Εγω για τα ελατηρια τρωγομαι, στα αμορτισερ υπαρχουν λυσεις. Τα ελατηρια ειναι το θεμα μου.
Εγω για τα ελατηρια τρωγομαι, στα αμορτισερ υπαρχουν λυσεις. Τα ελατηρια ειναι το θεμα μου.
Orestis.D έγραψε:Τα φωτα σας κυριοι...
Εχω ενα Seat Ibiza 1.2 TSi με την μαμα sport αναρτηση. Απ' οσο ξερω απο το ψαξιμο που εχω κανει στο internet, αυτη περιλαμβανει :
Μπροστα : Αμορτισερ απο την εκδοση FR (αρκετα σκληρα) + ελατηρια αγνωστου σκληροτητας
Πισω : Αμορτισερ και ελατηρια απο το απλο "μαλακο" μοντελο.
Γνωριζω επισης οτι τα ελατηρια του FR ειναι ιδια με τα δικα μου σε σκληροτητα, απλα ειναι κομμενα για να του δωσουν 1,5 ποντο χαμηλωμα.
...αδύνατο αυτό μιας και έχει άλλο βάρος ο κινητήρας με το κιβότιο μαζί.... είναι σίγουρα διαφορετικά σε σκληρότητα ελατήρια, και άρα, αν είναι σοβαρή η Seat και τα αμορτισέρ είναι διαφορετικά ώστε να ταιριάζουν στα ελατήρια
Μιας και εχω πλεον 50.000 χλμ και τα αμορτισερ νιωθω οτι παιρνουν την κατηφορα, αρχισα να σκεφτομαι για aftermarket λυσεις σε ολη την αναρτηση, καθοτι θεωρω οτι η ανεση σε καθημερινη βαση μπορει να βελτιωθει λιγο, κερδιζοντας παραλληλα λιγο σε οδικη συμπεριφορα. Απο τα κρατηματα του αυτοκινητου και το στησιμο του ειμαι ευχαριστημενος, δε θελω κατι σκληροπυρηνικο, απλα κατι να μπορω να απολαμβανω στο βαθμο που μπορω 1 φορα τη βδομαδα.
...αν βάλεις οποιαδήποτε(κατασκευαστή) ολοκληρωμένη λύση αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος, έστω και προοδευτικά, το μόνο σίγουρο ότι η άνεση θα μειωθεί, με το μόνο θετικό στην ποιότητα της απόσβεσης ανωμαλιών η οποία μπορεί και να βελτιωθεί ελάχιστα εως και πολύ
Το θεμα μου ποιο ειναι : θεωρω οτι τα ελατηρια ειναι υπερβολικα σκληρα για την Ελλαδα, κι ισως με αλλαγη σε aftermarket προοδευτικα η καθημερινη ανεση θα βελτιωνοταν. Κατι τετοιο ειναι εφικτο με τα μαμα αμορτισερ?
Αν παμε σε αλλαγη αμορτισερ χαμηλωματος + προοδευτικα ελατηρια, το αυτοκινητο θα ειναι πιο ανετο και ηρεμο απο τωρα, ή θα κανει τις κλασσικες μικρες αποτομες ταλαντωσεις? Τονιζω οτι σε οδικη συμπεριφορα δε με νοιαζει να κερδισω πολυ. Αρκει να εξορθολογιστει ο τομεας της αναρτησης καθοτι τον συγκεκριμενο συνδυασμο τον θεωρω ολιγον κουλο, παροτι αρκετα ευχαριστημενος.
...αυτές οι μικρές απότομες ταλαντώσεις στις οποιές αναφέρεσαι δεν υπάρχουν παρά μόνο σε πολύ κακό συνδυασμό ελατηρίου αμορτισερ και βάρους αυτοκινήτου, πράγμα που σε καμία περίπτωση δεν θα συμβεί αν αγοράσεις μια ολοκληρωμένη λύση καλού after market κατασκευαστή. Η μόνη περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο είναι σε μια πλήρως ρυθμιζόμενη coil over που δεν θα έχει γίνει καλή ρύθμιση.
Ευχαριστω εκ των προτερων, συγγνωμη για το σεντονι!
Υ.Γ. το budget μου δε ξεπερνα τα 500 ευρω οποτε οποιαδηποτε οικονομικη και αποτελεσματικη λυση ειναι καλοδεχουμενη.
JasonLouk έγραψε: γνωρίζεις και κάτι λέρες σαν τον blackpug106 αλλά δεν πειράζει
leonp έγραψε:Έχω πάνω από χρόνο ένα 6J που έχει τώρα 23.000 χλμ.
Η ανάρτηση είναι άθλια, σε κουνάει δεξιά-αριστερά.
Έντονα.
Όποιος μπει μέσα το καταλαβαίνει.
Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η εξαιρετική απόσβεση όταν το αμάξι πέσει σε κρατήρες.
Όταν ο δρόμος είναι καλός και έχει περιστασιακά κάποια μεγάλη τρύπα, νομίζεις ότι είναι το ιδανικό αμάξι.
Αλλά στους Ελληνικούς άθλιους δρόμους που το οδόστρωμα συνεχώς ανεβοκατεβαίνει, η ανάρτηση είναι άθλια.
Νομίζω ότι θα βελτιωθεί με φτηνά αμορτισέρ.
Αυτή είναι η γνώμη μου, ποτέ δεν μου άρεσε η συμπεριφορά των ακριβών αμορτισέρ που έχουν πολλά στάδια απόσβεσης.
Το Ibiza πάσχει από την ασθένεια των ακριβών αμορτισέρ, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα.
Όμως αυτά είναι γούστα και ο καθένας έχει διαφορετικά.
popolaros έγραψε:Για το Ίμπιζα όλα αυτά...
leonp έγραψε:Έχω πάνω από χρόνο ένα 6J που έχει τώρα 23.000 χλμ.
Η ανάρτηση είναι άθλια, σε κουνάει δεξιά-αριστερά.
Έντονα.
Όποιος μπει μέσα το καταλαβαίνει.
Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η εξαιρετική απόσβεση όταν το αμάξι πέσει σε κρατήρες.
Όταν ο δρόμος είναι καλός και έχει περιστασιακά κάποια μεγάλη τρύπα, νομίζεις ότι είναι το ιδανικό αμάξι.
Αλλά στους Ελληνικούς άθλιους δρόμους που το οδόστρωμα συνεχώς ανεβοκατεβαίνει, η ανάρτηση είναι άθλια.
Νομίζω ότι θα βελτιωθεί με φτηνά αμορτισέρ.
Αυτή είναι η γνώμη μου, ποτέ δεν μου άρεσε η συμπεριφορά των ακριβών αμορτισέρ που έχουν πολλά στάδια απόσβεσης.
Το Ibiza πάσχει από την ασθένεια των ακριβών αμορτισέρ, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα.
Όμως αυτά είναι γούστα και ο καθένας έχει διαφορετικά.
JasonLouk έγραψε: γνωρίζεις και κάτι λέρες σαν τον blackpug106 αλλά δεν πειράζει
leonp έγραψε:Έχω πάνω από χρόνο ένα 6J που έχει τώρα 23.000 χλμ.
Η ανάρτηση είναι άθλια, σε κουνάει δεξιά-αριστερά.
Έντονα.
Όποιος μπει μέσα το καταλαβαίνει.
Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η εξαιρετική απόσβεση όταν το αμάξι πέσει σε κρατήρες.
Όταν ο δρόμος είναι καλός και έχει περιστασιακά κάποια μεγάλη τρύπα, νομίζεις ότι είναι το ιδανικό αμάξι.
Αλλά στους Ελληνικούς άθλιους δρόμους που το οδόστρωμα συνεχώς ανεβοκατεβαίνει, η ανάρτηση είναι άθλια.
Νομίζω ότι θα βελτιωθεί με φτηνά αμορτισέρ.
Αυτή είναι η γνώμη μου, ποτέ δεν μου άρεσε η συμπεριφορά των ακριβών αμορτισέρ που έχουν πολλά στάδια απόσβεσης.
Το Ibiza πάσχει από την ασθένεια των ακριβών αμορτισέρ, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα.
Όμως αυτά είναι γούστα και ο καθένας έχει διαφορετικά.
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]