Ευχαριστώ για το headsup
Ευχαριστώ για το headsup
citastak έγραψε:Παρήγγειλα αμορτισέρ για το MINI και το ειδικό εργαλείο για συμπίεση των ελατηρίων και θα τα βάλω μόνος μου το επόμενο ΣΚ στο γκαραζ.
Ωστόσο, ψάχνω να αλλάξω και ένα ελαστομερές που μπαίνει στην σύνδεση της αντιστρεπτικής δοκού. Άραγε να υπάρχουν ποιότητες ή να πάρω όποιο βρίσκω;
Για παράδειγμα, βρίσκω 5 διαφορετικούς κωδικούς εδώ:
https://www.pmparts.gr/mini-r56-1600cc- ... ikis-dokou
Επειδή είναι πολύ μικρό το κόστος του δεν θα με πείραζε να έπαιρνα και το πιο ακριβο, αρκεί να καταλαβαίνω ποιά είναι η διαφορά του με το φθηνότερο. Βλέπω ότι έχουν διαφορετικά πάχη. Πώς θα μπορούσα να βρώ στοιχεία για τη δική μου αντιστρεπτική;
Καμιά ιδέα;
citastak έγραψε:Ναι αυτό το είχα κατά νου. Θα τα συμπιέσω τόσο ώστε να μπορώ να ξεβιδώσω τα αμορτισέρ. όχι πολύ δλδ.
Ευχαριστώ για το headsup
dimviii έγραψε:μαλλον θα χρειαστεις το αεροκλειδο.
πριν κανα δυο μερες που θα αποφασισεις να τα λυσεις ,ψεκασε αντισκωριακο στο κεντρικο παξιμαδι.Μετα απο χρονια πανω στο αυτοκινητο,ξεσφιγγουν δυσκολα.
citastak έγραψε:με το αντίστοιχο γερμανικό, για να μπορώ να βάλω το άλεν.
και ίσως με προέκταση (breaker bar)
Έχω πάντως και αερόκλειδο (και κομπρεσέρ) αλλά νομίζω πως δεν θα χρειαστεί.
21 quadra έγραψε:
Πολύγωνο και άλλεν, όχι γερμανικό, και να δουλέψεις αρκετές φορές στο χέρι τα αμορτισέρ πρίν τα τοποθετήσεις στο γόνατο, προσοχή να πιάσουν σωστά το ελατήριο οι γάτζοι, 2 φορές και 3 φορές προσοχή, παραμονεύει σοβαρός τραυματισμός αν δεν υπάρχει προηγούμενη εμπειρία.
21 quadra έγραψε: Πολλές αντιστρεπτικές ( όχι αυτές που έχουν ζυγαριές ( μικρά μπράτσα ) απαιτούν κατά την τοποθέτηση των ελαστικών μερών να υπάρχει γρύλος κάτω από το ψαλίδι ώστε να μπορείς να το ανεβάζεις - κατεβάζεις ανάλογα μέχρι να έρθει σε θέσει για να περάσει το ελαστικό μέρος.
21 quadra έγραψε:Μην λύσεις τις βίδες που κρατάνε το ψαλίδι, το ψαλίδι σφίγγεται σε ορισμένη θέση ( ύψος ) το οποίο πρέπει να γνωρίζεις, αλλιώς όταν καθίσει στον δρόμο το αυτοκίνητο και συμποιεστεί η ανάρτηση αν δεν είναι στη σωστή θέση σφιγμένο το ψαλίδι ή θα γονατίσει το αυτoκίνητο 1-3 εκ ή θα είναι σε υψηλότερη θέση και σε λίγο καιρό θα κοπούν τα silent block.
21 quadra έγραψε:πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ότι τα silent block των ψαλιδιών δεν περιστρέφονται αλλά όπως είναι σφιγμένα το ελαστομερές τους είναι βουλκανισμένο στα μεταλλικά μέρη και οι κινήσεις του είναι περιορισμένες βοηθώντας έτσι την ανάρτηση να παραμένει στο σωστό ύψος, όταν μαλακώνουν ή κόβονται το αυτοκίνητο γέρνει μπροστά.
Τα silent block σιλικόνης δεν το κάνουν αυτό γιατί δεν μπορούν να κολληθούν στα μεταλλικά τους μέρη και παραμένουν ελεύθερα να περιστραφούν μαλακώνοντας την ανάρτηση αφού δεν υπάρχει αντίσταση στη βάση των ψαλιδιών και χαμηλώνουν το αυτοκίνητο 1-3 εκατοστά ειδικά αν έχουν πέσει λίγο τα ελατήρια, δεν πρόκειτια ποτέ να βάλω αυτές τις βλακείες του μάρκετινγκ στο αμάξι μου και το λέω μετά από δοκιμές στο Clio του γιού που τα βγάλαμε αμέσως, αν κάποιος θέλει σκλρότερα silent block μπορεί να ψάξει να βρεί για το αμάξι του από το ίδιο μοντέλο του group N.
Συνήθως τα απλά silent block έχουν σκληρότητα 55-65 shore, τα group N περίπου 80 και τα αμιγώς αγωνιστικά 90 shore, της σιλικόνης είναι γύρω στα 80 αλλά περιστρέφονται ελεύθερα και χαλάνε το πάτημα ενός καθημερινού βολτίσιου αυτοκινήτου.
citastak έγραψε:
Δεν θα αλλάξω τα εμπρός, μόνο τα πίσω.
Deleted User 1 έγραψε:citastak έγραψε:
Δεν θα αλλάξω τα εμπρός, μόνο τα πίσω.
Γιατί έτσι? Κρίμα δεν είναι να κάνεις μισές δουλειές?
50αρι ηταν ζηλιαρη , το σπιτι νοικιαστηκε περ[…]
Δεν ξερω αν γραφουμε και για σοβαρη δημοσιογραφια […]
Ενταξει, η δική μου όμως δεν θεωρείται σοβαρή διάτ[…]
Alonso is always great to listen to, a hugely eng[…]