Σελίδα 26 από 51
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
10 Νοέμ 2016, 09:11
από Anonymous Founder
xi; Γιατί; Γιατί;
Το συγκεκριμένο αμάξι θα ήταν απίθανο στην απλή πισωκίνητη έκδοση!
Στην ερώτησή σου δεν μπορώ να βοηθήσω.
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
10 Νοέμ 2016, 10:36
από kostis20
Μια Χαρά είναι και το τετρακινητο.
Σκέφτεται να βάλει Bilstein pss.
< A3003 >
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
10 Νοέμ 2016, 12:33
από Anonymous Founder
Χάνεται όλη η μαγεία όμως....
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
10 Νοέμ 2016, 14:49
από 21 quadra
Anonymous Founder έγραψε:Χάνεται όλη η μαγεία όμως....
Μα πως μπορείς να το ξέρεις ? Έχεις εμπειρία από PSS ? Έχεις νιώσει την απόλυτη μεταμόρφωση που προσφέρει η PSS ? Οκ δεν είναι Ohlins αλλά είναι εξαιρετική και σκάλες καλύτερη από τις όποιες μαμά σε όποιο αυτοκίνητο, το δύσκολο είναι το στήσιμο μετά ειδικά αν μπούν σε ρυθμιζόμενα σε ύψος γόνατα που χρειάζεται πολύ δουλειά από μάστορα με γνώση, εμπειρία και τα κατάλληλα εργαλεία.
Ας μην είμαστε σε όλα αρνητικοί και αντιδραστικοί σε όσα δεν έχουμε εμπειρία.
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
10 Νοέμ 2016, 14:50
από Anonymous Founder
Μιλώ για την πίσω κίνηση και όχι για την ανάρτηση! Η συγκεκριμένη 3άρα είναι τετρακίνητη.
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
10 Νοέμ 2016, 14:53
από famas
Κι εγώ για την πίσω κίνηση κατάλαβα ότι εννοούσε ο Hi-Fi.
.
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
10 Νοέμ 2016, 15:47
από kostis20
Μάλλον παρεξήγηση αν και το έγραψε ο GREG.
Το θέμα είναι μήπως να βάλουμε Bilstein κίτρινα να τελειώνουμε?
< A3003 >
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
10 Νοέμ 2016, 15:48
από popolaros
Και ένα β6 θα βελτιώσει αισθητά το αυτοκίνητο.
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
20 Δεκ 2016, 15:07
από Deleted user 1
150€ δεν είναι κάπως πολλά για τοποθέτηση αμορτισέρ (+ ευθυγράμμιση) στο Audi? Θέλουν 5 ώρες λέει.
Πήρα Sachs Super Touring τελικά αντί Bilstein B4 που είναι κάνα 40αρι φθηνότερα.
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
20 Δεκ 2016, 15:38
από xenos
Γύρω στο 100ρικο πάει η δουλειά συνήθως.
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
20 Δεκ 2016, 15:48
από Deleted user 1
Κι εγώ έτσι ξέρω. Μου λέει βέβαια οτι το συγκεκριμένο αμάξι έχει κάμποση δουλειά και όντως έχω δει ότι για να λύσεις μπροστινό σύστημα είναι μανούρα. Απ' την άλλη το έξτρα 50αρι μάλλον πάει να το βγάλει λόγω δόσεων, αν και μου είπε τιμή πριν τον ρωτήσω αν κάνει δόσεις.
Άψογος πάντως για άλλη μια φορά ο Φωκάς. Εξυπηρετικός, φθηνός (στα λάστιχα κυρίως) και ευγενικός μέχρι αηδίας.
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
20 Δεκ 2016, 17:45
από dimviii
Στεφαν εχει υποψιν σου ότι είναι και η ευθυγραμμιση μεσα στα χρηματα αυτά(30-40 ευρω)
Παντα όταν αλλαζουμε αμορτισέρ όταν διαπραγματευόμαστε τη τιμη,και δεν κατεβαινει άλλο,ζηταμε να μας κανουν δωρο την ευθυγραμμιση. Εάν δεν γινεται, να την πληρωσουμε εστω μιση. Κανονας αυτό.
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
20 Δεκ 2016, 18:42
από Deleted user 1
Ναι το έγραψα ότι είναι μέσα και το κόστος της ευθυγράμμισης. Απλά περίμενα κάτι καλύτερο γιατί πριν κάνα 2μηνο μου είχε πει 350€ νομίζω και τώρα πάω να του αφήσω ένα 1000αρικο. Αυτό που μάλλον αυξάνει το κόστος είναι ότι αυτός υπολογίζει ότι θα χρειαστεί 5(!) ώρες λέει για όλη τη δουλειά.
Ποιος νοτιοπροαστιότης θα έρθει να πάμε για καφέ την άλλη Τετάρτη το πρωί? Θα πούμε και σε Μπούσο αν και τον κόβω δύσκολο τώρα που ήρθε και το μωράκι του.
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
21 Δεκ 2016, 00:07
από sknipper
Εμένα πριν από κάμποσα χρόνια ο Φωκάς δεν με είχε χρεώσει για την τοποθέτηση των Bilstein B6 και από ότι κατάλαβα το αυτοκίνητό μου (BMW E39) είναι από τα πιο μπελαλίδικα (πίσω ξηλώνεις κάθισμα, εταζέρα κλπ). Σε BMW ή εξειδικευμένο ΒΜW ζητούσαν μέχρι πάνω από 200 για την τοποθέτηση. Όντως φάγαμε αρκετές ώρες.
Re: Αναρτήσεις
Δημοσιεύτηκε:
21 Δεκ 2016, 00:15
από xenos
Αν θελεις ρωτα και στον μοσχο στον αγ. Δημητριο. Ειναι κοντα στον φωκα σχετικα.
<