Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#691381 Εγώ τα αλλάζω όποτε αλλάζω κι αμορτισέρ, όπως και να έχει το κόστος τους ως ανταλλακτικό ήταν μικρότερο από το να λύνεις ξανά το αμάξι για να αλλάξεις μόνο αυτά.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#691387 Έκανα την χαζομάρα να μην τα αλλάξω εγώ και τώρα είχα διαφωνία με τον αδερφό μου που πρόκειται να βάλει τις KW για το αν πρέπει να τα αλλάξει.

< >
Άβαταρ μέλους
By theo13
#691455
drdino έγραψε:Εγώ τα αλλάζω όποτε αλλάζω κι αμορτισέρ, όπως και να έχει το κόστος τους ως ανταλλακτικό ήταν μικρότερο από το να λύνεις ξανά το αμάξι για να αλλάξεις μόνο αυτά.


Συμφωνώ. Kαι εγώ τα αλλάζω σε κάθε αλλαγή αμορτισέρ
Άβαταρ μέλους
By giorgosdhh
#703818 Έχει δοκιμάσει κανείς Sachs (OEM) αμορτισέρ με μαμά ελατήρια για Mini Cooper s r53; Είναι αρκετά μαλακά; Θα ήθελα κάτι ανάμεσα σε σκληρό και μαλακό.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#703825 Το R53 είναι ήδη αρκετά σκληρό από το εργοστάσιο οπότε με Sachs OEM θα είναι ακριβώς το ίδιο.

Εγώ του είχα βάλει Bilstein B4 OEM και ήταν όπως πριν.


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#703850 Δεν θα ήταν καλύτερη μια λύση με ρυθμιζόμενα ελατήρια ώστε να γίνουν δοκιμές στην σκληρότητα; Φαντάζομαι θα παίζουν ακόμη και coilovers σε νορμάλ λεφτά. Τώρα, αν το κόστος είναι σημαντικός παράγων, εγώ ήμουν πολύ ευχαριστημένος από απόδοση και άνεση παλιότερα από τα Monroe Reflex. Tώρα βλέπω πως έχουν βγάλει και μια πιο εξελιγμένη σειρά, OESpectrum που θεωρείται ανώτερη.
https://eu.monroe.com/en-eu/blog/monroe ... rison.html
Αν λοιπόν ήθελα να κρατήσω τα ίδια ελατήρια εγώ θα πήγαινα σε κάτι τέτοιο.

Με παραπάνω χρήματα (αλλά όχι κάτι τραγικό), υπάρχουν πάντως διάφορες λύσεις σε coilover βλέπω, αλλά θέλει προσοχή να μην βάλεις κάτι ακόμη πιο σκληρό.
Vogtland: https://elastika-galerakis.gr/index.php ... ct_id=2620, με 745€
AP: https://vast.gr/index.php/catalog/product/view/id/35069, με 785€
(https://www.ap-sportsuspensions.com/contact , η ΑΡ ανήκει στον όμιλο της KW)
Η&R https://vast.gr/index.php/catalog/product/view/id/36313 , με 1020€

Εγώ θα πήγαινα ή στα Vogtland ή στα ΑΡ αφού έψαχνα τι υπόσχεται ο κάθε κατασκευαστής. Και οι δύο φαίνονται σοβαρές γερμανικές εταιρείες, άρα ίσως δεν υπάρχει λόγος να προτιμηθεί η πιο γνωστή Η&R.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#703866 Σε R56 τουλαχιστον, οσοι δε θελουν να χαμηλωσουν (αρα ξεχναμε coilover) πηγαινουν χαρωποι προς KONI FSD απ'οτι διαβαζω.
Αναφερουν πως στην ανεση ειναι (τουλαχιστον) σαν τα εργοστασιακα και ελαφρως καλυτερα στο στροφιλικι.

:offtopic:
Ανεβασε και καμια φωτο, στο καταλληλο θεμα.
Δεν εχουν απομεινει πολλα MINI (ποιητης :tomato: ) στο forum!
Άβαταρ μέλους
By dimik
#703870 https://www.youtube.com/watch?v=pyA1DVle8VA

https://m.tirerack.com/suspension/tests ... d_2010.jsp

Πολύ ενδιαφέρον τεστ για το τι κερδίζει κανείς βάζοντας "aftermarket" αναρτήσεις.

Ομολογώ ότι αν το είχα δει νωρίτερα θα σκεφτόμουν σοβαρά να μείνω με τις εργοστασιακες.



< >
Άβαταρ μέλους
By giorgosdhh
#703975 Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Τελικά όσο το ψάχνω περισσότερο καταλήγω στα Sachs (200 ε) κι θα αλλάξω τα σινεμπλοκ ψαλιδιού με powerflex. Απ ότι μου είπαν θα δέσει λίγο ακόμα το αμάξι. Ήμουν ανάμεσα και στα monroe spectrum αλλά οι απόψεις διίστανται για το ποσό θα αντέξουν στον χρόνο. Όταν θα έχω μεγαλύτερο budget θα πάω στην bilstein b14 που ακούω τα καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#703983 Αν αλλάξεις τα σινεμπλόκ με powerflex που είναι πολυουρεθάνης λογικά, θα χάσεις πολύ σε άνεση. Το "δέσιμο" δεν είναι πάντα το ζητούμενο, η ανάρτηση χρειάζεται και ελαστικότητα.
Γνώμη μου είναι πως πρέπει να σκεφτείς ξανά τι ακριβώς θέλεις να κάνεις.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#703984 Δεν υπάρχει λόγος να βάλεις powerflex εκτός αν το προορίζεις για πίστα.

Εκτός του ότι θα γίνει σκληρότερο το αυτοκίνητο θα αρχίσουν οι φθορές και σε R53 δεν το θες αυτό

Μείνε με τα εργοστασιακά, μια χαρά στημένο είναι το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο, τα επιπλέον χρήματα που θα έδινες για "βελτιώσεις" ριξτα σε ένα καλό service με αντικατάσταση οποιουδήποτε εξαρτήματος έχει φθορά με εργοστασιακό. Εγώ πχ θα άλλαζα πακέτο αναρτήσεις, σινεμπλοκ, ψαλίδια αν πονάει σε αυτόν τον τομέα.

< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#704175
Anonymous Founder έγραψε:Αν αλλάξεις τα σινεμπλόκ με powerflex που είναι πολυουρεθάνης λογικά, θα χάσεις πολύ σε άνεση. Το "δέσιμο" δεν είναι πάντα το ζητούμενο, η ανάρτηση χρειάζεται και ελαστικότητα.
Γνώμη μου είναι πως πρέπει να σκεφτείς ξανά τι ακριβώς θέλεις να κάνεις.
+πολλά, ακριβώς αυτά που ήθελα να πω.
Το αυτοκίνητο θα δέσει αλλά εσύ θα διαλύσεις.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#709361 Ford Fiesta 2010 1,6 ti vct
Ήρθε η ώρα να αλλαχτούν οι αναρτήσεις.
Sachs που μου πρότειναν, μπαίνουμε?
Αποφάσισα να κρατήσω το εργοστασιακό κράτημα και επειδή πλέον είμαι boomer, αν ήταν και λίγο πιο άνετο δε θα με χάλαγε.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#709366 Sachs λογικά θα είναι σαν τα μαμά. Σαν πιο άνετα εγώ προτείνω παραδοσιακά τα Monroe. Παίζει να είναι και φθηνότερα.