Κάποιοι λένε πως μόνο αν έχει πάρει κλίση σαν αμάξωμα ή έχει χάσει από το αρχικό ύψος, άλλοι όχι ποτέ.
Προσωπικά μου ακούγεται λογικό μετά από τόσα χλμ να αλλάξω, αλλά μήπως είμαι εντελώς λάθος...???
< one >
panos2171 έγραψε:Το 308 χρειάζεται αναρτήσεις και επειδή δεν θέλουμε κάτι εξεζητημένο, απλά καινούργιες αναρτήσεις σκέφτομαι να πάω στα kyb excel. Επειδή θα χρειαστούν αλλαγή και κάτι άλλα πραγματάκια (ημίμπαρα, ακρόμπαρα κλπ), αυτά θα γίνουν στην αντιπροσωπία οπότε και η αλλαγή των αναρτήσεων θα γίνει εκεί. Χρειάζεται να προσέξω κάτι; Οι kyb όπως έρχονται στο κουτί τους είναι plug and play? Γιατί από την αντιπροσωπία μου είπανε πως δεν έχουν πρόβλημα να τις αλλάξουν αρκεί να είναι κομπλέ, μη χρειάζονται δηλαδή τίποτα top mounts κλπ και δεν υπάρχουν.
Τα top mounts δεν πάνε μαζί με τα αμορτισέρ πάντως. Μήπως στα λένε για να αλλάξεις γνώμη και να προτιμήσεις τα original αμορτισέρ;
opc έγραψε:Στο Jimny έχει έρθει η ώρα για μια ακόμα αλλαγή αμορτισέρ, η ερώτηση είναι αν μετά από σχεδόν 300.000χλμ χρειάζεται ή καλύτερα είναι λογικό να αλλάξω και τα ελατήρια???
Κάποιοι λένε πως μόνο αν έχει πάρει κλίση σαν αμάξωμα ή έχει χάσει από το αρχικό ύψος, άλλοι όχι ποτέ.
Προσωπικά μου ακούγεται λογικό μετά από τόσα χλμ να αλλάξω, αλλά μήπως είμαι εντελώς λάθος...???
Απαραίτητο να τα αλλάξεις δεν είναι, από εκεί και μετά, αν τα αλλάξεις λογικά θα κερδίσεις λίγο σε ύψος και σκληρότητα. Εγώ θα τα άλλαζα μόνον αν πήγαινα σε κιτ ανύψωσης, αλλά αυτό θα έκανε το Jimny ακόμη πιο ειδικό και σχεδόν ανυπόφορο στην άσφαλτο.
Anonymous Founder έγραψε:Θα σκεφτόμουν μόνο το σετ ελατήριων από eibach που είναι 2 εκατοστά, αλλά είναι ακριβά και δε θέλω να ρίξω παραπάνω λεφτά και ούτε θέλω τα παραπάνω εκατοστά. Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι αν αυτό το ξερό "γκαπ" όταν περνάει λακούβες θα λυθεί μόνο με τα αμορτισέρ ή θα πληρώνω αργότερα και 2η εργασία για τα ελατήρια.opc έγραψε:Στο Jimny έχει έρθει η ώρα για μια ακόμα αλλαγή αμορτισέρ, η ερώτηση είναι αν μετά από σχεδόν 300.000χλμ χρειάζεται ή καλύτερα είναι λογικό να αλλάξω και τα ελατήρια???
Κάποιοι λένε πως μόνο αν έχει πάρει κλίση σαν αμάξωμα ή έχει χάσει από το αρχικό ύψος, άλλοι όχι ποτέ.
Προσωπικά μου ακούγεται λογικό μετά από τόσα χλμ να αλλάξω, αλλά μήπως είμαι εντελώς λάθος...???
Απαραίτητο να τα αλλάξεις δεν είναι, από εκεί και μετά, αν τα αλλάξεις λογικά θα κερδίσεις λίγο σε ύψος και σκληρότητα. Εγώ θα τα άλλαζα μόνον αν πήγαινα σε κιτ ανύψωσης, αλλά αυτό θα έκανε το Jimny ακόμη πιο ειδικό και σχεδόν ανυπόφορο στην άσφαλτο.
Βάσεις μηχανής κτλ είμαι οκ!
Ευχαριστώ για την απάντηση.
< one >
dimviii έγραψε:γκαπ απο πεσμενα ελατηρια δεν υπαρχει περιπτωση.Απλα οταν αλλαξεις αμορτισερ,κοιτα εαν τα ελατηρια εκει που εδραζονται εχουν σχισει καποια ελαστικα πατουσακια που εχουν στις βασεις εδρασης πανω και κατω. Δεν γνωριζω εαν εχει το τζιμνυ,πολλα αυτοκινητα εχουν,και οταν φθειρονται κανουν τετοιους θορυβους σε λακουβες.Ευχαριστώ
< one >
Anonymous Founder έγραψε:panos2171 έγραψε:Το 308 χρειάζεται αναρτήσεις και επειδή δεν θέλουμε κάτι εξεζητημένο, απλά καινούργιες αναρτήσεις σκέφτομαι να πάω στα kyb excel. Επειδή θα χρειαστούν αλλαγή και κάτι άλλα πραγματάκια (ημίμπαρα, ακρόμπαρα κλπ), αυτά θα γίνουν στην αντιπροσωπία οπότε και η αλλαγή των αναρτήσεων θα γίνει εκεί. Χρειάζεται να προσέξω κάτι; Οι kyb όπως έρχονται στο κουτί τους είναι plug and play? Γιατί από την αντιπροσωπία μου είπανε πως δεν έχουν πρόβλημα να τις αλλάξουν αρκεί να είναι κομπλέ, μη χρειάζονται δηλαδή τίποτα top mounts κλπ και δεν υπάρχουν.
Τα top mounts δεν πάνε μαζί με τα αμορτισέρ πάντως. Μήπως στα λένε για να αλλάξεις γνώμη και να προτιμήσεις τα original αμορτισέρ;
Το φαντάζομαι ότι δεν πάνε μαζί αλλά είδα κάτι βιντεάκια που τα βγάζανε αρκετά ταλαιπωρημένα και λογικά ισχύει και για τα bump stops. Ζήτησα μια προσφορά και από κει να δω τι θα μου πούνε και κατά πάσα πιθανότητα ισχύει και αυτό που λες για να αλλάξω γνώμη.
Τοσο σε ανεση- κρατημα οσο και σε αντοχη.
Βρισκουν την χρυση τομη σε ανεση κρατημα.
Οταν αλλαζαμε αμορτισερ παλια ,τα 1ης ηταν πιο σκληρα πιεζοντας τα με το χερι αποτι τα καινουργια .
Ειδικα αυτα τα καγιαμπα εξελ ειναι της πλακας,τα ανοιγοκλεινεις ευκολα με το χερι και μερικες φορες χαμηλωνει το αυτοκινητο.
Το προβλημα ειναι οτι τα γνησια κοστιζουν τα διπλασια χρηματα.
Anonymous Founder έγραψε:Αμορτισέρ Peugeot-Citroen, είναι κορυφαία πάντως και σε ποιότητα και αντοχή όπως είπε και ο mirage. Δεν ισχύει το ίδιο για όλους τους υπόλοιπους, το συγκεκριμένο τομέα τον προσέχουν πολύ οι Γάλλοι.
και σε πολλες περιπτωσεις τα φτιαχνουν και οι ιδιοι.
το εχω ξαναναφερει οτι οταν αλλαξα στο 306 race ,εβαλα τα μαμα.Απιστευτο σεταπ κρατηματος/ανεσης.
panos2171 έγραψε:Γύρω στα 400€ για την ακρίβεια ζητάνε για τα 1ης τοποθέτησης, μόνο για την ανάρτηση. Φούσκες, ρουλεμάν κλπ είναι έξτρα.Δεν είναι κακή η τιμή πάντως.