Giuseppe Busso έγραψε:Yiannik έγραψε:Καλησπέρα,
Σε Peugeot 308 thp 175 με 18¨ ζάντες θέλω μαζί με αλλαγή αμορτισέρ να το χαμηλωσω λίγο ,ψάχνοντας έχω σαν επιλογές Bilstein b6 η Koni πορτοκαλί σε συνδυασμό με eibach pro..
Υπάρχουν άλλες εναλλακτικές?
Ευχαριστώ.
Η εναλλακτική αλλά πιο ακριβή λύση αλλά και πιο καλή στο τελικό αποτέλεσμα, είναι να πας σε κάτι έτοιμο.
Πχ μια KW var1 ή var2.
Yiannik έγραψε:Νομίζω η var1,coilover, είναι 1.3k+ τοποθέτηση ?Giuseppe Busso έγραψε:Yiannik έγραψε:Καλησπέρα,
Σε Peugeot 308 thp 175 με 18¨ ζάντες θέλω μαζί με αλλαγή αμορτισέρ να το χαμηλωσω λίγο ,ψάχνοντας έχω σαν επιλογές Bilstein b6 η Koni πορτοκαλί σε συνδυασμό με eibach pro..
Υπάρχουν άλλες εναλλακτικές?
Ευχαριστώ.
Η εναλλακτική αλλά πιο ακριβή λύση αλλά και πιο καλή στο τελικό αποτέλεσμα, είναι να πας σε κάτι έτοιμο.
Πχ μια KW var1 ή var2.
Κάπου εκεί είναι το κόστος. Κάνε μια ερώτηση στον αντιπρόσωπό τους (με googling θα το βρεις).
Στο λέω γιατί. Σε ένα Opel Astra G που είχα, είχα βάλει μόνο bilstein b6. Οκ, διαφορά είχα δει αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν ιδανικό.
Στην 147 που είχα, έβαλα τα παρακάτω. Κάπου στα 1100 είχε βγει με τοποθέτηση και 2-3 αλλαγές γωνιών για να έρθει στα μέτρα μου.
Με τις εντυπώσεις που αποκόμισα τότε, αν σήμερα άλλαζα στο τωρινό μου (Leon 5f 1.8 180ps 225/40/18) θα έβαζα KW2. Με κλειστά μάτια.
Απλά το κόστος είναι εντελώς άλλο.
Βέβαια να ξέρεις ότι έχουν μεταπωλητική αξία. Εγώ είχα δώσει τις παραπάνω 500€ σε ένα παλικάρι με AR156.
21 quadra έγραψε:Yiannik έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Είναι σχεδόν απίθανο με τέτοιους πειραματισμούς το αυτοκίνητό σου να κρατάει καλύτερα πάντως... Καλύτερα να το αφήσεις όπως είναι το ύψος του.
Αν πάλι το κάνεις για εμφανισιακούς λόγους, δεκτόν. Ό,τι και να πάρεις, μεταξύ των Bilstein και Koni, δύσκολο να βρεις διαφορές ή να μείνεις παραπονεμένος, είναι κορυφαίες εταιρείες.
Έκανα την χαζομάρα και έχω τοποθετήσει τα αμορτισέρ του Gti 200 ,χωρίς να αλλάξω ελατήρια,και νομίζω δείχνει πιο ψηλό..
Ναι,και για αισθητικούς λόγους θέλω να το κάνω ...
Για τοποθέτηση koni υπάρχει άποψη για το koniservice στην Καλλιθέα?
Καλημέρα Γιάννη και καλή εβδομάδα.
Έχω KONI από την μοτό μου μέχρι και σχεδόν ολα μου τα αυτοκίνητα, όποτε ζήτησα εξυπηρέτηση ακόμα και τηλεφωνική την είχα ακόμα και μισή ώρα τηλεφωνικά, είναι εκεί στα κεντρικά απέναντι από του ΦΙΞ στην Καλιρρόης κάποιος Λευτέρης, νομίζω είναι ο υπεύθυνος, ίσως και το αφεντικό της αντιπροσωπείας, ο τύπος είναι διαθέσιμος και εξηγεί ότι τον ρωτήσεις, θα βρεις την εξυπηρέτηση που θέλεις, από ποιότητα των αμορτισέρ δεν το συζητάμε, εγώ τα ανοίγω κάθε 2 χρόνια και αλλάζω λάδια, λειτουργούν το ίδιο εδώ και 14 χρόνια χωρίς διαρροές κλπ, είχα και κίτρινα ρυθμιζόμενα αλλά αυτά είναι αερίου και δεν τα ανοίγουν στην ΚΟΝΙ.
Εγώ όποτε έχω κάποια απορία ζητάω τον Λευτέρη, πολλά χρόνια πριν είχα βάλει στο δικό τους συνεργείο 4 αμορτισέρ σε Mazda, γενικά σε προσέχουν, κάνε μια βόλτα να δεις και αν σου αρέσει προχώρα.
Γενική ανταλλακτικών Α.Ε.Ε
https://www.koni.gr/ell/infopage/1
Στο θέμα τοποθέτησης ανάρτησης ,ποιότητα δουλειάς ,έχετε να μου προτείνετε κάποιον?
Ευχαριστώ.
https://www.hellasbusinessbook.gr/busin ... %BF%CF%83/
η ημιμάθεια,αφήνει τη βλακεία πολύ πίσω...
https://www.vrisko.gr/details/3b5700bidf6i_ib76baid453d1ai00c2
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Έχει βάλει κάνεις; Σκέφτομαι σχετικά |λογοκρισία|.
< >
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
< >
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Εγώ δεν θα έβαζα πολυουρεθάνης, θα έβαζα τα μαμά.
Από ποια άποψη; Οι μιατάκιδες διεθνώς, τα εκθειάζουν και τα θεωρούν μονόδρομο. Εκτός αυτού ακόμα και καλά να είναι τα ΟΕΜ τα αντικαθιστούν άμεσα συνδυάζοντας τα με coilovers, αντιστρεπτικές κλπ. Απ ότι έχω καταλάβει μέσες άκρες σκληραίνουν το αυτοκίνητο αλλά δεν ξέρω ποια τα συν και πλην τους.
drdino έγραψε:Εγώ δεν θα έβαζα πολυουρεθάνης, θα έβαζα τα μαμά.
+1
(από εδώ: https://scalesuspension.com/shop/en/rep ... -20mm.html)
Είναι για coilovers στα οποία είναι μικρός ο χώρος ανάμεσα σε αμορτισέρ και ελατήριο, το αμορτισέρ έχει διάμετρο 52mm και τα ελατήρια είναι εσωτερικής διαμέτρου 62mm. Το μήκος προτού συμπιεστούν είναι 140-150mm για να καλύπτουν όλη τη διαδρομή (μεγαλύτερο δεν πολυπειράζει, τα κόβω, μικρότερο είναι πρόβλημα).