Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By otso
#533569
g8777 έγραψε:+1 για Ρελλα. :s_thumbsup


g το δικο σου δεν ειναι με σουστες;
Άβαταρ μέλους
By g8777
#533590 Δεν ήταν για μένα, για την κουζίνα του Καμπαλα ψώνισα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#533627 Mη δουλεύεις με εντυπώσεις και νόμιζα και μου είπανε, πάρε τηλέφωνο την ΚΟΝΙ, Γενική Ανταλλακτικών στην Καλλιρόης ζήτα τον Στέλιο και ρώτησε τον.

https://www.koni.gr/
Άβαταρ μέλους
By dimik
#533632
g8777 έγραψε:+1 για Ρελλα. :s_thumbsup
+2 για Ρελλα, μας τις έστειλε Κύπρο.

< >
Άβαταρ μέλους
By otso
#533724 Λοιπον ΚΟΝΙ για μενα δεν υπαρχουν καλα το θυμομουν.
οι προτασεις απο τους αμορτισεραδες ειναι κατα σειραν KYB
μετα δευτερα τα Bilstein
και τριτα και καταιδρωμενα τα Monroe
τα Sachs δεν μου τα προτεινε κανεις .
ακουω τις γνωμες σας τι να προτιμησω , υπ οψιν ολα ειναι απλά δεν υπαρχουν πιο
ενισχυμενα για το αμαξι μου , ισως θεωρουν λιγο πιο ενισχυμενα τα KYB.

και σαν γνωση να υπαρχει, ρωτησα για επισκευη τα κονι του φιεστα και πανε 40 με 45 το ενα
Άβαταρ μέλους
By otso
#533744
21 quadra έγραψε:ΚΟΝΙ μια φορά, για πάντα ΚΟΝΙ.


ναι αλλά για το σιτροεν δεν εχουν
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#533745
otso έγραψε:
21 quadra έγραψε:ΚΟΝΙ μια φορά, για πάντα ΚΟΝΙ.


ναι αλλά για το σιτροεν δεν εχουν


Kαι για το δικό μου 21, το απλό δεν είχαν και πήρα φυσίγγια κίτρινα ρυθμιζόμενα εξωτερικά από τον θόλο για το PT Cruiser της Chysler που είναι είχαν περίπου το ίδιο βάρος και την εξωτερική διάμετρο που έμπαιναν στα δικά μου γόνατα και τα έβαλα, άντεξαν 10 χρόνια και τα πέταξα μαζί με το αμάξι.

Αυτό που χρειάζεται είναι να κοπούν τα γόνατα ψηλά εκεί που βγαίνει το καλάμι του αμορτισέρ, να βγούν τα εσωτερικά ( λάδια, έμβολο, και να γίνει μια τάπα συγκράτησης του φυσιγγίου να μην κοπανάει, το φυσίγγιο στηρίζεται με μια βίδα που γίνεται στο κάτω μέρος του γόνατου, η ΚΟΝΙ έχει φυσίγγια για αυτές τις δουλειές, θέλει να έχεις διάθεση για ψάξιμο και ένα τορναδόρο που κάνει τέτοιες δουλειές.

Εγώ στη θέση σου θα έπερνα τα μαμά που εί ναι ότι καλύτερο σε ποιότητα και ταιριαγμένο.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#533748 Aυτό ταιράζει με το 2.0 λιτρο που έχει βαρύτερο κινητήρα, άρα θα είναι πιο σφιχτό όπως το θέλεις, δες στην δεύτερη σελίδα στο μέσον περίπου

Ο κωδικός ΚΟΝΙ 8750-1018 είναι για τα περισσότερα μοντέλα της PSA, και το 307 το ίδιο φοράει και το έχει ο Ρέλλας, κάνε μια ερώτηση, όλοι έξω αυτό δίνουν και για το Picaso C4 grand

https://www.ebay.com.au/itm/Koni-8750-1 ... 2701246901

https://www.sparesbox.com.au/part/koni- ... -8750-1018

Ρώτα και στον Σύρο

https://www.car.gr/parts/view/13709926- ... rt?lang=en
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#533790 Αυτό με τα φυσίγγια της koni το είχα κάνει σε ένα swift gti παλιά στα μπροστινά γόνατα , αξιόπιστη λύση είχα βάλει τα κόκκινα και είχε σφίξει πολύ το αμάξι.

Επίσης απο οτι έχω δεί παίζουν και ανακατασκευές αλλά δεν έχω άποψη επι αυτού πχ
http://kmsuspension.gr/el/14-amortiser#
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#533812 Πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί με τα φτηνά αμορτισέρ, κυρίως με τα γόνατα, υπάρχουν άτομα που γυρίζουν στα συνεργεία και μαζεύουν τα παλιά αμορτισέρ / γόνατα και τους αλλάζουν τα λάδια με μια μικρή τρύπα στο κάτω μέρος την οποία βουλώνουν και στοκάρουν και δεν φαίνεται η εγχείριση, αυτά τα αμορτισέρ λειτουργούν για λιγότερο από 6 μήνες είτε γιατί βάζουν λάδια ότι νάναι είτε γιατί χάνουν από την τσιμούχα, προσοχή λοιπόν, υπάρχουν και τέτοια - επώνυμα - αμορτισέρ στην αγορά.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#533824 Εγω εβαλα κατι sachs στο δικο μου επειδη το μπροστα ειχε χασει τα λαδια και χοροπηδαγε ο τροχος, διαφορετικα σιγα μην πεταγα 200 γιουρο.
Τελικα τα γνησια της φιατ ειναι καλυτερα αλλα αρκετα ακριβοτερα.
Άβαταρ μέλους
By otso
#533859
21 quadra έγραψε:Aυτό ταιράζει με το 2.0 λιτρο που έχει βαρύτερο κινητήρα, άρα θα είναι πιο σφιχτό όπως το θέλεις, δες στην δεύτερη σελίδα στο μέσον περίπου

Ο κωδικός ΚΟΝΙ 8750-1018 είναι για τα περισσότερα μοντέλα της PSA, και το 307 το ίδιο φοράει και το έχει ο Ρέλλας, κάνε μια ερώτηση, όλοι έξω αυτό δίνουν και για το Picaso C4 grand

https://www.ebay.com.au/itm/Koni-8750-1 ... 2701246901

https://www.sparesbox.com.au/part/koni- ... -8750-1018

Ρώτα και στον Σύρο

https://www.car.gr/parts/view/13709926- ... rt?lang=en


Μαστορα ευχαριστω
τα ηξερα αλλα πως διαολο να εισαι σιγουρος ; στον συρο που τα τοποθετει κιολας ισως ειναι καλυτερα για να μην τα επιστρεφεις αν δεν κανουν , κανει και ευθυγραμιση ζυγοσταθμηση.

παντως για καλο και για κακο εγραψα στην εταιρεια στην Χολανδια.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#540509 Τις προάλλες πριν το "μεγάλο" service πήγα το αυτοκίνητο σε τζογόμετρο- αμορτισερόμετρο προληπτικά προκειμένου να έχω πλήρη εικόνα και να φτιάξω ότι χρειαστεί. Εκεί μου είπαν ότι το αυτοκίνητο από θέμα τζόγων κλπ είναι μια χαρά και δεν χρειάζεται κάτι. Ωστόσο στα αμορτισέρ μου είπαν ότι τα πίσω είναι σε μέτρια κατάσταση, το εμπρός δεξία είναι μια χαρά ενώ το εμπρός αριστερά δίνει τρελά νούμερα στις μετρήσεις και συνεπώς θέλει άλλαγμα.
Το ερώτημα είναι αρχικά τι μπορεί να προκαλεί αυτά τα "τρελά νούμερα"; Κάποιο φθαρμένο bump stop;

Συνεπώς πάω για αντικατάσταση και των τεσσάρων αμορτισέρ. Επειδή αυτά θεωρητικά αλλάζονται μία φορά (ελπίζω να το έχω αλλάξει μέχρι να ξαναχρειαστεί) θα αλλάξω και top mounts καθώς και όλα τα παρελκόμενα πλην των ελατηρίων.
Το αυτοκίνητο φοράει από το εργοστάσιο Sachs και σκέφτομαι να βάλω τα ίδια καθώς είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Το αυτοκίνητο είναι ένα αφηνιασμένο Passat Β6 1,6 FSI Sportline με 150.000 χλμ.
Χρήση καθημερινή και νορμάλ οδήγηση με αρκετά ταξιδάκια σε Ε.Ο.
Εικόνα

Έψαξα διαδικτυακά και βρήκα στο autodoc σύνολο 300 ευρώ τα ανταλλακτικά με βάση τον επίσημο κατάλογο της sachs.
https://webcat.zf.com/?SPR=4

To μόνο που με ενδιαφέρει είναι η ασφάλεια και και να βάλω ένα ποιοτικό προϊόν ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Πιστεύετε ότι είναι ίδιας απόδοσης - ποιότητας το εργοστασιακό με το προϊόν απ το ράφι;;

Για κάποια στιγμή μου πέρασε από το μυαλό και η "βελτίωση" με αμορτισέρ bilstein b8 performance plus αλλά μόνο για αμορτισέρ (χωρίς top mount κλπ) μιλάμε για κόστος 500 ευρώ συν ότι χωρίς ελατήρια πιστεύω θα είναι μισή δουλειά καθώς δεν ξέρω αν τα αμορτισέρ από μόνα τους θα βελτιώσουν τόσο πολύ την συμπεριφορά του αυτοκινήτου ώστε να ανταποκρίνεται στο αυξημένο κόστος.

Απόψεις; :s_howdy