Μετά θέλεις και αντοχή άρα χαρακτά ή τρυπητά (οι συζητήσεις επ'αυτού δεν τελειώνουν εύκολα) και αερισμό άρα αεραγωγούς.
Και μετά αν αφού έχεις κάνει τα προηγούμενα δεν καλύπτεσαι ή σε τρώει η τσέπη σου αυτό
Anonymous Founder έγραψε:Καλύτερα μεγαλύτερη διάμετρο δίσκου και μονοπίστονη δαγκάνα, παρά μικρότερη διάμετρος και πολυπίστονη.Και τέλος όλα τα προηγούμενα....
Το πιο σωστό είναι μαζί με κινητήρα-κιβώτιο-διαφορικό να πάρεις και άκρα κλπ από πιο δυνατό μοντέλο. Συχνά υπάρχουν σημαντικές διαφορές σε πολλά σημεία εκτός από τις δαγκάνες φρένα που προσφέρουν αντοχή και ασφάλεια.
Πολύ σωστή και η πρόταση για άλλα άκρα. Αν ψάξει σε κάνα breaker θα βρει κάτι από VRS, S3 κλπ και σε τιμή χώμα. Τα βάζεις πάνω και έχεις αμέσως μεγαλύτερο δίσκο και πιο δυνατή δαγκάνα.
21 quadra έγραψε:Γράσο χαλκού μόνο στην πλάτη των τακακιών καιστα λαμάκια αν υπάρχουν, στο σημείο που βάζει αυτός στα έμβολα δεν τα επηρεάζει γιατί είναι ήδη τελείως μέσα και δεν θα περάσει στο έμβολο εσωτερικά το γράσο, απλά προστατεύει το σημείο εκείνο από σκουριές και άλατα δεδομένου ότι δεν υπάρχει λάστιχα προστασίας.Θέλω εδώ και καιρό να κάνω μονος μια μικρή συντήρηση στα φρένα μου και το ποστ σου είναι αυτό που εψαχνα.. Όμως δεν βρίσκω κάποιο γρασσο σιλικόνης.. Χρησιμοποιείς κάτι συγκεκριμένο;
Στις γλύστρες τώρα μόνο γράσο σιλικόνης, αυτό έχουν όλες οι γλύστρες από το εργοστάσιο, ποτέ γράσο χαλκού στις γλύστρες, λάδι σιλικόνης στα ελαστικά μέρη όπως είναι οι μικρές φούσκες και το λάθος του τυπάκου είναι το γράσο χαλκού στις βίδες στήριξης, αυτές θα λασκάρουν με τους κραδασμούς, στο σημείο εκείνο μόνο Loctite μεσαίας έντασης.
Οι ξένοι youtubers βάζουν 3Μ silicone paste αλλά δεν το βρίσκω πουθενα στην Ελλάδα.
To συγκεκριμένο κατάστημα είναι στον Ασπρόπυργο, έχει πολύ πράμα. Έχω ψωνίσει πολλάκις από εκεί.
https://protool.gr/permatex-24110-ultra ... KNEALw_wcB
Εχθές πήρα της Permatex το Copper Anti Seize για μουαγιέ, τακάκια και σημεία επαφής και ένα Dot 4 υγρό της Bosch μαζί με τακάκια της ίδιας εταιρίας. Σήμερα αλάχτηκαν τα υγρά, χωρίς όμως τα παλιά να φαίνονται καθόλου ταλαιπωρημένα μετά από αρκετά χρόνια.
quadra, αυτό το προιόν που δείχνεις είναι μόνο για τα πυράκια της δαγκάνας σωστά; ένα τέτοιο γράσο που αλλου θα είχε εφαργμογή; βλέπω όταν και το σιλικόνης που παραθέτει ο dodger έχει αντίστοιχες θερμοκρασίες
Θέλω να είμαι έτοιμος όταν λύσω την δαγκάνα να την κλέισω έχοντας τα σωστά προιόντα.
Επίσης μια ακόμα απορία που έχω, στους μπιλιοφόρους βλέπω πως είναι ξερά τα λάστιχα τους (φυσούνες).. εκεί αν τα ανοίξω και αλλάξω τις φυσούνες τι γράσσο πρέπει να βάλω;
fot έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις κύριοι! μέσα στις τελευταία καραντίνα άρχισα να διαβάζω αρκετά για την συντηρηση του αυτοκινητου και με την βοήθεια από φόρουμ και youtube έχω αρκετή αυτοπεποίθηση...
Εχθές πήρα της Permatex το Copper Anti Seize για μουαγιέ, τακάκια και σημεία επαφής και ένα Dot 4 υγρό της Bosch μαζί με τακάκια της ίδιας εταιρίας. Σήμερα αλάχτηκαν τα υγρά, χωρίς όμως τα παλιά να φαίνονται καθόλου ταλαιπωρημένα μετά από αρκετά χρόνια.
quadra, αυτό το προιόν που δείχνεις είναι μόνο για τα πυράκια της δαγκάνας σωστά; ένα τέτοιο γράσο που αλλου θα είχε εφαργμογή; βλέπω όταν και το σιλικόνης που παραθέτει ο dodger έχει αντίστοιχες θερμοκρασίες
Θέλω να είμαι έτοιμος όταν λύσω την δαγκάνα να την κλέισω έχοντας τα σωστά προιόντα.
Επίσης μια ακόμα απορία που έχω, στους μπιλιοφόρους βλέπω πως είναι ξερά τα λάστιχα τους (φυσούνες).. εκεί αν τα ανοίξω και αλλάξω τις φυσούνες τι γράσσο πρέπει να βάλω;
1) Το γράσο που βάζω είναι για όλα τα μέρη της δαγκάνας, πείρους, λαστιχένιες φούσκες, εσωτερικά ελαστικά O΄Ring, λίπανση του εμβόλου ό5ταν το τοποθετούμε στη θέση του κλπ.
2) Όταν αγοράζεις φούσκες μπιλιοφόρων μέσα στη συσκευασία υπάρχουν οι μεταλλικοί κολιέδες και το κατάλληλο γράσο στη σωστή ποσότητα. Το βάζεις όλο σε κάθε μπιλιοφόρο, οι μεταλλικοί κολιέδες αν είναι με ανάγλυφες τρύπες χρειάζονται ειδική πένσα σύσφιξης για να κουμπώσουν, αν είναι ίσιοι χρειάζονται ειδικό εργαλείο σύσφιξης, αν δεν υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία οι κολλιέδες ξεσφίγγουν και ξεκουμπώνουν οι φούσκες.
Πχ, οι πένσες στις φωτό 3 και 6 είναι για κολλιέδες με τρύπες, η 11η είναι για ίσιους μεταλλικούς κολιέδες
https://www.skroutz.gr/c/958/penses-kof ... geiou.html
Για να αλλάξεις τις φούσκες στους μπιλιοφόρους χρειάζεσαι εργαλεία συνεργείυυ αν δεν βγάλεις τον μπιλιοφόρο στον πάγκο, αν τον βγάλεις από το ημιαξόνια πρέπει να γνωρίζεις τη διαδικασία, όλο το σκηνικό δεν είναι πάντως για αρχάριους.
Για να αλλαχτεί η φούσκα χωρίς να ξεμοντάρεις τον μπιλιοφόρο από το ημιαξόνιο το εργαλείο που ξεχειλώνει το στενό μέρος της φούσκας για να περάσει από τον μπιλιοφόρο κοστίζει 80-120€ και χρειάζεσαι και αέρα από κομπρεσέρ. Συνιστώ αν δεν χάνουν γράσα όπως είπαν και οι άλλοι άστες όσο πάνε, αν χάνουν και δεν έχεις την εμπειρία και τα εργαλεία μην μπλέξεις σε περιπέτειες.
Στις 2 Μαρτίου άλλαξα ένα μπιλιοφόρο κομπλέ με ημιαξόνιο, μια φούσκα εξωτερική στον άλλο τροχό, έκανα service στις 4 δαγκάνες με καινούργια κίτ επισκευής ( τα κιτ ήταν Ισπανικά και κόστισαν συνολικά 22€, η Bosch είναι 82€ το κάθε κίτ λόγω ονόματος, 82Χ4, οι άνθρωποι είναι αλλού ) άλλαξα λάδια στα εμπρός αμορτισέρ, τα πίσω είναι αερίου και τα έστειλα για επισκευή, κόστος των πίσω 140€, μου έκανε τιμή συνεργείου, άλλαξα 2 ημίμπαρα και έκανα ευθυγράμμιση, άλλαξα την κεντρική βάση του πίσω διαφορικού, και το επόμενο βήμα είναι να αλλάξω τις φούσκες στους πίσω μπιλιοφόρους αλλά δεν υπάρχουν, οπότε θα ταιριάξω universal με 10€ το κομμάτι. Καινούργιασ ημιμεταλλικά τακάκια παντού, αλλαγή αντία master pump στα φρένα από 22.1mm σε 23.8mm για καλύτερο πεντάλ και συνεχίζω ότι άλλο χρειάζεται.
Στα ταμπούρα ανοίγω και καθαρίζω με σπρέι φρενών. Αν το υλικό τριβής είναι ακόμα σε καλή κατάσταση χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο;
Πιανει σκουρια.
Κάτι σαν αυτή τη φώτο αλλά μόνο ένα χειλάκι , όχι όλος ο δίσκος σαγρέ όπως στη φωτογραφία
Εφόσον σίγουρα είναι επιφανειακό, επηρεάζει την αντοχή του δίσκου?