https://www.koni.gr/
οι προτασεις απο τους αμορτισεραδες ειναι κατα σειραν KYB
μετα δευτερα τα Bilstein
και τριτα και καταιδρωμενα τα Monroe
τα Sachs δεν μου τα προτεινε κανεις .
ακουω τις γνωμες σας τι να προτιμησω , υπ οψιν ολα ειναι απλά δεν υπαρχουν πιο
ενισχυμενα για το αμαξι μου , ισως θεωρουν λιγο πιο ενισχυμενα τα KYB.
και σαν γνωση να υπαρχει, ρωτησα για επισκευη τα κονι του φιεστα και πανε 40 με 45 το ενα
21 quadra έγραψε:ΚΟΝΙ μια φορά, για πάντα ΚΟΝΙ.
ναι αλλά για το σιτροεν δεν εχουν
otso έγραψε:21 quadra έγραψε:ΚΟΝΙ μια φορά, για πάντα ΚΟΝΙ.
ναι αλλά για το σιτροεν δεν εχουν
Kαι για το δικό μου 21, το απλό δεν είχαν και πήρα φυσίγγια κίτρινα ρυθμιζόμενα εξωτερικά από τον θόλο για το PT Cruiser της Chysler που είναι είχαν περίπου το ίδιο βάρος και την εξωτερική διάμετρο που έμπαιναν στα δικά μου γόνατα και τα έβαλα, άντεξαν 10 χρόνια και τα πέταξα μαζί με το αμάξι.
Αυτό που χρειάζεται είναι να κοπούν τα γόνατα ψηλά εκεί που βγαίνει το καλάμι του αμορτισέρ, να βγούν τα εσωτερικά ( λάδια, έμβολο, και να γίνει μια τάπα συγκράτησης του φυσιγγίου να μην κοπανάει, το φυσίγγιο στηρίζεται με μια βίδα που γίνεται στο κάτω μέρος του γόνατου, η ΚΟΝΙ έχει φυσίγγια για αυτές τις δουλειές, θέλει να έχεις διάθεση για ψάξιμο και ένα τορναδόρο που κάνει τέτοιες δουλειές.
Εγώ στη θέση σου θα έπερνα τα μαμά που εί ναι ότι καλύτερο σε ποιότητα και ταιριαγμένο.
Ο κωδικός ΚΟΝΙ 8750-1018 είναι για τα περισσότερα μοντέλα της PSA, και το 307 το ίδιο φοράει και το έχει ο Ρέλλας, κάνε μια ερώτηση, όλοι έξω αυτό δίνουν και για το Picaso C4 grand
https://www.ebay.com.au/itm/Koni-8750-1 ... 2701246901
https://www.sparesbox.com.au/part/koni- ... -8750-1018
Ρώτα και στον Σύρο
https://www.car.gr/parts/view/13709926- ... rt?lang=en
Επίσης απο οτι έχω δεί παίζουν και ανακατασκευές αλλά δεν έχω άποψη επι αυτού πχ
http://kmsuspension.gr/el/14-amortiser#
Τελικα τα γνησια της φιατ ειναι καλυτερα αλλα αρκετα ακριβοτερα.
21 quadra έγραψε:Aυτό ταιράζει με το 2.0 λιτρο που έχει βαρύτερο κινητήρα, άρα θα είναι πιο σφιχτό όπως το θέλεις, δες στην δεύτερη σελίδα στο μέσον περίπου
Ο κωδικός ΚΟΝΙ 8750-1018 είναι για τα περισσότερα μοντέλα της PSA, και το 307 το ίδιο φοράει και το έχει ο Ρέλλας, κάνε μια ερώτηση, όλοι έξω αυτό δίνουν και για το Picaso C4 grand
https://www.ebay.com.au/itm/Koni-8750-1 ... 2701246901
https://www.sparesbox.com.au/part/koni- ... -8750-1018
Ρώτα και στον Σύρο
https://www.car.gr/parts/view/13709926- ... rt?lang=en
Μαστορα ευχαριστω
τα ηξερα αλλα πως διαολο να εισαι σιγουρος ; στον συρο που τα τοποθετει κιολας ισως ειναι καλυτερα για να μην τα επιστρεφεις αν δεν κανουν , κανει και ευθυγραμιση ζυγοσταθμηση.
παντως για καλο και για κακο εγραψα στην εταιρεια στην Χολανδια.
Το ερώτημα είναι αρχικά τι μπορεί να προκαλεί αυτά τα "τρελά νούμερα"; Κάποιο φθαρμένο bump stop;
Συνεπώς πάω για αντικατάσταση και των τεσσάρων αμορτισέρ. Επειδή αυτά θεωρητικά αλλάζονται μία φορά (ελπίζω να το έχω αλλάξει μέχρι να ξαναχρειαστεί) θα αλλάξω και top mounts καθώς και όλα τα παρελκόμενα πλην των ελατηρίων.
Το αυτοκίνητο φοράει από το εργοστάσιο Sachs και σκέφτομαι να βάλω τα ίδια καθώς είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Το αυτοκίνητο είναι ένα αφηνιασμένο Passat Β6 1,6 FSI Sportline με 150.000 χλμ.
Χρήση καθημερινή και νορμάλ οδήγηση με αρκετά ταξιδάκια σε Ε.Ο.
Έψαξα διαδικτυακά και βρήκα στο autodoc σύνολο 300 ευρώ τα ανταλλακτικά με βάση τον επίσημο κατάλογο της sachs.
https://webcat.zf.com/?SPR=4
To μόνο που με ενδιαφέρει είναι η ασφάλεια και και να βάλω ένα ποιοτικό προϊόν ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Πιστεύετε ότι είναι ίδιας απόδοσης - ποιότητας το εργοστασιακό με το προϊόν απ το ράφι;;
Για κάποια στιγμή μου πέρασε από το μυαλό και η "βελτίωση" με αμορτισέρ bilstein b8 performance plus αλλά μόνο για αμορτισέρ (χωρίς top mount κλπ) μιλάμε για κόστος 500 ευρώ συν ότι χωρίς ελατήρια πιστεύω θα είναι μισή δουλειά καθώς δεν ξέρω αν τα αμορτισέρ από μόνα τους θα βελτιώσουν τόσο πολύ την συμπεριφορά του αυτοκινήτου ώστε να ανταποκρίνεται στο αυξημένο κόστος.
Απόψεις;
Και καθάρισες
< >