Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#25769 Οι της 1ης παρτίδας θα ήταν πχύτεροι οι δίσκοι και θα τους ρεκτιφιάρισαν για να τους φέρουν στο πάχος που ήθελες, οπότε έσβυσαν κάπως τα J hooks, ίσως και για αυτό τον λόγο να μην ταίριαζε και η άλλη διάσταση.

Έλα το πρωϊ εδώ θα είμαι εδώ γιατί έχω δουλειά.

ΥΓ. Ο φίλος με το Honda S2000 παρήγγειλε στην Hi-spec 6πίστονες και δίσκους και θα του φτιάξω καμπάνες και αντάπτορες.
Άβαταρ μέλους
By nido
#25870
21 quadra έγραψε:Οι της 1ης παρτίδας θα ήταν παχύτεροι οι δίσκοι και θα τους ρεκτιφιάρισαν για να τους φέρουν στο πάχος που ήθελες, οπότε έσβησαν κάπως τα J hooks, ίσως και για αυτό τον λόγο να μην ταίριαζε και η άλλη διάσταση.

Θα μπορούσαν να γίνουν ένα πολύ όμορφο ρολόι τοίχου οι της πρώτης παρτίδας. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#28230 Δε ξερω κατα ποσο μπορει να γινει συγκριση, αλλα νιωθω οτι τα καινουργια μου τακακια ATE : 13.0460-7111.2 ειναι μισο κλικ καλυτερα απο τα παλια μαρκας Galfer, οταν μιλαμε για συνθηκες εντονου φρεναρισματος. Κατα τ αλλα σε καθημερινη χρηση ειναι ακριβως ιδια, απλα δαγκωνουν λιγο πιο πανω και κανουν πολυ λιγοτερο θορυβο κατα την επαφη με τον δισκο. Και η σκονη απο την παστα ειναι εμφανως μειωμενη.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#29127 Εδώ και 7.000 χλμ έχω τα ATE ceramic... Εδώ έχω μια φωτογραφία μετά από 5.000 χλμ κ 2 μήνες απλησιάς...

Εικόνα

Όπως φαίνεται, εκείνη η μαυρίλα από τα τακάκια πλέον γιοκ :yahoo:
σε επιδόσεις καμία διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By famas
#29948 Μετά από 80Κ χιλιόμετρα άλλαξα, αν και μπορούσα να τα αφήσω κι άλλο, τα μαμά τακάκια του φοκους(1.6 - 2008) με pagid της Hella. Φυσικά είναι πολύ νωρίς ακόμα για συμπεράσματα, πάντως βάλαμε πάστα χαλκού, ενώ λιπάνθηκαν κι οι γλύστρες. Ενοείτε πως για τέτοια θέματα δεν προτίμησα αντιπροσωπεία και την έβγαλα με ένα 60ρι.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#36089 Σκέφτομαι να αλλάξω τις πίσω δισκόπλακες με http://www.maxxparts.gr/mercedes-benz-c ... 80040.html
και τακάκια να βάλω http://www.maxxparts.gr/mercedes-benz-c ... b1311.html

Αριθμός χλμ των πίσω δισκόπλακων 169.500χλμ
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#50608 Καλησπέρα παιδιά. Μετά από 5 μήνες που έχω αλλάξει πίσω δισκόπλακες και τακάκια στο astra (δισκόπλακες Brembo, τακάκια Opel OEM) παρατηρώ ότι οι δισκόπλακες έχουν γίνει ένα μάτσο χάλια από πλευράς σκουριάς. Μιλάω όχι για την επιφάνεια τριβής αλλά για την επιφάνεια γύρω από το σημείο που η δισκόπλακα είναι πρόσωπο με τη ζάντα (ενδεικτικά αντίστοιχα με το σημείο στο βελάκι της φωτο):
Εικόνα
Όπως καταλαβαίνετε, και δεδομένου ότι αφενός έχω 17άρες ζάντες οπότε φαίνεται πολύ άσχημα η σκουριά, αφετέρου δε ότι έχω διανύσει μόλις 6000χλμ, έχω απελπιστεί από την εικόνα αυτή. Το ερώτημα είναι, μπορώ πρακτικά να κάνω κάτι για να βελτιώσω την εικόνα και ιδανικά, να απομακρύνω τη σκουριά (πχ ξύσιμο-βάψιμο στην κυλινδρική επιφάνεια ή ότι άλλο) ή απλά να περιμένω να φθαρούν οι δισκόπλακες για να τις ξαναλλάξω (το οποίο βέβαια θα αργήσει αρκετά χρόνια, γεροί να είμαστε, αν σκεφτείτε ότι τις μαμά τις άλλαξα στα 9 χρόνια ή 141000 χλμ).
Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#50611 Ψιλοαπαράδεκτο για 5 μήνες.Και εγω έχω βάλει brembo στο μινι αλλα δεν έχουν γίνει ετσι.
Η αντίστοιχη επιφάνεια στους δικόυς μου δίσκους είναι γυαλιστερη-ασημι χρώματος.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#50620 Φυσικά μπορείς να βάψεις το ορατό τμήμα. Θα πρότεινα να είσαι πολύ προσεκτικός με το μη ορατό, αυτό που πατάει η ζάντα μια και έχει σημασία να είναι εντελώς επίπεδο για να κάνει καλή επαφή, ίσως και να μην το έβαφες. Υπάρχουν ειδικές μπογιές και βίντεο που δείχνουν τη διαδικασία.


Είναι ανάγκη να υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικές διαστάσεις δίσκων και τακακιών; Γενικότερα, γιατί είναι τόσο δύσκολο να στανταριστούν τα φρένα. Γιατί να μην υπάρχουν 2-5-10-20 μοντέλα δίσκων και 2-5-10 μοντέλα τακακιών που να καλύπτουν όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα από 13-19 ίντσες ζάντα (και αντίστοιχα και για δαγκάνες). Εννοείται ότι οι πιο μικροί δίσκοι θα είναι με 4 μπουλόνια και οι πιο μεγάλοι με 5. Ο ομφαλός θα έχει συγκεκριμένη διάσταση (άντε να υπάρχουν 2 διαστάσεις, για μικρά και για μεγάλα).
Θα ήταν πολύ πιο εύκολο όπως πχ πολλοί έχουν 225/45-17 να έχουν και ίδιο δίσκο και ίδιο τακάκι. Οι όποιες εντυπώσεις θα ήταν πολύ πιο αξιόπιστες και χρήσιμες μια και θα έβαζα το ίδιο που έχεις κι εσύ που λες ότι είναι καλό χωρίς να περιορίζομαι από το ότι η τάδε εταιρεία δεν βγάζει το τάδε τακάκι της για το δικό μου αυτοκίνητο κλπ.
Φυσικά τεράστια οικονομία σε όλον τον χώρο λόγω λιγότερων κωδικών, μικρότερων αποθηκών και ανάγκης για στοκ κλπ κλπ.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#50703
lazarefa έγραψε:Καλησπέρα παιδιά. Μετά από 5 μήνες που έχω αλλάξει πίσω δισκόπλακες και τακάκια στο astra (δισκόπλακες Brembo, τακάκια Opel OEM) παρατηρώ ότι οι δισκόπλακες έχουν γίνει ένα μάτσο χάλια από πλευράς σκουριάς. Μιλάω όχι για την επιφάνεια τριβής αλλά για την επιφάνεια γύρω από το σημείο που η δισκόπλακα είναι πρόσωπο με τη ζάντα (ενδεικτικά αντίστοιχα με το σημείο στο βελάκι της φωτο):
Εικόνα
Όπως καταλαβαίνετε, και δεδομένου ότι αφενός έχω 17άρες ζάντες οπότε φαίνεται πολύ άσχημα η σκουριά, αφετέρου δε ότι έχω διανύσει μόλις 6000χλμ, έχω απελπιστεί από την εικόνα αυτή. Το ερώτημα είναι, μπορώ πρακτικά να κάνω κάτι για να βελτιώσω την εικόνα και ιδανικά, να απομακρύνω τη σκουριά (πχ ξύσιμο-βάψιμο στην κυλινδρική επιφάνεια ή ότι άλλο) ή απλά να περιμένω να φθαρούν οι δισκόπλακες για να τις ξαναλλάξω (το οποίο βέβαια θα αργήσει αρκετά χρόνια, γεροί να είμαστε, αν σκεφτείτε ότι τις μαμά τις άλλαξα στα 9 χρόνια ή 141000 χλμ).
Ευχαριστώ.


Είναι πολύ ταλαιπωρημένοι οι δίσκοι σου, μιλάω για την επιφάνεια τρ9ιβής που είναι το σημαντικό, το πρόβλημα που αναφέρεις είναι κοσμητικό και το ξεπερνάω.

Αν δεν έλεγες ότι είναι Brembo οι δίσκοι σου θα έλεγα ότι είναι φτηνοί Κινέζικοι, όχι ότι οι Brembo αυτής της κατηγορίας και τιμής είναι κάτι το εξαρετικό ποιοτικά, είναι άγρια φαγωμένη η επιφάνεια τριβής και πρέπει να συμβαίνουν 2 πράγματα, ή το τακάκι είναι πολύ σκληρό ή δουλεύει υπερωρίες το esp ( αν έχει )
η φθορά αυτή όπως και να έχει προέρχεται περισσότερο από αυξημένες θερμοκρασίες και λιγότερο από σκληρό τακάκι, το δείχνει και η εσωτερική πλευρά του αερισμού ότι ο δίσκος δουλεύει πολύ ζεστός.

για το θέμα της σκουριάς, πρέπει να τους τρίψεις καλά με συρματόβουρτσα σε δράπανο ή με σμυριδόμανο στο χέρι,στο σημείο που πατάει η ζάντα δεν θα έλεγα να το βάψεις αλλά να του απλώσεις λίγο γράσο με το δάχτυλο και να βάψεις τα σημεία που δεν πατάνε η ζάντα και το τακάκι, ακόμα και οι βαμμένοι δίσκοι της Brembo ( ναι υπάρχουν και βαμμένοι με κωδικό 11 στο τέλος του κωδικού του δίσκου, οι άβαφτοι έχουν στο τέλος κωδικό 10 ) δεν είναι βαμμένοι στο σημείο που πατάει η ζάντα για δεν μεταφέρεται η θερμοκρασία των φρένων στη ζάντα και από εκεί στην ατμόσφαιρα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#50712 Μάλλον δεν είναι δική του η φωτογραφία.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#50745
drdino έγραψε:Μάλλον δεν είναι δική του η φωτογραφία.


Σίγουρα δεν είναι δικό του αφού αυτό είναι μπροστινό και το έβαλε για να μας δείξει τις σκουριές αλλά με βάση αυτή τη φωτό του έκανα τις παρατηρήσεις για να τις συγκρίνει με τους δικούς του δίσκους αν είναι σε αυτή την κατάσταση και η επιφάνεια τριβής του, να αναγνωρίσει δηλαδή τα σημάδια της φθοράς στην επιφάνεια τριβής.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#50752
red_monster έγραψε:το ερώτημα είναι, έχεις ξαναδεί άκρο ??

Σίγουρα έχει ξαναδεί άκρο, δεδομένου ότι ασχολείται επαγγελματικά με τα φρένα.

@Quadra: ok, ενδιαφέρουσες πληροφορίες όπως και να 'χει. Έχω δει να βάζουν γρασο χαλκού στην επιφάνεια του μουαγιέ, φαντάζομαι αυτό εξαρτάται από το τι έχει ο καθένας διαθέσιμο;