Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#497982 ωραια δουλεια Παναγιωτη.Τακακια?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#497986
dimviii έγραψε:ωραια δουλεια Παναγιωτη.Τακακια?


Πρίν είχε CL αλλά του σφύριζαν και τα έβγαλε, τώρα έχει μαμά, αύριο που θα έρθει να τους παραλάβει θα του προτείνω τα ΧΡ8 ή ΧΡ10.
Άβαταρ μέλους
By glf
#498564 Πάω να αλλάξω υγρά φρένων στο σκούτερ, έσπασα το εξαερωτηράκι....
Έσπασε και το ανάποδο κολαούζο....
So much failure...ΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#498585 Η επισκευή είναι χειρουργείο για έμπειρους χειρούργους.

Αν πιάνεται το κομμάτι του σπασμένου κολαούζου με καλή - σκύλα - και ζεσταθεί περιφερειακά από τον εξαερωτήρα το αλουμίνιο υπάρχει περίπτωση με προσοχή και σιγά - σιγά με υπομονή εριστερά - δεξιά ελάχιστα ίσως βγεί, Η άλλη λύση είναι να πιαστρεί το κολλαούζο και να το ξεβιδώσεις βγάζοντας το σπασμένο κομμάτι και στη συνέχεια ξετρύπημα με ακρίβεια ( όχι στο χέρι ) αλλά σε κάθετο δράπανο, ή φρέζα ώστε να γλυτώσει το σπείρωμα, αν το σπείρωμα καταστραφεί κάνεις καινούργιο σπείρωμα και βάζεις μεγαλύτερο εξαερωτήρα.

Όπως είπα είναι δουλειά για κάποιον που την έχει κάνει πολλές φορές και γνωρίζει τι και πως, αν ήσουν Αθήνα θα πίναμε καφέ και θα το προσπαθούσαμε παρέα. Αν έχεις απορίες και θέλεις βοήθεια πές μου.
Άβαταρ μέλους
By glf
#498614 Κάτι έχω καταλάβει από τη διαδικασία, γιατί το ίδιο είχε γίνει και στη μια AP 4πίστονη στο 106.
Και την πήγα μηχανουργείο και καταλήξαμε με Μ10 σπείρωμα..
Το σίγουρο είναι ότι θα τη βγάλω από το πηρούνι και θα πάει όπως είπες.

Βρε αν ήμουν Αθήνα, θα είχαμε ήδη γνωριστεί :)
Βασικά θα ήθελα να σου στείλω τις 4 πίστονες για καθάρισμα-σέρβις, προληπτικό τελείως. Είναι και βγαλμένες στην άκρη. :)
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#498678
glf έγραψε:Κάτι έχω καταλάβει από τη διαδικασία, γιατί το ίδιο είχε γίνει και στη μια AP 4πίστονη στο 106.
Και την πήγα μηχανουργείο και καταλήξαμε με Μ10 σπείρωμα..
Το σίγουρο είναι ότι θα τη βγάλω από το πηρούνι και θα πάει όπως είπες.

Βρε αν ήμουν Αθήνα, θα είχαμε ήδη γνωριστεί :)
Βασικά θα ήθελα να σου στείλω τις 4 πίστονες για καθάρισμα-σέρβις, προληπτικό τελείως. Είναι και βγαλμένες στην άκρη. :)


:thumbsup:

Έχω επαφές με ένα Opel speedster από τα μέρη σου, περιμένω να έρθει το αυτοκίνητο κάτω για μέτρα για φρένα εμπρός - πίσω.
Άβαταρ μέλους
By glf
#498680 Όταν έρθει κάτω ο Γιώργος, θα σου πει ότι του είπα για σένα πριν από καιρό, αλλά δεν είχα να τον δώσω ένα τηλέφωνο κτλ.
Καμια σελίδα στο FB να στήσετε :)
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#498682
glf έγραψε:Όταν έρθει κάτω ο Γιώργος, θα σου πει ότι του είπα για σένα πριν από καιρό, αλλά δεν είχα να τον δώσω ένα τηλέφωνο κτλ.
Καμια σελίδα στο FB να στήσετε :)


Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :yahoo:
Όπως σου είπα θα στείλει κάτω το αυτοκίνητο για μηχανικές εργασίες και περιμένω τα άκρα για να πάρω μέτρα, έχουν αγοραστεί οι δίσκοι και υλικά και είμαι σε αναμονή.

Καλό ΣΚ.
Άβαταρ μέλους
By nido
#500831 Ποδηλατικής προέλευσης σχετικό με δισκόφρενα ποστ:

Χθες το απόγευμα έκανα μια μεγάλη βουνίσια βόλτα με τo SCOTT, το οποίο είχα να το κινήσω 3-4 μήνες. Δεν ξέρω τι σόι πράμα είναι τα τακάκια των Shimano XT που φοράει, αλλά αρχικά έπιαναν πολύ χάλια, και χρειάστηκαν κάμποσα δυνατά φρεναρίσματα κατεβαίνοντας την Πεντέλη για να "στρώσουν" και να δαγκώνουν γερά με το ένα δάχτυλο, όπως είναι το κανονικό τους.
Το είχα παρατηρήσει κι άλλες φορές το ίδιο πράγμα (ότι όποτε μένουν καιρό αχρησιμοποίητα μετά θέλουν ένα μικρό "ξαναστρώσιμο") οπότε είπα να το γράψω εδώ, σε περίπτωση που έχει κάποιος όρεξη να το σχολιάσει/εξηγήσει.

Υ.Γ. Χρόνια Πολλά, κλπ, κλπ, σε όλους.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#500885 Το αποθηκεύεις κάθετο (εννοώ με τον μπροστινό τροχό στον αέρα) ή οριζόντιο;
Δεν μου έχει συμβεί με κανένα σετ δισκόφρενων (XT/XTR, Magura Oro Puro etc). Ειδικά τα τελευταία πιάνουν αμέσως ακόμα και μετά από 1.5 χρόνο αχρηστίας (:S)
Με την ανάρτηση έχω κάποια θεματάκια μετά την αχρηστία.
Άβαταρ μέλους
By nido
#501006 Οριζόντια, δεν το κρεμάω και δεν παρατηρώ κάποια διαφορά στην αίσθηση.
Οι δίσκοι είναι οι SM-RT86 (τεχνολογίας "ICE", με φέτα αλουμινίου ανάμεσα στις δυο εξωτερικές φέτες).
Τα τακάκια είναι τα μαμίσια των XT, ηλικίας 3 ετών. Όταν τα δουλεύω τακτικά (από Απρίλιο ως Οκτώβριο) το δάγκωμα τους είναι απίστευτο.
Άβαταρ μέλους
By nido
#501020 Βρήκα ένα βιντεάκι από κάποιον που έχει τα ίδια συμπτώματα και προτείνει τρόπο αντιμετώπισης (στη δική μου περίπτωση η χάραξη των δίσκων και οι κατηφόρες του περιφερειακού της Πεντέλης την έκαναν μια χαρά τη δουλειά).
https://www.youtube.com/watch?v=4MBhhczBUhA
Άβαταρ μέλους
By citastak
#522357 Σε αλλαγή τακακίων (σικ), η πάστα χαλκού γιατί μπαίνει;
Έχω ακούσει πολλά από μαστόρους.
Απαγωγή θερμότητας, λιγότερος θόρυβος κτλ.

Εγώ σκοπεύω να καθαρίσω τη δαγκάνα με degreaser και να βάλω όπως και να'χει στη ράχη του τακακίου. Να προτιμήσω spray καθαριστικό φρένων; αν ναι, γιατί;
Χρειάζεται να προσέξω κάτι άλλο σχετικά με πάστες/καθαριστικά;
Θα μπεί και DIY thread όταν το κάνω και το καταφέρω.
Αυτοκίνητο Volvo V40.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#523043 Ετοιμάζομαι για αλλαγή τακάκια πίσω. Βλέποντας και διαβάζοντας είδα ότι στο αυτοκίνητό μου, Volvo v40, το πίσω πιστόνι της δαγκάνας δεν επαναφέρεται στην αρχική θέση απλά με πίεση όπως τα μπροστινά, αλλά χρειάζεται να "βιδώσεις" το έμβολο προς τα μέσα. Για αυτό το λόγο προτείνεται η χρήση ενός τέτοιου εργαλείου που οι ακίδες απέχουν 22mm.

https://www.utools.gr/index.php?route=p ... ct_id=9996

Ερώτηση: με μια πένσα μυτερή θα τα καταφέρω, ή να πάρω το εργαλείο να τελειώνουμε;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523049
citastak έγραψε:Ετοιμάζομαι για αλλαγή τακάκια πίσω. Βλέποντας και διαβάζοντας είδα ότι στο αυτοκίνητό μου, Volvo v40, το πίσω πιστόνι της δαγκάνας δεν επαναφέρεται στην αρχική θέση απλά με πίεση όπως τα μπροστινά, αλλά χρειάζεται να "βιδώσεις" το έμβολο προς τα μέσα. Για αυτό το λόγο προτείνεται η χρήση ενός τέτοιου εργαλείου που οι ακίδες απέχουν 22mm.

https://www.utools.gr/index.php?route=p ... ct_id=9996

Ερώτηση: με μια πένσα μυτερή θα τα καταφέρω, ή να πάρω το εργαλείο να τελειώνουμε;


Δοκίμασε με το μυτοτσίμπιδο και αν δεν...αγοράζεις το εργαλείο το οποίο δεν είναι ακριβό.