Σελίδα 1 από 51

Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2014, 23:54
από sknipper
Για αρχάριους, ψαγμένους μέχρι και πειραγμένους.

MacPherson Geometry Calculator

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2014, 18:36
από 21 quadra
MacPherson Geometry Calculator
http://www.racingaspirations.com/apps/m ... calculator

Βάλτε τον κέρσορα στο κέντρο του αμαξώματιος ή στους τροχούς και μετακινείστε τον παρακολουθώντας τις αλλαγές τις ανάρτησης και τη μετακίνηση των ελαστικών.

Αν πχ γνωρίζουμε τις διαστάσεις πχ των ψαλιδιών μας, την από σταση από το έδαφος, το μήκος των γονάτων κλπ λεπτομέρειες, μπορούμε να δούμε το καμάρι μας τι αλλαγές παθαίνει στην ανάρτηση του και πόσο αλλάζουν οι διάφορες γωνίες της, έτσι σαν παιγνίδι δείτε το.

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 16:43
από mousatos
Σκέφτομαι να κάνω μια custom ανάρτηση για το yaris του 2013 στον Κυρλαγκίτση . Στόχος είναι η βελτίωση της άνεσης και όχι το χαμήλωμα. Με 1,5 χιλιάρικο τι μπορώ να περιμένω; Θα..."σιδερώνει¨το δρόμο ;

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 17:05
από popolaros
κανεις πλακα τωρα....

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 17:15
από BOYT
popolaros έγραψε:κανεις πλακα τωρα....

το ευχομαι.

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 17:22
από mousatos
popolaros έγραψε:κανεις πλακα τωρα....


όχι , η άλλη επιλογή είναι να το πουλήσω .

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 17:23
από popolaros
καλυτερη.

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 17:28
από BOYT
ανεση και μικρο αυτοκινητο δεν πανε μαζι συνηθως...τωρα ο κυρλακιτσης εχω περιεργεια τι σου ειπε.

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 17:31
από dimviii
παντως εβο φιλου Θεσσαλονικιου που οδηγησα σε γνωστη μου διαδρομη με Bilstein απο Κυρλαγγιτση ηταν πολυ καλο.Αυτο που δεν ηταν καλο ηταν η αντοχη στο χρονο.

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 17:38
από saxon_747
mousatos έγραψε:
popolaros έγραψε:κανεις πλακα τωρα....


όχι , η άλλη επιλογή είναι να το πουλήσω .


ότι και να κάνεις, το μικρό μεταξόνιο, ο ημιάκαμπτος και το χαμηλό βάρος πίσω δε θα σε αφήσουν.

dimviii έγραψε:παντως εβο φιλου Θεσσαλονικιου που οδηγησα σε γνωστη μου διαδρομη με Bilstein απο Κυρλαγγιτση ηταν πολυ καλο.Αυτο που δεν ηταν καλο ηταν η αντοχη στο χρονο.


Evo Vs Yaris? :s_biggrin

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 17:47
από dimviii
saxon_747 έγραψε:
Evo Vs Yaris? :s_biggrin


δεν ειναι εβο vs yaris,απλα με εντυπωσιασε η λειτουργια της σε σχεση με το 90% των αναρτησεων που κυκλοφορει στην αγορα.
Eαν υπολογισουμε και το κοστος(που ηταν πολυ χαμηλοτερο) καθως και η δυνατοτητα αλλαγης σεταπ/fine tuning οποτε θελησεις,αρχιζει και εχει σημαντικα πλεονεκτηματα.Βεβαια μια δουλεια εχω δει,οποτε δεν μπορω να βγαλω ασφαλη συμπερασματα.

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 17:58
από mousatos
Βασικά με ενδιαφέρει να εξαφανίσω το κούνημα-jiggling που περιγράφεται στο 3:20-3:30 του βίντεο:

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 18:01
από saxon_747
Δοκίμασε σκληρότερα ελατήρια τότε.

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 18:02
από popolaros
και εγω αυτο καταλαβα. μαλακο ελατηριο / σκληρο αμορτισερ ( ή το αντιθετο;;; :s_scratchhead :s_scratchhead )


οπως και να εχει, αποψη μου ειναι να δεις βασικα αν υπαρχουν διαφορες στο setup αναμεσα στο 1.300αρη γιαρις και στο diesel. αν ναι, προσπαθησε να δεις το 1.300 αν εχει το ιδιο θεμα.

δες και το facelift yaris που ερχεται οπου να ναι αν βελτιωθηκε στο συγκεκριμενο τομεα και δες αν μπορεις να αντικατασταστησεις με το λιγοτερο δυνατο κοστος.

Re: Αναρτήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2014, 18:10
από mousatos
BOYT έγραψε:ανεση και μικρο αυτοκινητο δεν πανε μαζι συνηθως...τωρα ο κυρλακιτσης εχω περιεργεια τι σου ειπε.


Δεν μιλήσαμε ακόμη.

Πάντως αν είναι να γλιτώσω από το "even more disappointing is the ride which seems to amplify every bump" στο 0:28 δίνω και 2 χιλιάρικα.