Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#501312 Τα Β8 είναι πιο κοντά για χαμηλωμένα.
Τα Β6 για το δικό μου έβγαινε σε 2 εκδόσεις, twin και mono (θυμάμαι πήρα την mono που ήταν πιο "σπορ" κι ένα κάτι πιο ακριβή).
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#501377 Θενξ Stefan.

https://www.pelicanparts.com/More_Info/ ... 85-996-M10

Sachs φοράει.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#503337 Εικόνα

Βλέπετε τίποτα περίεργο; Άκουσα ένα θόρυβο χτες απο το πίσω αμορτισέρ σαν να έκανε ξαφνικά "αποσυμπίεση" ενώ ήμουν σταματημένος και πατούσα φρένο. Βέβαια μπορεί να ήρθε ο ήχος και απο τα φρένα αλλά δεν το ξαναέκανε ούτε παρατήρησα κάτι στο αυτοκίνητο..
Άβαταρ μέλους
By PERIBIN
#505949 Καλησπέρα.

Έφτασε η ώρα να αλλάξω αμορτισέρ στο αυτοκίνητο μου (Polo 6R, 1.2 TSI 105PS). Θα ήθελα κάτι που να είναι πιο σφιχτό σε σχέση με το εργοστασιακά ώστε να έχω λίγο καλύτερη οδική συμπεριφορά και οπωσδήποτε να συνδυάζεται με τα εργοστασιακά ελατήρια. Μου πρότειναν τα Koni str t (πορτοκαλί). Έχει κανείς άποψη για τα συγκεκριμένα ?
Άβαταρ μέλους
By theo13
#511888 Όταν αλλάζουμε αμορτισέρ (μπροστά) είναι "υποχρεωτικό" να αλλάξουμε και κάτι άλλο μαζί για να είναι πιο σωστό το αποτέλεσμα; πχ ρουλεμάν, βάση στήριξης; ή αυτό εξαρτάται από το εάν έχουν φθαρεί;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#511889 οχι δεν ειναι απαραιτητο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#511954 Απαραίτητο δεν είναι, αλλά δεδομένων των εργατικών δεν είναι άσχημη ιδέα να αλλάξεις top mount/ρουλεμάν σε mcpherson αν το αμάξι έχει χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#515987 Aπ' την κλασσική πλέον σειρά της Chevrolet, how a car works φάση, 70 χρόνια πριν!
Άβαταρ μέλους
By citastak
#519648 Παρήγγειλα αμορτισέρ για το MINI και το ειδικό εργαλείο για συμπίεση των ελατηρίων και θα τα βάλω μόνος μου το επόμενο ΣΚ στο γκαραζ.
Ωστόσο, ψάχνω να αλλάξω και ένα ελαστομερές που μπαίνει στην σύνδεση της αντιστρεπτικής δοκού. Άραγε να υπάρχουν ποιότητες ή να πάρω όποιο βρίσκω;

Για παράδειγμα, βρίσκω 5 διαφορετικούς κωδικούς εδώ:
https://www.pmparts.gr/mini-r56-1600cc- ... ikis-dokou
Επειδή είναι πολύ μικρό το κόστος του δεν θα με πείραζε να έπαιρνα και το πιο ακριβο, αρκεί να καταλαβαίνω ποιά είναι η διαφορά του με το φθηνότερο. Βλέπω ότι έχουν διαφορετικά πάχη. Πώς θα μπορούσα να βρώ στοιχεία για τη δική μου αντιστρεπτική;
Καμιά ιδέα;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#519651 Έχεις αλλάξει αμορτισέρ άλλη φορά; ΠΟΛΛΗ προσοχή στη συμπίεση των ελατηρίων, μπορούν να ξεσκίσουν (leonp mode).

Δες και η Mini πόσο τα δίνει, καμιά φορά σε τέτοια εξαρτήματα δεν έχουν τρομερές διαφορές σε τιμή.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#519655 Όχι, είναι η 1η φορά που αλλάζω μόνος μου αμορτισερ.
Διάβασα τους οδηγούς pelican και haynes και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Τι εννοείς να ξεσκίσουν;
Άβαταρ μέλους
By bill33
#519657 Πολύ δύναμη στην εκτόνωση.