Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#450765
xeno έγραψε:Καλημέρα σε όλους,
τον τελευταίο καιρό το ABS στη w201 ενεργοποιείται πανεύκολα ακόμη και σε σχεδόν μηδενικές ταχύτητες, ειδικά με στριμένο τον τροχό (κυρίως προς τα αριστερά - παρακαλώ χωρίς συμπαραδηλώσεις :lol: ). Πέρα από το θέμα των ελαστικών (conti -premium contact 5) που κλείνουν 4ετία έχετε κάποια ιδέα για την αιτία;


Aκαθαρσίες και κακή επαφή της φύσας ενός από τους δύο εμπρός τροχούς, οπότε τις καθαρίζεις όλες, μη σου αρχίσουν θέλει άλλαγμα η μονάδα κλπ και πάνε για το μηνιάτικο, πρώτα η καθαριότητα στις επαφές, μετά έλεγχος της φύσας στη μονάδα, μετά οι γειώσεις γενικότερα και μετά πηγαίνουμε στα χοντρά και ακριβά.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#450766 Σ' ευχαριστώ Παναγιώτη, εκεί έχω εντοπίσει κι εγώ το πρόβλημα. Ο δεξιός τροχός έβγαζε κάτι λάδια στο κέντρο και μάλλον έχει μαζέψει πολλή ακαθαρσία. Θα το πάω σύντομα για έλεγχο. Προς το παρόν χρησιμοποιώ κυρίως το swit 1.3 gti που μου καίει τα μισά λίτρα βενζίνη σχετικά με την κυρία (w201) (και ομολογώ ότι μου αρέσει κιόλας / με ξανανιώνει).
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#464958 Εχω μια απορία σχετικά με την συντήριση των δαγκανων.

Θέλω να αλλάξω τακάκια στο μοτοσακό και επ ευκαιρία θα καθαρίσω και λίγο, να φύγουν και τα αλάτια. Χάζευα λοιπόν βίντεο, και ο τυπάς λέει οτι κάνει καλό να ψεκάσεις σπρέυ χαλκού και στα πιστονια. Είναι όντως καλή ιδέα?

https://www.youtube.com/watch?v=tUyGTvLDrt4

Επίσης στις γλύστρες βάζει αντί για σπρέυ χαλκού κάποιο γράσο, δεν ειναι καλύτερο το σπρέυ χαλκού όμως, μιας και το γράσο έχει το κακό να στερεοποιείται?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#464975 Γράσο χαλκού μόνο στην πλάτη των τακακιών καιστα λαμάκια αν υπάρχουν, στο σημείο που βάζει αυτός στα έμβολα δεν τα επηρεάζει γιατί είναι ήδη τελείως μέσα και δεν θα περάσει στο έμβολο εσωτερικά το γράσο, απλά προστατεύει το σημείο εκείνο από σκουριές και άλατα δεδομένου ότι δεν υπάρχει λάστιχα προστασίας.

Στις γλύστρες τώρα μόνο γράσο σιλικόνης, αυτό έχουν όλες οι γλύστρες από το εργοστάσιο, ποτέ γράσο χαλκού στις γλύστρες, λάδι σιλικόνης στα ελαστικά μέρη όπως είναι οι μικρές φούσκες και το λάθος του τυπάκου είναι το γράσο χαλκού στις βίδες στήριξης, αυτές θα λασκάρουν με τους κραδασμούς, στο σημείο εκείνο μόνο Loctite μεσαίας έντασης.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#464994
rx8_drifter έγραψε:Επίσης στις γλύστρες βάζει αντί για σπρέυ χαλκού κάποιο γράσο, δεν ειναι καλύτερο το σπρέυ χαλκού όμως, μιας και το γράσο έχει το κακό να στερεοποιείται?


Οπως λεει ο Quadra μονο γρασο σιλικονης. Στο 2:44 περιπου στο βιντεο το βλεπεις συγκεντρωμενο στη βαση του δεξιου pin (οπως κοιταμε) μολις το βγαζει απο τη δαγκανα.
Το σπρευ χαλκου με τις θερμοκρασιες που αναπτυσσονται θα χασει το γρασο και θα μεινει μονο ο χαλκος και θα κολλησει, ασε που μπορει το γρασο που βαζεις να αντιδρασει με τις φουσκες και να τις διογκωσει οποτε δεν θα δουλευουν. Κακως βαζει αλλο γρασο στις φουσκες κατα τη γνωμη μου.
Στο τελος καλως πιεζει για να φυγει ο αερας, θα μπορουσε να τσιμπησει και τη φουσκα με το χερι επισης για να δημιουργησει μικρη οπη και να εξισορροπησει την πιεση. Καλως επισης βαζει ελαχιστο εκει που ακουμπανε τα τακακια.

Τωρα που το βλεπω αναφερονται αυτα και στα σχολια απο κατω.
.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#465129
sknipper έγραψε:Το γράσσο σιλικόνης που χρησιμοποιείται γενικά; Και πού το γράσσο λιθίου;


Το βάζουμε σε μπιλιοφόρους, ολισθαίνοντες σφηνόδρομους, ρουλεμάν, γλύστρες με υψηλά φορτία και χαμηλές θερμοκρασίες, έχει αντοχή στην απόπλυση με νερά, αλλά δεν το βάζουμε στα φρένα όπως είναι οι δαγκάνες και ο μηχανισμός κίνησης των, στις πολυπίστονες δε δεν βάζουμε πουθενά γράσο γιατί δεν υπάρχουν ολοισθαίνουσες, μόνο γράσο χαλκούκαι μόνο στην πλάτη των τακακιών.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#465177 Στο pin που κρατάει τα τακάκια θέλει καθόλου γράσσο;

Εικόνα

το 15 λεω.

εκει πάνω ακουμπάνε τα τακάκια, αν αυτό πιάσει σκουριά δεν θα μεινει κολημένο πάνω στον δίσκο;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#465192 Θέλω να αγοράσω τακάκια για την 1 εμπρός, γιατί τα Brembo που είχα βάλει δεν μου αρέσουν ΚΑΘΟΛΟΥ! :ninja:
Δεν ξέρω αν φταίει που ήταν φθηνά, ο κωδικός τους ήταν σωστός και βλέπω πως γενικά η τιμή τους αυτή είναι:
https://www.onparts.gr/bmw-1-coupe-e82- ... 06041.html
Λέω να πάρω κάτι άλλο, την προηγούμενη φορά είχα βάλει της Jurid και ήταν πολύ καλύτερα. :s_yes
Με τα διπλά λεφτά σχεδόν, έχει Ferodo:
https://www.onparts.gr/bmw-1-coupe-e82- ... b4218.html
Αλλά υπάρχουν και τα DS2500 που φτάνουν σε πολύ υψηλή τιμή... :ninja:
https://www.onparts.gr/catalog/product/ ... -fcp4218h/

Τώρα, το Racing δεν ξέρω αν ισχύει και πόσο... :ninja:
Γενικά δεν θέλω κάτι που δεν ζεσταίνεται στην καθημερινή χρήση, το αυτοκίνητο είναι το καθημερινό της :inlove: πλέον και δεν θέλω ούτε να σφυρίζουν δαιμονισμένα, ούτε να μην ζεσταίνονται.

Απλώς θέλω όταν οδηγώ εγώ το αυτοκίνητο, να μην χαμπαριάζουν εύκολα από θερμοκρασίες. Τα τωρινά, δυστυχώς γρήγορα βγαίνουν εκτός, πράγμα απαράδεκτο για 6πίστονα και Brembo.
:ninja:

Τι λέτε; :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By xenos
#465207 Πούλα τζίγγερ. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#465219
Anonymous Founder έγραψε::s_scratchhead
(Δεν το έπιασα... :ninja: )


Πούλα τα λέω ρε συ! :protest: