PeterPan έγραψε:Κυκλοφορεί κανένας ιός εκεί έξω που κάνει τις δαγκάνες να κολλούν; Και μάλιστα τις πίσω αριστερά;!
Γιατί συμβαίνει αυτό;
Υποτίθεται σε κάθε αλλαγή τακάκια γίνεται καθάρισμα λίπανση, δεν αρκεί;
PeterPan έγραψε:Κυκλοφορεί κανένας ιός εκεί έξω που κάνει τις δαγκάνες να κολλούν; Και μάλιστα τις πίσω αριστερά;!
saxon_747 έγραψε:Υποτίθεται? Ας γελάσουμε......σχεδόν κανένα συνεργείο δε κάνει συντήρηση στα φρένα παρά μόνο αλλαγή τακακιαPeterPan έγραψε:Κυκλοφορεί κανένας ιός εκεί έξω που κάνει τις δαγκάνες να κολλούν; Και μάλιστα τις πίσω αριστερά;!
Γιατί συμβαίνει αυτό;
Υποτίθεται σε κάθε αλλαγή τακάκια γίνεται καθάρισμα λίπανση, δεν αρκεί;
nikos έγραψε:saxon_747 έγραψε:Υποτίθεται? Ας γελάσουμε......σχεδόν κανένα συνεργείο δε κάνει συντήρηση στα φρένα παρά μόνο αλλαγή τακακιαPeterPan έγραψε:Κυκλοφορεί κανένας ιός εκεί έξω που κάνει τις δαγκάνες να κολλούν; Και μάλιστα τις πίσω αριστερά;!
Γιατί συμβαίνει αυτό;
Υποτίθεται σε κάθε αλλαγή τακάκια γίνεται καθάρισμα λίπανση, δεν αρκεί;
kostis20 έγραψε:Έχουν φάει πολύ αλάτι?Λογικά ναι, στην Ε93 έχω 223.000 χλμ και είναι σταθερά Γερμανία, στο γκολφ 17 ετών (εκ των οποίων 8 χρόνια Γερμανία) 150.000 χλμ αν θυμάμαι καλά .
PeterPan έγραψε:kostis20 έγραψε:Έχουν φάει πολύ αλάτι?Λογικά ναι, στην Ε93 έχω 223.000 χλμ και είναι σταθερά Γερμανία, στο γκολφ 17 ετών (εκ των οποίων 8 χρόνια Γερμανία) 150.000 χλμ αν θυμάμαι καλά .
Ο μηχανικός είναι Μουσάτε ο ίδιος γιατί είναι Έλληνας και με εξυπηρετεί γρήγορα, έχει κάποιες στάνταρ γνώσεις (δούλευε στη vw πριν) και με ένα φιλαράκι του (που δούλευε στη Mercedes ) ανοίξαν συνεργείο. Αν μη τι άλλο, φρένα, φίλτρα και κάποια βασικά τα κατέχουν. Άλλωστε το δίπλωμα μηχανικού σημαίνει ότι βασικές εργασίες τις κατέχουν.
Αλλά γενικά παντού παρατηρώ, Γερμανία και Ελλάδα, ότι ορισμένα πράγματα τα περνάνε πολύ γρήγορα. πχ όταν αλλάζει ζαντολάστιχα δεν καθαρίζουν με τη συρματόβουρτσα, δε βάζουν αλοιφή κτλ.
Από την άλλη αν κάθεσαι άνω από το κεφάλι του, σε θεωρούν κι περίεργο…
PeterPan έγραψε:kostis20 έγραψε:Έχουν φάει πολύ αλάτι?Λογικά ναι, στην Ε93 έχω 223.000 χλμ και είναι σταθερά Γερμανία, στο γκολφ 17 ετών (εκ των οποίων 8 χρόνια Γερμανία) 150.000 χλμ αν θυμάμαι καλά .
Ο μηχανικός είναι Μουσάτε ο ίδιος γιατί είναι Έλληνας και με εξυπηρετεί γρήγορα, έχει κάποιες στάνταρ γνώσεις (δούλευε στη vw πριν) και με ένα φιλαράκι του (που δούλευε στη Mercedes ) ανοίξαν συνεργείο. Αν μη τι άλλο, φρένα, φίλτρα και κάποια βασικά τα κατέχουν. Άλλωστε το δίπλωμα μηχανικού σημαίνει ότι βασικές εργασίες τις κατέχουν.
Αλλά γενικά παντού παρατηρώ, Γερμανία και Ελλάδα, ότι ορισμένα πράγματα τα περνάνε πολύ γρήγορα. πχ όταν αλλάζει ζαντολάστιχα δεν καθαρίζουν με τη συρματόβουρτσα, δε βάζουν αλοιφή κτλ.
Από την άλλη αν κάθεσαι άνω από το κεφάλι του, σε θεωρούν κι περίεργο…
dimviii έγραψε:εγω εχω αγορασει την παστα μονταρισματος της ate και τους την δινω για να λιπανουν γλυστρες κλπ.
dimviii έγραψε:αυτη η παστα ειναι για συναρμολογηση της τρομπας φρενων.Όχι......
Εσυ που την βαζεις?
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]