touring the m3 1.6 έγραψε:popolaros έγραψε:Μονο εγώ νομίζω οτι ειναι παρα πολύ υο 36?
όχι βέβαια...για αυτό και η φθορά στις άκρες!!
Το παραφουσκωμένο ελαστικό φθείρεται περισσότερο στο κέντρο του και όχι στις άκρες.
touring the m3 1.6 έγραψε:popolaros έγραψε:Μονο εγώ νομίζω οτι ειναι παρα πολύ υο 36?
όχι βέβαια...για αυτό και η φθορά στις άκρες!!
bill33 έγραψε:Μουσατε στο μανουαλ γραφει αυτες τις πιεσεις για τα ελαστικά που φοράς;
bill33 έγραψε:touring the m3 1.6 έγραψε:popolaros έγραψε:Μονο εγώ νομίζω οτι ειναι παρα πολύ υο 36?
όχι βέβαια...για αυτό και η φθορά στις άκρες!!
Το παραφουσκωμένο ελαστικό φθείρεται περισσότερο στο κέντρο του και όχι στις άκρες.
Orestisren έγραψε:Παίδες να κάνω μια ερώτηση.
Από περιέργια (επειδή σκοτωνόμαστε στο γραφείο τον τελευταίο μήνα από τη δουλειά) κοιτούσα εγκυκλοπαιδικά πάντα, γιατί προτιμώ την ανάρτηση που έχω στους ελληνικούς δρόμους, για ελατήρια χαμηλώματος για το Fluence. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως ενώ ελατήρια χαμηλώματος έβρισκα, δεν έβρισκα κατάλληλα αμορτισέρ για τέτοια ελατήρια κι εδώ έρχεται η ερώτηση. Δεν πρέπει λοιπόν 1) κανονικά όταν βάζεις τέτοια ελατήρια να βάζεις και ανάλογα αμορτισέρ και 2) είναι δυνατόν να συνδυάζονται ελατήρια χαμηλώματος με τα μανίσια αμορτισέρ?
Είδα το American fiction. Δεν ξέρω πού κατατάσσετα[…]
Με την εδραίωση της ηλεκτροκίνησησς και των σχετικ[…]
Εγώ σήμερα από Κοζάνη Θεσσαλονίκη τρεις ώρες καθαρ[…]
party στο πSOLANA chain https://cryptodaily.co.uk/[…]
Δε ξέρω ρε συ, εικασίες κάνω. Τα παράπονα στον δήμ[…]
Σε εκρονο τον γεωγραφικό παράλληλο δεν εμπιστεύομα[…]
ναι και οχι. ναι ειναι ομαλες οι αντιδρασεις τους […]