Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#817944
PeterPan έγραψε:Κυκλοφορεί κανένας ιός εκεί έξω που κάνει τις δαγκάνες να κολλούν; Και μάλιστα τις πίσω αριστερά;!


Γιατί συμβαίνει αυτό;

Υποτίθεται σε κάθε αλλαγή τακάκια γίνεται καθάρισμα λίπανση, δεν αρκεί;
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#817949 Όσο το γκολφ ήταν Γερμανία στον ίδιο το πήγαινα.

Λίπανση δεν έκανε, τα τακάκια τα άλλαξα με δισκόπλακες πριν 1μιση χρόνο νομίζω. Πρέπει να δω το excell για να πω με ακρίβεια. Αλλά στάνταρ δε λιπαίνει…
Άβαταρ μέλους
By nikos
#817953
saxon_747 έγραψε:
PeterPan έγραψε:Κυκλοφορεί κανένας ιός εκεί έξω που κάνει τις δαγκάνες να κολλούν; Και μάλιστα τις πίσω αριστερά;!


Γιατί συμβαίνει αυτό;

Υποτίθεται σε κάθε αλλαγή τακάκια γίνεται καθάρισμα λίπανση, δεν αρκεί;
Υποτίθεται? Ας γελάσουμε......σχεδόν κανένα συνεργείο δε κάνει συντήρηση στα φρένα παρά μόνο αλλαγή τακακια
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#817956
nikos έγραψε:
saxon_747 έγραψε:
PeterPan έγραψε:Κυκλοφορεί κανένας ιός εκεί έξω που κάνει τις δαγκάνες να κολλούν; Και μάλιστα τις πίσω αριστερά;!


Γιατί συμβαίνει αυτό;

Υποτίθεται σε κάθε αλλαγή τακάκια γίνεται καθάρισμα λίπανση, δεν αρκεί;
Υποτίθεται? Ας γελάσουμε......σχεδόν κανένα συνεργείο δε κάνει συντήρηση στα φρένα παρά μόνο αλλαγή τακακια

αυτο που λεει ο Νικος.
εγω εχω αγορασει την παστα μονταρισματος της ate και τους την δινω για να λιπανουν γλυστρες κλπ.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#817985
kostis20 έγραψε:Έχουν φάει πολύ αλάτι?
Λογικά ναι, στην Ε93 έχω 223.000 χλμ και είναι σταθερά Γερμανία, στο γκολφ 17 ετών (εκ των οποίων 8 χρόνια Γερμανία) 150.000 χλμ αν θυμάμαι καλά .

Ο μηχανικός είναι Μουσάτε ο ίδιος γιατί είναι Έλληνας και με εξυπηρετεί γρήγορα, έχει κάποιες στάνταρ γνώσεις (δούλευε στη vw πριν) και με ένα φιλαράκι του (που δούλευε στη Mercedes ) ανοίξαν συνεργείο. Αν μη τι άλλο, φρένα, φίλτρα και κάποια βασικά τα κατέχουν. Άλλωστε το δίπλωμα μηχανικού σημαίνει ότι βασικές εργασίες τις κατέχουν.

Αλλά γενικά παντού παρατηρώ, Γερμανία και Ελλάδα, ότι ορισμένα πράγματα τα περνάνε πολύ γρήγορα. πχ όταν αλλάζει ζαντολάστιχα δεν καθαρίζουν με τη συρματόβουρτσα, δε βάζουν αλοιφή κτλ.


Από την άλλη αν κάθεσαι άνω από το κεφάλι του, σε θεωρούν κι περίεργο…
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#817988
PeterPan έγραψε:
kostis20 έγραψε:Έχουν φάει πολύ αλάτι?
Λογικά ναι, στην Ε93 έχω 223.000 χλμ και είναι σταθερά Γερμανία, στο γκολφ 17 ετών (εκ των οποίων 8 χρόνια Γερμανία) 150.000 χλμ αν θυμάμαι καλά .

Ο μηχανικός είναι Μουσάτε ο ίδιος γιατί είναι Έλληνας και με εξυπηρετεί γρήγορα, έχει κάποιες στάνταρ γνώσεις (δούλευε στη vw πριν) και με ένα φιλαράκι του (που δούλευε στη Mercedes ) ανοίξαν συνεργείο. Αν μη τι άλλο, φρένα, φίλτρα και κάποια βασικά τα κατέχουν. Άλλωστε το δίπλωμα μηχανικού σημαίνει ότι βασικές εργασίες τις κατέχουν.

Αλλά γενικά παντού παρατηρώ, Γερμανία και Ελλάδα, ότι ορισμένα πράγματα τα περνάνε πολύ γρήγορα. πχ όταν αλλάζει ζαντολάστιχα δεν καθαρίζουν με τη συρματόβουρτσα, δε βάζουν αλοιφή κτλ.


Από την άλλη αν κάθεσαι άνω από το κεφάλι του, σε θεωρούν κι περίεργο…

Με την βουρτσα και το δυναμοκλειδο στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αυτά :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#818009
PeterPan έγραψε:
kostis20 έγραψε:Έχουν φάει πολύ αλάτι?
Λογικά ναι, στην Ε93 έχω 223.000 χλμ και είναι σταθερά Γερμανία, στο γκολφ 17 ετών (εκ των οποίων 8 χρόνια Γερμανία) 150.000 χλμ αν θυμάμαι καλά .

Ο μηχανικός είναι Μουσάτε ο ίδιος γιατί είναι Έλληνας και με εξυπηρετεί γρήγορα, έχει κάποιες στάνταρ γνώσεις (δούλευε στη vw πριν) και με ένα φιλαράκι του (που δούλευε στη Mercedes ) ανοίξαν συνεργείο. Αν μη τι άλλο, φρένα, φίλτρα και κάποια βασικά τα κατέχουν. Άλλωστε το δίπλωμα μηχανικού σημαίνει ότι βασικές εργασίες τις κατέχουν.

Αλλά γενικά παντού παρατηρώ, Γερμανία και Ελλάδα, ότι ορισμένα πράγματα τα περνάνε πολύ γρήγορα. πχ όταν αλλάζει ζαντολάστιχα δεν καθαρίζουν με τη συρματόβουρτσα, δε βάζουν αλοιφή κτλ.


Από την άλλη αν κάθεσαι άνω από το κεφάλι του, σε θεωρούν κι περίεργο…

Γενικά θέλουν καλο πλύσιμο και από κάτω και στα φρένα τα αυτοκίνητα στη κεντρική Ευρώπη.
Πάντως σωστή συντήρηση φρένων μόνο ο Μωράρης κάνει.
Περίεργο να συμβει το ίδιο πράγμα και στα δύο αυτοκίνητα σχεδόν ταυτόχρονα...
Τώρα που θα κατέβεις θα φέρεις και τη 3αρα?
Άβαταρ μέλους
By glf
#818012
dimviii έγραψε:εγω εχω αγορασει την παστα μονταρισματος της ate και τους την δινω για να λιπανουν γλυστρες κλπ.


Κάνει η πάστα χαλκού;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#818023 δεν ειναι χαλκου,ειναι γρασσο μονταρισματος.

https://www.autodoc.gr/ate/954949?gshp= ... ywQAvD_BwE
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#818048 αυτη η παστα ειναι για συναρμολογηση της τρομπας φρενων.
Εσυ που την βαζεις?
Άβαταρ μέλους
By nikos
#818105
dimviii έγραψε:αυτη η παστα ειναι για συναρμολογηση της τρομπας φρενων.
Εσυ που την βαζεις?
Όχι......
Κατάλληλη για εφαρμογή στα κινούμενα μέρη των υδραυλικών φρένων που απαιτούν λίπανση

Εφαρμόζεται κυρίως στα έμβολα της δαγκάνας , στις τσιμούχες και τους πείρους