Αλλά περίμενα καλύτερα πράγματα από την toyota. Η διάλυση δείχνει οτι το diesel implementation στο yaris έγινε βιαστικά και πιστεύω δικαιώνει την αρχική κριτική μου περι αδικαιολόγητα σκληρού αυτοκινήτου . Και το πήρα με 70αρι προφίλ στα λάστιχα εξ'επιτούτου. 175/70/14.
Για να περνάει ικανοποιητικά από τη μανιόβρα ντε σκίντα το ξέσκισαν σε σκληρότητα.
mousatos έγραψε:Αλλά περίμενα καλύτερα πράγματα από την toyota.
Εδώ είναι το λάθος
< >
mousatos έγραψε:Ας μας πουν τότε εδώ μέσα πόσοι άλλαξαν ακρόμπαρα, ζήτα τιμονιού και top mounts. στα πόσα χλμ.
Στο 106 οκ το έχω για ξύλο και δε μετράει χαχαχα πρέπει να έχω αλλάξει 4 φορές top mounts, ακρόμπαρα πρώτα κατάφερνα και τα.. εσπαγα σε χαζοεξόδους και μπαράκια αντιστεπτικής δε ξέρω έχω χάσει το μέτρημα. και βάσεις ψαλιδιών του σασί 2 φορές. Οκ αυτό δεν είναι το οικογενειακό αυτοκίνητο.
Στο focus της γυναίκας, άλλαξα πέρυσι τα σινεμπλοκ ψαλιδιών εμπρός στα 13 χρόνια του αυτοκινήτου. Αλλά και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το πρόσεχε πολύ. Ίσως η χρήση είναι στο άλλο άκρο.
tsilis έγραψε:Μπράβο Μπουσσε!!
Κάνε κάποια καλά χλμ και περιμένουμε αναλυτικό review από τα δικά σου , τα καλά !
Έχω διανύσει καμιά 350αριά χιλιόμετρα εκ τότε.
Ειλικρινά μόνο θετικά έχω να πω. Και ομολογώ ότι δεν το περίμενα τόσο πολύ, είχα ενδοιασμούς, ειδικά όταν κάνεις μια τέτοια αλλαγή.
Δεν έχω βρει ακόμη ευκαιρία να βρεθώ σε στροφοδιαδρομή, πέρα από κάποια μπασίματα, αλλά το αμάξι μου αφήνει μια εσάνς ότι δεν γίνεται να είναι χειρότερο.
Πατάει πάνω στις βάσεις του ΟΕΜ setup απλά είναι βελτιωμένο στα σημεία, χωρίς μάλιστα να το καταλαβαίνεις. Δηλαδή αν σου έλεγαν ότι βγαίνει έτσι από το εργοστάσιο, θα το πίστευες.
Είναι μάλλον πιο άνετο και από το εργοστάσιο. Δύο φίλοι που το οδήγησαν, το είπαν επίσης αυτό.
Παράλληλα έχει χαμηλώσει και δείχνει πανέμορφο.
Γέρνει λιγότερο, γονατίζει λιγότερο και δεν κάνει σούζα.
Έχει ταιριάξει απίστευτα με τα ΟΕΜ αμορτισέρ. Πραγματικά τέλειο πάντρεμα με απίστευτη άνεση.
Κλείνοντας με έτσι λίγα πρώτα λόγια, θα πω ότι έχασα 4 χρόνια από τη σχέση μου με αυτό το αυτοκίνητο που δεν του έβαλα Eibach ελατήρια από την πρώτη κιόλας ημέρα.
ΥΓ: Θα επανέλθω με εντυπώσεις από στροφοδιαδρομή...
ΥΓ2: Για τους αποστάτες δεν αναφέρθηκα καν. Το αμάξι είναι σαν εργοστασιακό.
Μπορεί να είναι και ένα Placebo που μόνον αν το βάλεις στον ίδιο δρόμο με τους ίδιους μέσα, να μπορέσεις να βγάλεις συμπέρασμα.
Ο Θανάσης με το κόκκινο Leon, έχει αλλάξει και αυτός με Bilstein σωστά; Σε σχέση με το δικό του, πώς είναι;
Δεν μιλώ τόσο για το κράτημα, αλλά για την άνεση, γιατί θεωρώ πως στην χώρα μας με τους κακούς δρόμους, αν χάσεις σε άνεση, τελικά θα χάσεις και σε κράτημα.
Anonymous Founder έγραψε:Όλα ωραία, αλλά να πω την αλήθεια, δεν ξέρω πώς γίνεται να είναι το ίδιο άνετο. Ίσως λόγω του μεγαλύτερου ορθογωνίου από τους αποστάτες που άλλαξε τα δυναμικά χαρακτηριστικά; Φαρδύτερο πάτημα; Δεν ξέρω, δεν έχω ιδέα.
Μπορεί να είναι και ένα Placebo που μόνον αν το βάλεις στον ίδιο δρόμο με τους ίδιους μέσα, να μπορέσεις να βγάλεις συμπέρασμα.
Ο Θανάσης με το κόκκινο Leon, έχει αλλάξει και αυτός με Bilstein σωστά; Σε σχέση με το δικό του, πώς είναι;
Δεν μιλώ τόσο για το κράτημα, αλλά για την άνεση, γιατί θεωρώ πως στην χώρα μας με τους κακούς δρόμους, αν χάσεις σε άνεση, τελικά θα χάσεις και σε κράτημα.
Ο ένας που το οδήγησε, είναι ο Θανάσης. Ο άλλος είναι ένα άλλο παλικάρι, εκτός φόρουμ.
Γίνεται να είναι πιο άνετο, εξαιτίας της τεχνοτροπίας κατασκευής των ελατηρίων της Eibach. Το γράφουν διεθνώς στα φόρουμ και ειδικά στο MQB είναι Νο1 επιλογή.
Σκέψου ότι έχω επιλέξει εσκεμμένα τα πιο σπορ ελατήρια από το lineup της Eibach που μπορεί να επιλέξει κανείς για αυτή την καρότσα.
Δεύτερον παίζει μεγάλο ρόλο το αμορτισέρ της Sachs το οποίο είναι διπλής ανάδρασης. Χάνεις σε ταχύτητα επαναφοράς, ενώ έχεις μεγαλύτερη συμπίεση, αλλά έχεις άνεση. Για να είμαι ειλικρινής θα ήθελα να είναι πιο σκληρό το αμάξι. Έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου τα monotube Bilstein B8, αλλά όχι τώρα. Ξέρω ότι είναι πλεονασμός, ξέρω ότι είμαι ιδανικά έτσι όπως είμαι, αλλά δεν έχω το στρίψιμο του Leon του Θανάση. Εκείνο είναι σε άλλη λίγκα.
Το αμάξι μου είναι πιο 24/7/365 από του Θανάση. Είναι σαφώς πιο σκληρό με την Β14, δεν το συζητώ. Αλλά...
ΥΓ: . δεν είναι placebo. Το αμάξι είναι Mercedes Benz σε άνεση! Κυριολεκτώ.
Anonymous Founder έγραψε:Όλα ωραία, αλλά να πω την αλήθεια, δεν ξέρω πώς γίνεται να είναι το ίδιο άνετο. Ίσως λόγω του μεγαλύτερου ορθογωνίου από τους αποστάτες που άλλαξε τα δυναμικά χαρακτηριστικά; Φαρδύτερο πάτημα; Δεν ξέρω, δεν έχω ιδέα.
Μπορεί να είναι και ένα Placebo που μόνον αν το βάλεις στον ίδιο δρόμο με τους ίδιους μέσα, να μπορέσεις να βγάλεις συμπέρασμα.
Ο Θανάσης με το κόκκινο Leon, έχει αλλάξει και αυτός με Bilstein σωστά; Σε σχέση με το δικό του, πώς είναι;
Δεν μιλώ τόσο για το κράτημα, αλλά για την άνεση, γιατί θεωρώ πως στην χώρα μας με τους κακούς δρόμους, αν χάσεις σε άνεση, τελικά θα χάσεις και σε κράτημα.
Σε άνεση δεν έχουν καμία σχέση τα δύο αυτοκίνητα. Εμένα για τα γούστα μου δεν έχει σκληρύνει τόσο πολύ για το στρίψιμο που.εχει αποκτήσει αλλά γενικά για τον μέσο επιβάτη είναι σκληρό μέσα στην πόλη, έχει χάσει ένα 20% σε άνεση, του Γιάννη έχει παραμείνει το ίδιο μην πω έχει κερδίσει και λίγο σε άνεση. Μου άρεσε πολύ του Γιάννη το αυτοκίνητο και δεν τι περίμενα ότι θα γίνει έτσι με εξέπληξε ευχάριστα αλλά θα πω ότι τελικά προτιμάω το δικό μου γιατί μπορεί να χάνω σε άνεση αλλά σε αυτό αίσθηση και κράτημα μου τα ανταποδίδει πίσω η b14. Με ένα αμορτισέρ b8 θα γίνει ένα b12 του Γιάννη και θα είναι ίδια τα αυτοκίνητα σε αίσθηση πιστεύω
Τα προοδευτικά ελατήρια είναι μεγάλη υπόθεση, όλοι χαίρονται όταν τα βάλουν (σε οικογενειακό κοινό αυτοκίνητο). Αλλά σκεφτόμουνα ότι ίσως τα πιο μαλακά για εμπρός να ήταν πιο ασφαλής επιλογή για την Ελλάδα. Ώστε στο όριο να κρατάει καλύτερα η μούρη. Αλλά εγώ φοβάμαι την υποστροφή, άλλοι μπορεί να την προτιμάνε.
Η ευθυγράμμιση όμως παίζει κι αυτή τεράστιο ρόλο. Πειράζοντας κάποιες γωνίες εκεί αλλάζεις αρκετά το αυτοκίνητο. Αλλά ό,τι πειράξεις κάνει περισσότερα πράγματα από αυτά που θέλεις, επηρεάζει κι άλλα. Και είναι δύσκολο να ξέρεις τι θέλεις και πως θα το περιγράψεις. Αν έχεις ασχοληθεί με κάρτ που τα ρυθμίζεις μόνος σου μπορείς να έχεις αντίληψη του τι συμβαίνει όταν αλλάζεις κάποιες γωνίες.
Γιατί πέραν της ομαλής στροφής σταθερής ακτίνας-ταχύτητας που απλά θα δώσει ζύγισμα έχει σημασία τι γίνεται όταν αφήσεις το γκάζι, πατήσεις το γκάζι, αποφύγεις τρύπα, πατήσεις καπάκι με τη μία ρόδα. Με διαφορετικό φορτίο, με διαφορετικές πιέσεις, σε διαφορετική άσφαλτο, σε βροχή κλπ. Όλα τα προηγούμενα φρενάροντας λίγο ή πολύ, όλα τα προηγούμενα σε ανηφόρα ή κατηφόρα... Θέλεις καιρό για να σου τύχουν.
Μετά αυξάνεις τη δυσκολία με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και που να παίξεις και με αναρτήσεις ρυθμιζόμενες και σε ύψος.
Απλώς αν ο ευθυγραμμισάς έχει κάποια έτοιμη συνταγή γενικής χρήσης για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να σε φτιάξει με μια σχετικά ασφαλή λύση. Μπορεί να έχει μια νορμάλ και άλλες 1-2 πιο σπορτίφ. Αν όμως θέλεις βελτιστοποίηση πρέπει να καταλάβεις τι κάνει το αυτοκίνητο και πότε και να το εξηγήσεις σε ευθυγραμμισά που καταλαβαίνει, ξέρει και θέλει.
Και όλα μπορεί να αλλάξουν με άλλες πιέσεις στα λάστιχα ή με άλλα λάστιχα. Πρέπει να το δεις συνολικά το σύστημα, αν έχεις πιο σκληρά ελατήρια αμορτισέρ θέλεις και πιο σκληρά (στα πλαϊνά) λάστιχα. Αλλιώς δεν λειτουργούν σε συνεργασία αλλά αντιμάχονται.
Κάτι άλλο που μπορεί να βοηθήσει χωρίς να αλλάξεις/σκληρύνεις ελατήρια και που συχνά παραμελούμε είναι οι αντιστρεπτικές. Επηρεάζουν το ζύγισμα εμπρός πίσω και μειώνουν τις κλίσεις αλλά δεν χαλάνε την άνεση.
Αλλά μη σε μπριζώσω. Μεγειά, ευχαριστήσου αυτά που έχεις που είναι μια αναγνωρισμένη-δοκιμασμένη και επιτυχημένη βελτίωση και μη βιάζεσαι να πληρώσεις για πράματα που πραγματικά δεν χρειάζεσαι ή που θα χρειαστούν πολύ ενασχόληση για να αξίζουν τον κόπο.
sknipper έγραψε: οι αντιστρεπτικές. Επηρεάζουν το ζύγισμα εμπρός πίσω και μειώνουν τις κλίσεις αλλά δεν χαλάνε την άνεση.
τη χαλανε.
sebastian έγραψε:Με ποιον τροπο μειωνουν οι αποστατες τις κλισεις?Αυξάνεις το μετατρόχιο>>Χαμηλώνεις το κέντρο περιστροφής και έτσι αυξάνεις την αντίσταση στην κλίση και μειώνεις τη μεταφορά βάρους σε στροφές>>αύξηση πρόσφυσης του άξονα.
Η ανάρτηση όμως γίνεται λίγο μαλακότερη.
dimviii έγραψε:Οκ, το δέχομαι, το σωστό θα ήταν να πω ότι σε κάποιες συνθήκες δεν επηρεάζουν την άνεση.sknipper έγραψε: οι αντιστρεπτικές. Επηρεάζουν το ζύγισμα εμπρός πίσω και μειώνουν τις κλίσεις αλλά δεν χαλάνε την άνεση.τη χαλανε.
Σε σαμαράκια ή όπου πάνε και οι 2 ρόδες του άξονα μαζί δεν αλλάζει η άνεση. Σε άλλες περιπτώσεις, όταν μόνο η μία ρόδα του άξονα θέλει να κουνηθεί τότε ναι, χάνεις λίγο.
Μια εμφανέστατη διαφορά που είδα στο ΜΧ5 στο κομμάτι του στησίματος ήταν η τοποθέτηση δεσιμάτων στο σασί και μάλιστα δεν ήταν καμία overkill επιλογή, τα εργοστασιακά έβαλα. Από το ότι μαλάκωσε το κούμπωμα των σχέσεων μέχρι το ότι βελτιώθηκε κατά πολύ το στρίψιμο. Αλλά έχασε ακόμα περισσότερο σε άνεση, έγινε πιο σκληρό στις λακκούβες.