dimik έγραψε:kostis20 έγραψε:Oxi δε πρόλαβα. Γίνεται πανικός στη δουλειά και ασχολούμουν και με το φωτάκι του κινητήρα ,κατέβασμα σασμαν κτλ...Speaking of φωτάκι κινητήρα εχω κι εγώ
Με βλέπω πάντως να βάζω τα sachs .Στο καινούριο συνεργείο που πήγα μου τα πρότεινε ο μάστορας επίσης...
Nox sensor 400 ευρω
NOx emulator, look it up
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Amen and a-women!
dimik έγραψε:kostis20 έγραψε:Oxi δε πρόλαβα. Γίνεται πανικός στη δουλειά και ασχολούμουν και με το φωτάκι του κινητήρα ,κατέβασμα σασμαν κτλ...Speaking of φωτάκι κινητήρα εχω κι εγώ
Με βλέπω πάντως να βάζω τα sachs .Στο καινούριο συνεργείο που πήγα μου τα πρότεινε ο μάστορας επίσης...
Nox sensor 400 ευρω
@elteo
Απο χθες το βράδυ διαβάζοντας τύπο που άλλαζε αναρτήσεις ανά 2 μήνες για να τις δοκιμάσει, τα Β6 με εργοστασιακά ελατήρια φαίνεται ο καλύτερος συνδυασμός, ειδικά αν σκεφτείς ότι η τιμή Κοni και B6 είναι παραπλήσια και διπλή των ΟΕ με τις Β6 να είναι πιο ανθεκτικές και καλύτερης ποιότητας από ότι λένε.
< >
Κι μένα λαμπάκι abs/ASC ---> error c2116 ---> rebuild στη μονάδα, αλλαγή μοτέρ δηλαδή ---> 400 ευρώ
Νομίζω είναι γερμανική η μονάδα στο εβο και τα είχε πει ο Ντιμης. Ο,τι είναι να χαλάσει θα είναι γερμανικό
< 1 >
dimik έγραψε:Εμένα ήταν η PCV ...80 euro.kostis20 έγραψε:Oxi δε πρόλαβα. Γίνεται πανικός στη δουλειά και ασχολούμουν και με το φωτάκι του κινητήρα ,κατέβασμα σασμαν κτλ...Speaking of φωτάκι κινητήρα εχω κι εγώ
Με βλέπω πάντως να βάζω τα sachs .Στο καινούριο συνεργείο που πήγα μου τα πρότεινε ο μάστορας επίσης...
Nox sensor 400 ευρω
@elteo
Απο χθες το βράδυ διαβάζοντας τύπο που άλλαζε αναρτήσεις ανά 2 μήνες για να τις δοκιμάσει, τα Β6 με εργοστασιακά ελατήρια φαίνεται ο καλύτερος συνδυασμός, ειδικά αν σκεφτείς ότι η τιμή Κοni και B6 είναι παραπλήσια και διπλή των ΟΕ με τις Β6 να είναι πιο ανθεκτικές και καλύτερης ποιότητας από ότι λένε.
< >
Μια χαρά.
< A3003 >
MIXOStsi έγραψε:άρχισε να σκορπάει από τωρα?9 χρόνια, 113000χλμ καιρός ήταν
< >
elteo έγραψε:Η Κονι είναι μεταβαλλόμενης άνεσης να το πω λαϊκά κάτι που δεν το έχει η αρκετά σκληρή Β6. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Εγώ θέλω και λίγη άνεση όποτε πρέπει. Το ότι κοστίζει παραπλήσια δεν την κάνει χειρότερη. Ίσα ίσα που είναι μια πολύ ποιοτική λύση.Β6 mono (υπήρχε και η πιο φτηνή twin για το δικό μου-ΒΜW Ε39 με μαμά ελατήρια) σαφώς είναι σφιχτή, δεν κοπανάει αλλά σφιχτή. Σε ταξίδι είναι τραίνο, σε χωματόδρομο πολύ καλό, εκεί που λίγο πάσχει είναι με χαμηλές ταχύτητες στις κακοτεχνίες στην πόλη. Δεν είναι για μπάρμπα.
@drdino
Το έψαξα το noxem διάβασα και για προβληματικες παρτίδες, μειωμένη ποιότητα κατασκευής, συγκολησεων κλπ οπότε πήρα το OEM από γερμανικό ebay γύρω στα 300 ενώ εδώ κάνει 400+. Το noxem έβγαινε 360 αν δεν κάνω λάθος.
< >
Οκ νιώθεις παρισσοτερο τις ανωμαλίες αλλά η έξτρα πληροφόρηση δεν είναι πάντα κακή.
Πολύ σκληρό δεν το λες πάντως και σε ανοιχτές καμπές και roundabout το νιώθεις τραίνο, βασικά δεν ξέρω γιατί αλλά μου θύμισε έντονα το Mini S σε πληροφόρηση και τιμόνι. Στην αρχή νόμιζα είναι placebo αλλά τελικά όχι είναι μάλλον χρυσή τομή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εάν ο οδηγός είναι λίγο ανήσυχος.
< >
theo13 έγραψε:Οι πίσω βάσεις των αμορτισέρ αλλάζονται "υποχρεωτικά" όταν αλλάζουμε αμορτισέρ; Γιατί τα μπροστινά top mount οκ είναι συνηθισμένο να αλλάζονται αλλά για τα πίσω δεν έχω ακούσεις και πολλές φορές κάτι..
πισω δεν υπαρχουν τοπμαουντ,υπαρχουν λαστιχακια τα οποια ειναι πανω στα αμορτισερ που αγοραζεις.
https://www.spathonis.gr/%CE%B1%CE%BC%C ... ayaba.html
Σε καποια ειδη αναρτησης ειναι ενσωματομενα πανω στα αμορτισερ.
πχ
https://www.autotecparts.gr/prosfores-s ... 53160.html
γενικα τα πισω ειναι σπανιο να χαλασουν
dimviii έγραψε:theo13 έγραψε:Οι πίσω βάσεις των αμορτισέρ αλλάζονται "υποχρεωτικά" όταν αλλάζουμε αμορτισέρ; Γιατί τα μπροστινά top mount οκ είναι συνηθισμένο να αλλάζονται αλλά για τα πίσω δεν έχω ακούσεις και πολλές φορές κάτι..
πισω δεν υπαρχουν τοπμαουντ,υπαρχουν λαστιχακια τα οποια ειναι πανω στα αμορτισερ που αγοραζεις.
https://www.spathonis.gr/%CE%B1%CE%BC%C ... ayaba.html
Σε καποια ειδη αναρτησης ειναι ενσωματομενα πανω στα αμορτισερ.
πχ
https://www.autotecparts.gr/prosfores-s ... 53160.html
γενικα τα πισω ειναι σπανιο να χαλασουν
Αυτό φαντάζομαι και εγώ γιατί οι βάσεις είναι μεταλλικές όπως φαίνεται στη φώτο
ενώ το αμορτισέρ είναι το παρακάτω
χλμ?
dimviii έγραψε:μεσα στο μεταλλικο πρεπει να υπαρχει λαστιχο λογικα.160.000
χλμ?
.
Έχουν 130.000 χλμ.
Από το συνεργείο μου είπαν ότι έιναι ΟΚ.
Τι λέτε;