Απο οσο εψαξα πολλες εταιριες τα αγοράζουν φασον απο κινα και απλα βαζουν επανω την φιρμα τους, οποτε καταλήγεις με κινεζικο νομίζοντας πως πηρες Γερμανικό, Ιαπωνικό κτλ εξάρτημα.
BOSAL
MAPCO
FEBI
LONGHO
SIDEM
AD
BLUE PRINT
CTC
QUINTON HAZELL
RBI
HERTH+BUSS
JAPANPARTS
NMC
swiftakias έγραψε:Εχεις δοκιμάσει τα Febi σε καποιο αυτοκίνητο και κράτησαν ικανοποιητικά;
Ναί.
μιλαμε για ΦΙΑΤ BARCHETTA του 99....
καθε πληροφορηση ευπροσδεκτη και με ΠΜ
ευχαριστω
ELTASSOS έγραψε:εβαλα καινουργια αναρτηση πριν 18 μηνες. η αναρτηση χτυπαει-ακουγεται μπροστα. ειπα στον μηχανικο να κυτταξει τα τοπ μαουντσ (top mounts). Μπυ λεει οτι αν αλαξει τα τοπς πρεπει να αλαξει και αμορτισερ. Του λεω εχουν 10,000 χλμ μονο. Δεν εχει σημασια μου λεει, πανε σετ. ΛΕΤΕ να μου τα φουσκωνει η εχει δικηο?
μιλαμε για ΦΙΑΤ BARCHETTA του 99....
καθε πληροφορηση ευπροσδεκτη και με ΠΜ
ευχαριστω
Φίδια σου λέει, πες του να ελέγξει και να σφίξει το παξιμάδι του αμορτισέρ που είναι μέσα στα top mount, συνήθως λασκάρει και κοπανάει πολύ.
Εχω ενα Seat Ibiza 1.2 TSi με την μαμα sport αναρτηση. Απ' οσο ξερω απο το ψαξιμο που εχω κανει στο internet, αυτη περιλαμβανει :
Μπροστα : Αμορτισερ απο την εκδοση FR (αρκετα σκληρα) + ελατηρια αγνωστου σκληροτητας
Πισω : Αμορτισερ και ελατηρια απο το απλο "μαλακο" μοντελο.
Γνωριζω επισης οτι τα ελατηρια του FR ειναι ιδια με τα δικα μου σε σκληροτητα, απλα ειναι κομμενα για να του δωσουν 1,5 ποντο χαμηλωμα.
Μιας και εχω πλεον 50.000 χλμ και τα αμορτισερ νιωθω οτι παιρνουν την κατηφορα, αρχισα να σκεφτομαι για aftermarket λυσεις σε ολη την αναρτηση, καθοτι θεωρω οτι η ανεση σε καθημερινη βαση μπορει να βελτιωθει λιγο, κερδιζοντας παραλληλα λιγο σε οδικη συμπεριφορα. Απο τα κρατηματα του αυτοκινητου και το στησιμο του ειμαι ευχαριστημενος, δε θελω κατι σκληροπυρηνικο, απλα κατι να μπορω να απολαμβανω στο βαθμο που μπορω 1 φορα τη βδομαδα.
Το θεμα μου ποιο ειναι : θεωρω οτι τα ελατηρια ειναι υπερβολικα σκληρα για την Ελλαδα, κι ισως με αλλαγη σε aftermarket προοδευτικα η καθημερινη ανεση θα βελτιωνοταν. Κατι τετοιο ειναι εφικτο με τα μαμα αμορτισερ?
Αν παμε σε αλλαγη αμορτισερ χαμηλωματος + προοδευτικα ελατηρια, το αυτοκινητο θα ειναι πιο ανετο και ηρεμο απο τωρα, ή θα κανει τις κλασσικες μικρες αποτομες ταλαντωσεις? Τονιζω οτι σε οδικη συμπεριφορα δε με νοιαζει να κερδισω πολυ. Αρκει να εξορθολογιστει ο τομεας της αναρτησης καθοτι τον συγκεκριμενο συνδυασμο τον θεωρω ολιγον κουλο, παροτι αρκετα ευχαριστημενος.
Ευχαριστω εκ των προτερων, συγγνωμη για το σεντονι!
Υ.Γ. το budget μου δε ξεπερνα τα 500 ευρω οποτε οποιαδηποτε οικονομικη και αποτελεσματικη λυση ειναι καλοδεχουμενη.
Όλα τα άλλα είναι πειραματισμοί αγνώστου βαθμού ικανοποίησης με μεγάλη πιθανότητα αστοχίας από απλή άβολη μέχρι επικίνδυνη.
Για να πω και τη δική μου άποψη για μίνιμουμ ψάξιμο με σχετική σιγουριά και ασφάλεια αν δεν βρεις κάτι σχετικά δοκιμασμένο που να σου κάνει. Βάλε τις πιο παχιές αντιστρεπτικές που έχει το πιο σπορ μοντέλο με ελατήρια αμορτισέρ του κανονικού μοντέλου. Βασικά αν έχεις πολλές επιλογές όχι την πιο μαλακή αλλά μια μεσαία. Έτσι θα έχεις άνεση (όχι απόλυτη) και διαδρομές ανάρτησεις (να μην βρίσκεις κάτω και επιπλέον άνεση) αλλά δε θα γέρνει τόσο πολύ για τις πιο ζωηρές στιγμές.