Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
ArrowsFA1 έγραψε:Δεν ξέρω πώς το έκαναν, είχα φύγει για δουλειές, αλλά υποθέτω ότι έχουν ένα μηχάνημα τέτοιου τύπου:
https://www.maha.de/page/shock-absorber ... 0-euro.htm
(στο χαρτί που μου έδωσαν μνημονεύεται ως κατασκευαστής η εταιρεία αυτή).
Και στα ΚΤΕΟ μετρούν τα αμορτισέρ με τέτοιο τρόπο.
Και λογικά έτσι γίνεται, γιατί όπως βλέπεις υπάρχουν μετρήσεις άνα άξονα και επίσης σχετικά με "imbalance" και "ABS" και αυτές μόνο όταν είναι πάνω στο όχημα είναι δυνατόν να ληφθούν...
funkyreverend έγραψε:Τα μαχάμετρα είναι λίγα, δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα. Η ισορροπία ανάμεσα στις πλευρές επίσης σχετικά καλή (πάνω από 25% αρχίζουν υποψίες ότι κάποιο τα έφτυσε). Θα επαναλάβω ότι τα νούμερα σε δικό μου αμάξι ήταν καλύτερα από αυτά εδώ και όμως είχα 2 σκασμένα από λάδι. Γνώμη μου είναι να αλλάξεις τα λάστιχα όταν το θελήσεις, αλλά κράτα στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι και τα αμορτισέρ μπορεί να είναι μέρος του προβλήματος. Ένας σχετικά εύκολος εμπειρικός τρόπος να νιώσεις αν έχεις πρόβλημα είναι να φρενάρεις αρκετά απότομα από μικρή ταχύτητα και να δεις αν το αυτοκίνητο συνεχίζει να πάλλεται έντονα αφού οι τροχοί ακινητοποιηθούν. Το σωστό αμορτισέρ θα κάνει μια βουτιά, θα επιστρέψει και οι υπόλοιπες κινήσεις της απόσβεσης θα είναι σχεδόν ανεπαίσθητες. Όπως όμως όλα τα εμπειρικά κόλπα, καλύτερα να τα δεις συγκριτικά και όχι απόλυτα.
dimviii έγραψε:και εγω απο δικη μουεμπειρια με τελειωμενα αμορτισερ,μια χαρα τα εβγαλαν.Πριν ένα χρόνο πέρασα το ΚΤΕΟ στη Γερμανία (TÜV). Φέτος στην αλλαγή ελαστικών προς χειμώνα ανακάλυψα πως το μπροστά αριστερά ελαστικό έχει κάτι περίεργο. Έχουν φαγωθεί ανομοιόμορφα τα τμήματα του πέλματος, σαν ανάποδο ψαροκόκκαλο (θα βάλω φωτογραφία αύριο). Ο μηχανικός λέει πως θέλει αλλαγή το αμορτισέρ.
Οσο για τα δυναμομετρα παγκου για τα αμορτισερ ειναι δυσευρετα.Αμφιβαλω εαν υπαρχουν παραπανω απο 5-6 στην Ελλαδα,ασε για το κοστος αφου πρεπει να βγουν απο το αυτοκινητο.
PeterPan έγραψε:dimviii έγραψε:και εγω απο δικη μουεμπειρια με τελειωμενα αμορτισερ,μια χαρα τα εβγαλαν.Πριν ένα χρόνο πέρασα το ΚΤΕΟ στη Γερμανία (TÜV). Φέτος στην αλλαγή ελαστικών προς χειμώνα ανακάλυψα πως το μπροστά αριστερά ελαστικό έχει κάτι περίεργο. Έχουν φαγωθεί ανομοιόμορφα τα τμήματα του πέλματος, σαν ανάποδο ψαροκόκκαλο (θα βάλω φωτογραφία αύριο). Ο μηχανικός λέει πως θέλει αλλαγή το αμορτισέρ.
Οσο για τα δυναμομετρα παγκου για τα αμορτισερ ειναι δυσευρετα.Αμφιβαλω εαν υπαρχουν παραπανω απο 5-6 στην Ελλαδα,ασε για το κοστος αφου πρεπει να βγουν απο το αυτοκινητο.
Είναι όντως αυτό; Πρόκειται για την Ε93 2.0d χωρίς m packet. Ποιες αναρτήσεις να δω; Sachs; Οι εταιρίες βγάζουν 2 επιλογές, 1 Sport και 1 όχι. Επίσης μου είπαν για την καλή σειρά από τα bilstein κίτρινα .
Θέλω να είναι άνετα, αλλά από την άλλη να μην είναι βάρκα.
< >
popolaros έγραψε:το ερώτημα είναι κατά πόσο αξίζει για τον καθένα η διπλάσια τιμή σε σχέση με τα συμβατικά.
πολύ κάλο αμορτισέρ αλλά προσωπικά θα το πρότεινα μόνο σε κάποιον που κατά βάση κάνει χιλιόμετρα εκτός πόλης.
Anonymous Founder έγραψε:Η KW είναι πολύ φθηνότερη από Ohlins, γύρω στο 1.5Κ πάει αν δεν κάνω λάθος κομπλέ. Μια συμβατική Bilstein με ελατήρια, βγαίνει πόσο; 900€; Είναι σημαντική η διαφορά, αλλά έχει να κάνει και με το τελικό αποτέλεσμα και το τι θέλεις να πετύχεις. Εγώ δεν θα πήγαινα σε κάτι πιο σκληρό από μαμά Μ sport ανάρτηση, είναι ήδη πολύ σκληρή για καθημερινή χρήση.
1: Max Verstappen 2: Sergio Perez 3: Carlos Sainz […]
Α, και ότι η Rebecca Ferguson γαμάει.- :inlove:[…]
Καλοκαίρι πάντως θα πλησιάσω όσο γίνεται με το SUP[…]