Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#610999
kostis20 έγραψε:Εγώ πήρα τιμή 410 για τα koni special active και 270 για τα Sachs τα μαύρα...
Τι λέτε?

< A3003 >


410 για το Α5;;;;;; Κι εγώ για το Λεόν 585;;;;

:s_shout :s_shout :s_shout



:s_whiteflag




:s_sarcastic














:s_shout
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#611001 Σε μαγαζί με ανταλλακτικά τόσο μου είπαν.
Και εμένα μου φάνηκαν λίγα να σου πω...Θυμάμαι τα fsd έκαναν 600.
Μάλιστα τους ρώτησα αν τα μπέρδεψαν με τα απλά κόκκινα και με πήραν τηλέφωνο σήμερα και μου είπαν πως όχι σίγουρα μιλάμε για τα special active..
Τι να σου πω...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By elteo
#611003 Έχω τις αμφιβολίες μου. Δεν υπάρχει περίπτωση. Ειδικά για Audi. Πρόσεχε!

Το χρώμα τους να ξέρεις είναι κόκκινο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#611004 590€ τα χει ο Ρέλλας για το δικό μου και αντίστοιχα τα Bilstein Β6 έχουν 635€ όταν για το Q5 είχαν 480€ νομίζω. Γενικά η Β8 πλατφόρμα έχει σχετικά φθηνά αμορτισέρ. Επίσης δε χρειάζεται ευθυγράμμιση που κάνει ακόμα πιο οικονομική την αντικατάσταση.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#611006 Aπό όσο ξέρω ο Ρέλλας μόνο πουλάει. Οπότε δεν έχεις βάλει το κόστος τοποθέτησης. Πρέπει και κάπως να μπουν. :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#611007 Σωστά απλά και τα 410€ του Κωστή είναι μόνο τα ανταλλακτικά απ΄ ότι καταλαβαίνω. Γι' αυτό ανεφερα ότι δε χρειάζεται ευθυγράμμιση και μόνο περαστικά (80-100€ δηλαδή επιπλέον).
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#611008 Ο Ρελλας μου είπε ότι τα special active δε βγαίνουν για το δικό μου...
Εννοείται και προσέχω.Αφου και εγώ μόλις μου είπε τη τιμή λέω ,δε γίνεται τα μπέρδεψαν με τα κόκκινα.
Τέλος πάντων θα τα παραγγείλω μάλλον και θα τα ελέγξω κατά τη παραλαβή...
Νομίζω γράφουν πάνω special active.
Θα τα τοποθετησει ο μηχανικός μου.Μαλλον μαζί με top mounts.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#611011 Ναι, ούτε στο site του Ρελλα εμφανίζονται για το Α5...
Προφανώς δε τα φέρνει ή κάνει μεγάλες παραγγελίες για εμπορικά μοντέλα...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#611036
kostas έγραψε:
diplomat έγραψε:Σε κάθε περίπτωση είναι αδύνατο να συγκριθεί το Swiftάκι με το Passat και το Focus αναφορικά με το ride quality, γιατί μιλάμε προφανέστατα για αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών.
Εάν το μπάτζετ προς αντικατάσταση των αμορτισέρ είναι υπαρκτό αξίζει η αλλαγή τους, αλλά και πάλι, δε γίνεται να καμουφλαριστεί ο σπορτίφ b-seg χαρακτήρας του αυτοκινήτου.

Σκέφτηκα να προτείνω και φαρδύτερο ελαστικό, όμως η Suzuki έχει τις 16" σε 5.5" και 6" IIRC, άρα nope. :lipsealed:
mousatos έγραψε:
kostas έγραψε:καλημέρα, έχω ένα swift 1.2L (zc72s) 2016 μοντέλο ...

όχι ίσως να φταίει , εννοείται οτι αυτό φταίει. αναμενόμενο.
επειδή είχα την ίδια απορία κάποτε, οι φίλοι εδώ μέσα ήσαν αρνητικοί με λύσεις αμορτισέρ και μου πρότειναν να το πουλήσω.


ok, καταλαβαίνω, ότι πληρώνεις παίρνεις :) αλλά δεν περίμενα κάτι τέτοιο, μερικές φορές έχω φοβηθεί σε κάτι επαρχιακούς δρόμους που είπα να το ζορίσω λίγο.....
Ευτυχώς που το κυκλοφορώ λίγο (20000km από το 2016 :lol: ) λόγω ότι είμαι συνεχώς με την μηχανή.....

Παραπάνω σου έγραψε για ride quality και σπορτιφ χαρακτήρα, αλλά εσύ εννοείς ότι "δεν στρίβει"? Περίεργο.
Οδηγώ το ίδιο με τη 15άρα ζάντα που το κάνει αρκετά "χαλαρό", αλλά από στρίψιμο ... ότι και να κάνεις ακολουθεί. Σε σημείο που σήμερα ο συνηθισμένος συνοδηγός με ρώτησε γιατί οδηγώ το swift ζιγκ-ζαγκ "σαν μηχανάκι"!
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#611038 Κι εμένα μου έκανε εντύπωση αυτό, γιατί όντως εννοούσα (καθώς εκεί πήγε το μυαλό μου) την ποιότητα κύλισης και όχι το στρίψιμο.

Το Swiftάκι είναι άκρως σπορτίφ, ίσως το Focus έχει ένα κλικ σαφέστερο τιμόνι, αλλά μέχρι εκεί.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#611127 Φυσικά η ποιότητα κύλισης, άνεση, ηχομόνωση και σταθερότητα θα υστερούν. Αλλά καμιά φορά τη νευρικότητα που μπορεί να προσφέρει ένα πιο μικρό αυτοκίνητο που μερικοί εκτιμούν αν αποζητούν πιο σπορτίφ χαρακτήρα με ρυθμισιμότητα του πίσω μέρους άλλοι τη βρίσκουν επικίνδυνη.
Αν τα αμορτισέρ λειτουργούν σωστά δεν χρειάζονται αλλαγή. Καμιά φορά μια διαφορετική ευθυγράμμιση μπορεί να του δώσει αυτό που του λείπει.
Αλλά από αυτά που λέει δεν είναι εύκολο να καταλάβουμε τι εννοεί και τι ακριβώς είναι αυτό που τον ενόχλησε.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#611170 Το πρόβλημα που βρίσκω στο δικό μου swift, συγκριτικά με άλλο αυτοκίνητο με ανάρτηση "κούτσουρο", είναι ότι αποφεύγω πολύ απότομες αλλαγές ταχύτητας, π.χ. δυνατό φρενάρισμα τελευταία στιγμή στη στροφή, γιατί τείνει σε ταλάντωση. Επίσης σε απότομο φρενάρισμα από ψηλή ταχύτητα σε ευθεία έχει μια τάση αποσταθεροποίησης (περισσότερο ανασφάλεια παρά ουσία). Αλλά συγκριτικά βρίσκω να έχει άριστη ποιότητα κύλισης! :lol:

Συγκρίνοντας το swift μου με τις 15άρες με ένα test drive που είχα κάνει με 16άρες ζάντες, εκείνο ήταν πολύ πιο συμπαγές/άμεσο στις αποκρίσεις του (αναρωτιέμαι μηπως είχαν βάλει αμορτισερ από swift sport χωρίς να το λένε). Αλλά παρά τη χαλαρότητα της ανάρτησης, μάλλον λόγω του μικρού βάρους είναι απίστευτο πως ακολουθεί κάθε στρίψιμο του τιμονιού.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#612954
kostis20 έγραψε:Ο Ρελλας μου είπε ότι τα special active δε βγαίνουν για το δικό μου...
Εννοείται και προσέχω.Αφου και εγώ μόλις μου είπε τη τιμή λέω ,δε γίνεται τα μπέρδεψαν με τα κόκκινα.
Τέλος πάντων θα τα παραγγείλω μάλλον και θα τα ελέγξω κατά τη παραλαβή...
Νομίζω γράφουν πάνω special active.
Θα τα τοποθετησει ο μηχανικός μου.Μαλλον μαζί με top mounts.

< A3003 >


Από που αν επιτρέπεται;

Πήγα σήμερα για ευθυγράμμιση, στραβή ανάρτηση ή ακροαξόνιο αριστερά, πρώτο βήμα αλλαγή τετράδας αναρτήσεων που έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να έχει αρπάξει και ψάχνω κι εγώ τις Active.