Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#19473
touring the m3 1.6 έγραψε:
popolaros έγραψε:Μονο εγώ νομίζω οτι ειναι παρα πολύ υο 36?


όχι βέβαια...για αυτό και η φθορά στις άκρες!!

Το παραφουσκωμένο ελαστικό φθείρεται περισσότερο στο κέντρο του και όχι στις άκρες.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#19491
bill33 έγραψε:Μουσατε στο μανουαλ γραφει αυτες τις πιεσεις για τα ελαστικά που φοράς;


Yeap, προφανώς για λόγους οικονομίας . Στις υπόλοιπες διαστάσεις το δίνει γύρω στο 32 το οποίο ανεβαίνει κάπου στα 35 για ταχύτητες κοντά στα 160 χλ/ώρα.
Άβαταρ μέλους
By touring the m3 1.6
#19718
bill33 έγραψε:
touring the m3 1.6 έγραψε:
popolaros έγραψε:Μονο εγώ νομίζω οτι ειναι παρα πολύ υο 36?


όχι βέβαια...για αυτό και η φθορά στις άκρες!!

Το παραφουσκωμένο ελαστικό φθείρεται περισσότερο στο κέντρο του και όχι στις άκρες.


Σωστός!!..Αναποδεύτηκα.... :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#23446 Παίδες να κάνω μια ερώτηση.
Από περιέργια (επειδή σκοτωνόμαστε στο γραφείο τον τελευταίο μήνα από τη δουλειά) κοιτούσα εγκυκλοπαιδικά πάντα, γιατί προτιμώ την ανάρτηση που έχω στους ελληνικούς δρόμους, για ελατήρια χαμηλώματος για το Fluence. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως ενώ ελατήρια χαμηλώματος έβρισκα, δεν έβρισκα κατάλληλα αμορτισέρ για τέτοια ελατήρια κι εδώ έρχεται η ερώτηση. Δεν πρέπει λοιπόν 1) κανονικά όταν βάζεις τέτοια ελατήρια να βάζεις και ανάλογα αμορτισέρ και 2) είναι δυνατόν να συνδυάζονται ελατήρια χαμηλώματος με τα μανίσια αμορτισέρ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#23507
Orestisren έγραψε:Παίδες να κάνω μια ερώτηση.
Από περιέργια (επειδή σκοτωνόμαστε στο γραφείο τον τελευταίο μήνα από τη δουλειά) κοιτούσα εγκυκλοπαιδικά πάντα, γιατί προτιμώ την ανάρτηση που έχω στους ελληνικούς δρόμους, για ελατήρια χαμηλώματος για το Fluence. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως ενώ ελατήρια χαμηλώματος έβρισκα, δεν έβρισκα κατάλληλα αμορτισέρ για τέτοια ελατήρια κι εδώ έρχεται η ερώτηση. Δεν πρέπει λοιπόν 1) κανονικά όταν βάζεις τέτοια ελατήρια να βάζεις και ανάλογα αμορτισέρ και 2) είναι δυνατόν να συνδυάζονται ελατήρια χαμηλώματος με τα μανίσια αμορτισέρ? :hmmm:


Tα ελατήρια χαμηλώματος πρέπει πάντα να συνοδεύονται από αντίστοιχα αμορτισέρ χαμηλώματος αλλιώς το έμβολο του αμορτισέρ κατεβαίνει χαμηλότερα όσο χαμηλώτερο είναι το ελατήριο και τερματίζει σε μια λακκούβα με αποτέλεσμα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να διαλύεται.

Αν οπωσδήποτε πρέπει να χαμηλώσουμε το αυτοκίνητο πχ 3 εκ που είναι το σύνηθες χαμήλωμα και δεν υπάρχουν τα κατάλληλα αμορτισέρ υπάρχει λύση, για άλλουν είναι καθημερινότητα για άλλους είναι τολμηρή.

Πέρνουμε το αμορτισέρ το πάμε σε ένα τορναδόρο και μας κόβει το κοτσάνι στο επάνω μέρος του αμορτισέρ τόσο, όσο είναι το έλατήριο χαμηλώματος, πχ 3 εκ. ανήκει καινούργιο σπείρωμα και το μοντάρουμε μαζί με το χαμηλό ελατήριο, η διαδικασία αυτή διατηρεί το έμβολο στην θέση ηρεμίας που είχε το αυτοκίνητο αρχικά, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά, μα τα αμορτισέρ χαμηλώματος αυτό ΄ςχουν, κοντύτερο στέλεχος, δεν έχουν κάτι άλλο ειδικό, άσχετα αν το ίδιο το αμορτισέρ χαμηλώματος είναι ειδικό λόγω βαλβίδων, ρυθμίσεων κλπ ευκολιών που έχουν τα ακριβά aftermarket αμορτισέρ, σαν χαμήλώματος όμως την διαφορά την κάνει το κοντύτερο στέλεχος.

Και κάτι άλλο, όταν χαμηλώνουμε το αυτοκίνητο πρέπει να επαναφέρουμε τα ημίμπαρα στην ίδια θέση που είχαν πρίν, γιατί με το χαμήλωμα αλλάζουν γωνίες, η αλλαγή των γωνιών επιφέρει αλλοίωση της θέσης των τροχών όταν λειτουργεί η ανάρτηση αλλοιώνοντας την σύγκλιση / απόκλιση που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής, αυτό πρέπει να το κάνει ο άνθρωπος που κάνει την ευθυγράμμιση, τώρα ποιός το κάνει και πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι εξαρτάται από το αμάξι και τον άνθρωπο, αλλά πρέπει να γίνεται.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#23601 Πόση διαδρομή έχει το αμορτισέρ από τέρμα σε τέρμα; Και τι πιθανότητα έχει να φτάσει σε κάποιο τέρμα; Τόσο τσίμα τσίμα είναι η διαδρομή των αμορτισέρ ώστε να τερματίζουν μόλις χαμηλώσεις ελατήρια; Ή απλά αυξάνεται ο κίνδυνος να τερματίσουν; Και αυτό ισχύει το ίδιο σε όλα τα αυτοκίνητα ή όχι;
Τα πιο κοντά αμορτισέρ δεν θα είναι και σχεδιασμένα εκτός από πιο κοντό άξονα να έχουν και πιο μικρή διαδρομή; Μόνο ο άξονας είναι η διαφορά;
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#23628 για να το κατανοήσω καλυτερα....


δλδ το Bilstein B6 απο το Β8 η μονη διαφορα τους ειναι το υψος του κοτσανιου;
Άβαταρ μέλους
By italakias
#23722 Πολλες φορες ο κοσμος χρηισμοποιει εκφρασεις που τρομαζουν ,ταχα μου ταχα μου .
Τα αμορτισερ δουλευουν μια χαρα μεχρι 3 εκ ελατηρια χαμηλωματος.
Μιλαμε παντα για αμορτισερ σε καλη κατασταση και οχι διαλυμενα.
Άβαταρ μέλους
By antonis-team
#23975 Τα ελατήρια χαμηλώματος, είναι και σκληρότερα. Ο λόγος είναι να αντέχουν το ίδιο βάρος σε λιγότερες σπείρες.
Τα αμορτισέρ ελληνικά λέγονται υδραυλικοί χαλινωτήρες, και σκοπό έχουν να χαλιναγωγούν το ελατήριο.
Ένα σκληρότερο ελατήριο, θέλει το ταίρι του για
Sock Absorbent!.
Ο καλύτερος συνδυασμός, επιτυγχάνετε με τετράδα αμορτισέρ μαζί με ελατήρια σε σετ. Υπάρχουν και σε οικονομικές σειρές!.
Antonis-team.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#33722 Ποια είναι μια λογική τιμή για αντικατάσταση αμορτισέρ (λογικά θα χρειάζεται και ευθυγράμμιση;) για smart 451; Μόνο για εργασία.

<
Άβαταρ μέλους
By drdino
#33779 Η κάθε γωνία;
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#33786 4αδα

συνηθως ομως ειναι 40-50 ευρω παντως σε ενα τυπικο αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#34530 Καμία πρόταση για τοποθέτηση αμορτισέρ και ευθυγράμμιση για smart (στην ευρύτερη περιοχή Νέος Κόσμος-Νέα Σμύρνη-Καλλιθέα);