Dodger έγραψε:Μεταξύ Osrav - Koni - Kayaba και Sachs, τι προτιμάμε;
ΚΟΝΙ με προτίμηση κίτρινα - Sachs - Kayaba, τα Osrav είναι για άλλες δουλειές
Τα αμορτισερ ειναι ολόιδια με τα μαμα μια και επιλογες για το Fluence δεν υπαρχουν πολλές.
Με τη νέα χρονιά θα φορεθουν.
Τα τοπ μάουντ τα αλλάζω γιατι ακούγεται ενας θόρυβος απο μπροστά χωρίς να νοιώθω κάτι στο τιμόνι, κι επειδη ψάχνωντας δεν βρέθηκε κάτι αλλο να χει θέμα υπάρχει μια υπόθεση οτι μαλλον ειναι καποιο απο τα δυο κατ' επεκταση τα αλλαζω κι αυτα
Σε αυτοκινητο γνωστου,λογω αχρηστιας εχουν σκιστει τα λαστιχενια προστατευτικα σε μπαλακια και ακρομπαρα(κατα τα αλλα δεν τιθεται θεμα τζογων,συν οτι το αυτοκινητο εχει και πολυ λιγα χιλιομετρα)
Υπαρχει περιπτωση να πωλουνται τετοια λαστιχενια προστατευτικα,(ειτε για το συγκεκριμενο μοντελο ειτε universal),ωστε να μην χρειαστει να αλλαχτουν τα μπαλακια και τα ακρομπαρα;Και αν ναι,γνωριζετε που πωλουνται;
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Orestisren έγραψε:Κύριε Παναγιώτη εκτός από τα τοπ μάουντ που δεν ξέρω ποια είναι τα γνήσια (εννοώ προμηθευτής) αμορτισέρ παράγει η Sachs (που είναι και τα μαμά), η Boge, η Record-France, μια εταιρεία Optimal και η KYB μόνο για μπροστά. Βλέποντας αυτά λοιπόν απλά επέλεξα τα μανίσια Sachs εφόσον γενικά το αμάξι συμπεριφερόταν ωραία εξαρχής και εφόσον δεν είχα κάποια παρατήρηση.
Θα σου το εξής που - θέλουμε - να παραγνωρίζουμε για κάποιους λόγους.
Τα μαμά γνήσια ανταλλακτικά είναι περισσότερο ποιοτικά από τα ανταλλακτικά των ίδιων εργοστασίων που προμηθεύουν τα εργοστάσια, πχ μια αντλία νερού της Valeo που φορούσε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο είναι ποιοτικότερη της ίδιας Valeo που κυκλοφορεί σαν aftermarket και το ίδιο συμβαίνει για όλα τα ανταλλακτικά αντικατάστασης, τώρα το γιατί δεν θέλουμε τα γνήσια είναι προφανώς οικονομικοί οι λόγοι.
Αυτά όσον αφορά τα ανταλλακτικά απλής αντικατάστασης, όταν αρχίζουμε να θέλουμε κάτι πιο ειδικό στις αναρτήσεις και στα φρένα ( αυτά είναι και τα περισσότερο ζητούμενα aftermarket ) αντάλλακτικά τότε πρέπει να πληρώσουμε περισσότερα πηγαίνοντας προς τις επώνυμες λύσεις γιατί οι φτηνές λύσεις για υποτιθέμενα ποιοτικότερα aftermarket ανταλλακτικά στις αναρτήσεις και στα φρένα τις περισσότερες φορές αποδεικνύονται κατώτερα των εργοστασιακών, αυτό φαίνεται είτε κατά την χρήση είτε κατόπιν εργαστηριακής εξέτασης.
Αν πάρεις πχ τις ελαστκές βάσεις του κινητήρα συστήματος μετάδοσης και μετρήσεις την σκληρότητα τους σε shore θα βρείς χαώδεις διαφορές που ακόμα και 2 shore διαφορά μπορούν να χωρίζουν τη μετακίνηση του κινητήρα στο μηχανοστάσιο ή τη μεταφορά κραδασμών στην καμπίνα, και καλά τους κραδασμούς στο ρελαντί τους ξεπερνάς κατά κάποιο τρόπο άσχετα αν μπορούν λόγω συχνότητας να σου ξεκολλήσουν με τον καιρό το ταμπλό ή να σου ραγίσουν τους θόλους ή κάπου αλλού, σκέψου τι συμβαίνει σε μια απότομη στροφή που πας γρήγορα και οι μαλακές καινούργιες βάσεις του κινητήρα του επιτρέπουν να μετακινηθεί 2-5 εκ προς την εξωτερική πλευρά της στροφής, κανείς δεν θα ήθελε εκείνη τη στιγμή που είναι στο όριο να μετακινηθεί απότομα ένα βάρος πχ 150 κg αυξάνοντας απότομα την υποστροφή με ότι συνεπάγεται, έτσι δεν είναι ?
Ειδικά με τις βάσεις και όχι μόνο με τις βάσεις, έχω ζήσει απίθανες καταστάσεις στα δικά μου αυτοκίνητα και μιλάω εξ ιδίας πείρας, να σου πω μόνο ότι μια φορά έβαλα κάτι γαμάουα Ισπανικές και αναγκάστικα να δέσω το μοτέρ με σκοινί να μην μετακινείται μέσα στο μηχανοστάσιο και χτυπάει στο σασί μέχρι να έρθουν οι μαμά βάσεις με παραγγελία στο εργοστάσιο γιατί δεν υπήρχαν. ( εδώ γελάμε μέχρι δακρύων )
Στο ίδιο αυτοκίνητο με τις μαμά βάσεις έβγαζε - μούτρα΄στις γρήγορες στροφές και έκοβε τις βάσεις κάθε 3-4 μήνες στα απότομα ξεκινήματα γιατί το εργοστάσιο δεν είναι βάλει βάση στο ανώτερο σημείο του εγκάρσιου κινητήρα στο ύψος περίπου του θόλου και το μοτέρ στο σταμάτα - ξεκίνα κουνιώταν εμπρός πίσω αρκετά εκ, αναγκάστηκα να φτιάξω χωροδικτύωμα στο μηχανοστάσιο τοποθετώντας μια έξτρα βάση που δεν ακούμπαγε πουθενά όταν το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο αλλά λειτουργούσε όταν το μοτέρ μετακινούντας περισσότερο από 1 εκ, σε οποιαδήποτε θέση εμπρός - πίσω - δεξιά - αριστερά, οι βάσεις δεν κόπηκαν ποτέ, ούτε μετά από μια 10ετία και σταμάτησε να είναι τόσο πολύ υποστροφικό, άρα και τα εργοστάσια κάνουν λάθη σε πολλά σημεία σε ένα αυτοκίνητο, πόσο μάλλον οι υποκατασκευαστές και οι no name ανταλλακτικατζήδες κατασκευαστές.
Δεν αναφέρομαι σε ανταλλακτικά που αφορούν το εσωτερικό του κινητήρα και της μετάδοσης γιατί δεν είναι θέμα αυτής της συζήτησης αφού ξεφεύγει και πάει σε ειδικές απαιτήσεις συνήθως μη καθημερινής μετακίνησης.
Για 335χi πρόκειται...
< A3003 >