιακός δίσκος του eVO
O δίσκος του EVO
ο δίσκος του φορτηγού, στο σχέδιο φαίνεται διαχωρισμένος στο σημείο που έγινε το κόψιμο
Η φωτό του δίσκου πριν κοπεί
Και το αποτέλεσμα έτοιμο για βίδωμα, έγιναν και από 5 χαρακιές σε κάθε πλευρά του δίσκου, συνολικά 20, έγινε και ζυγοστάθμιση στους δίσκους αφού οι δίσκοι έγιναν από 330mm 320.