Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#619401 Η Κονι είναι μεταβαλλόμενης άνεσης να το πω λαϊκά κάτι που δεν το έχει η αρκετά σκληρή Β6. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Εγώ θέλω και λίγη άνεση όποτε πρέπει. Το ότι κοστίζει παραπλήσια δεν την κάνει χειρότερη. Ίσα ίσα που είναι μια πολύ ποιοτική λύση. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#619415
dimik έγραψε:
kostis20 έγραψε:Oxi δε πρόλαβα. Γίνεται πανικός στη δουλειά και ασχολούμουν και με το φωτάκι του κινητήρα ,κατέβασμα σασμαν κτλ...
Με βλέπω πάντως να βάζω τα sachs .Στο καινούριο συνεργείο που πήγα μου τα πρότεινε ο μάστορας επίσης...
Speaking of φωτάκι κινητήρα εχω κι εγώ
Nox sensor 400 ευρω



NOx emulator, look it up
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#619421 άρχισε να σκορπάει από τωρα? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#619425
dimik έγραψε:
kostis20 έγραψε:Oxi δε πρόλαβα. Γίνεται πανικός στη δουλειά και ασχολούμουν και με το φωτάκι του κινητήρα ,κατέβασμα σασμαν κτλ...
Με βλέπω πάντως να βάζω τα sachs .Στο καινούριο συνεργείο που πήγα μου τα πρότεινε ο μάστορας επίσης...
Speaking of φωτάκι κινητήρα εχω κι εγώ
Nox sensor 400 ευρω

@elteo

Απο χθες το βράδυ διαβάζοντας τύπο που άλλαζε αναρτήσεις ανά 2 μήνες για να τις δοκιμάσει, τα Β6 με εργοστασιακά ελατήρια φαίνεται ο καλύτερος συνδυασμός, ειδικά αν σκεφτείς ότι η τιμή Κοni και B6 είναι παραπλήσια και διπλή των ΟΕ με τις Β6 να είναι πιο ανθεκτικές και καλύτερης ποιότητας από ότι λένε.

< >

Κι μένα λαμπάκι abs/ASC ---> error c2116 ---> rebuild στη μονάδα, αλλαγή μοτέρ δηλαδή ---> 400 ευρώ

Νομίζω είναι γερμανική η μονάδα στο εβο και τα είχε πει ο Ντιμης. Ο,τι είναι να χαλάσει θα είναι γερμανικό

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#619426
dimik έγραψε:
kostis20 έγραψε:Oxi δε πρόλαβα. Γίνεται πανικός στη δουλειά και ασχολούμουν και με το φωτάκι του κινητήρα ,κατέβασμα σασμαν κτλ...
Με βλέπω πάντως να βάζω τα sachs .Στο καινούριο συνεργείο που πήγα μου τα πρότεινε ο μάστορας επίσης...
Speaking of φωτάκι κινητήρα εχω κι εγώ
Nox sensor 400 ευρω

@elteo

Απο χθες το βράδυ διαβάζοντας τύπο που άλλαζε αναρτήσεις ανά 2 μήνες για να τις δοκιμάσει, τα Β6 με εργοστασιακά ελατήρια φαίνεται ο καλύτερος συνδυασμός, ειδικά αν σκεφτείς ότι η τιμή Κοni και B6 είναι παραπλήσια και διπλή των ΟΕ με τις Β6 να είναι πιο ανθεκτικές και καλύτερης ποιότητας από ότι λένε.

< >
Εμένα ήταν η PCV ...80 euro.
Μια χαρά.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#619428
MIXOStsi έγραψε:άρχισε να σκορπάει από τωρα? :shifty:
9 χρόνια, 113000χλμ καιρός ήταν

< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#619561
elteo έγραψε:Η Κονι είναι μεταβαλλόμενης άνεσης να το πω λαϊκά κάτι που δεν το έχει η αρκετά σκληρή Β6. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Εγώ θέλω και λίγη άνεση όποτε πρέπει. Το ότι κοστίζει παραπλήσια δεν την κάνει χειρότερη. Ίσα ίσα που είναι μια πολύ ποιοτική λύση. :innocent:
Β6 mono (υπήρχε και η πιο φτηνή twin για το δικό μου-ΒΜW Ε39 με μαμά ελατήρια) σαφώς είναι σφιχτή, δεν κοπανάει αλλά σφιχτή. Σε ταξίδι είναι τραίνο, σε χωματόδρομο πολύ καλό, εκεί που λίγο πάσχει είναι με χαμηλές ταχύτητες στις κακοτεχνίες στην πόλη. Δεν είναι για μπάρμπα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#619645 Παραγγελθηκαν οι B6 τελικά 560 με μεταφορικά από Ελλάδα.

@drdino

Το έψαξα το noxem διάβασα και για προβληματικες παρτίδες, μειωμένη ποιότητα κατασκευής, συγκολησεων κλπ οπότε πήρα το OEM από γερμανικό ebay γύρω στα 300 ενώ εδώ κάνει 400+. Το noxem έβγαινε 360 αν δεν κάνω λάθος.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#621585 Μπήκαν οι Β6 και έπαθα ένα σοκ με το ποσό καλύτερο έγινε το αυτοκίνητο.
Οκ νιώθεις παρισσοτερο τις ανωμαλίες αλλά η έξτρα πληροφόρηση δεν είναι πάντα κακή.

Πολύ σκληρό δεν το λες πάντως και σε ανοιχτές καμπές και roundabout το νιώθεις τραίνο, βασικά δεν ξέρω γιατί αλλά μου θύμισε έντονα το Mini S σε πληροφόρηση και τιμόνι. Στην αρχή νόμιζα είναι placebo αλλά τελικά όχι είναι μάλλον χρυσή τομή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εάν ο οδηγός είναι λίγο ανήσυχος.



< >
Άβαταρ μέλους
By theo13
#623475 Οι πίσω βάσεις των αμορτισέρ αλλάζονται "υποχρεωτικά" όταν αλλάζουμε αμορτισέρ; Γιατί τα μπροστινά top mount οκ είναι συνηθισμένο να αλλάζονται αλλά για τα πίσω δεν έχω ακούσεις και πολλές φορές κάτι..
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#623478
theo13 έγραψε:Οι πίσω βάσεις των αμορτισέρ αλλάζονται "υποχρεωτικά" όταν αλλάζουμε αμορτισέρ; Γιατί τα μπροστινά top mount οκ είναι συνηθισμένο να αλλάζονται αλλά για τα πίσω δεν έχω ακούσεις και πολλές φορές κάτι..

πισω δεν υπαρχουν τοπμαουντ,υπαρχουν λαστιχακια τα οποια ειναι πανω στα αμορτισερ που αγοραζεις.

https://www.spathonis.gr/%CE%B1%CE%BC%C ... ayaba.html

Σε καποια ειδη αναρτησης ειναι ενσωματομενα πανω στα αμορτισερ.
πχ
https://www.autotecparts.gr/prosfores-s ... 53160.html


γενικα τα πισω ειναι σπανιο να χαλασουν
Άβαταρ μέλους
By theo13
#623481
dimviii έγραψε:
theo13 έγραψε:Οι πίσω βάσεις των αμορτισέρ αλλάζονται "υποχρεωτικά" όταν αλλάζουμε αμορτισέρ; Γιατί τα μπροστινά top mount οκ είναι συνηθισμένο να αλλάζονται αλλά για τα πίσω δεν έχω ακούσεις και πολλές φορές κάτι..

πισω δεν υπαρχουν τοπμαουντ,υπαρχουν λαστιχακια τα οποια ειναι πανω στα αμορτισερ που αγοραζεις.

https://www.spathonis.gr/%CE%B1%CE%BC%C ... ayaba.html

Σε καποια ειδη αναρτησης ειναι ενσωματομενα πανω στα αμορτισερ.
πχ
https://www.autotecparts.gr/prosfores-s ... 53160.html


γενικα τα πισω ειναι σπανιο να χαλασουν


Αυτό φαντάζομαι και εγώ γιατί οι βάσεις είναι μεταλλικές όπως φαίνεται στη φώτο
Εικόνα

ενώ το αμορτισέρ είναι το παρακάτω
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#623484 μεσα στο μεταλλικο πρεπει να υπαρχει λαστιχο λογικα.
χλμ?
Άβαταρ μέλους
By theo13
#623508
dimviii έγραψε:μεσα στο μεταλλικο πρεπει να υπαρχει λαστιχο λογικα.
χλμ?
160.000

.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#632975 Έκανα έναν έλεγχο αμορτισέρ με αφορμή παραινέσεις μελών στο νήμα για τα λάστιχα.
Έχουν 130.000 χλμ.

Από το συνεργείο μου είπαν ότι έιναι ΟΚ.
Τι λέτε;
Εικόνα