Σελίδα 53 από 96

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2019, 13:45
από panos2171
Έχουμε κάποια γνώμη για τα παρακάτω λάδια;



Liqui moly top tec 4200 5w30



https://products.liqui-moly.com/top-tec ... -30-2.html



https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000323 ... 5.0-el.pdf







Liqui moly MOLYGEN NEW GENERATION 5W-30



https://products.liqui-moly.com/molygen ... -30-1.html



https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P001757 ... 9.0-el.pdf

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2019, 00:59
από PeterPan
Τα Liqui moly είναι πολύ καλά λάδια, το πρώτο το βάζω στο Golf fsi.

Το 2ο δεν το ξέρω, έχει βγει τελευταία;


< >

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2019, 12:05
από panos2171
Μάλλον. Τελικά καταλήγω στα 4200. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια γενικά.

< Note >

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2019, 14:29
από citastak
Εγώ βάζω τα 4100 στο ΜΙΝΙ γιατί είναι συμβατά με την προδιαγραφή longlife04 της BMW που έχουν και τα Castrol (μέχρι πρότινος συνιστώμενα λάδια).
Από τότε που τα φοράω (τουλάχιστον 30 χιλ χλμ, με αλλαγές ανα 5 χιλ χλμ) έχω δει βελτίωση στο θόρυβο που κάνει στην εκκίνηση σε κρύο καθώς και στην ποσότητα λαδιού που καίει.
Αυτό μπορεί όμως και να οφείλεται και στο ιξώδες που αντί για 5W-30 (suggested) είναι 5W-40.
Τα βρίσκω και τα παίρνω μεταξύ 6-7.5 ευρώ το λίτρο από ιντερνετικά μαγαζιά.

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2020, 12:46
από MONMAN
Τον τελευταίο χρόνο εχω βάλει πρόγραμμα στο yaris D4-D , λεω να του αλλάζω λάδια σαν να δουλεύει σε δυσμενείς συνθήκες κάθε 7500 χλμ δηλ , λάδια δεν καίει , mousatos για πρότεινε κατι "ισχυρό" πλησίασα τα 100000 χλμ , λίγα ξέρω :roll:

ΥΓ βλέπω οτι τα LM Top Tec 4300 5W-30 προτείνονται για toyota.

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2020, 02:00
από mousatos
toyot-έλαιο κάθε 7500 με 10000 . Γερμανικό λάδι εγώ δε θα έβαζα τώρα.

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2020, 13:42
από opc
Έστω μια βαλβολινη με viscosity στους 40 βαθμούς 98 και στους 100 βαθμούς 16,3.
Και η άλλη 114 και 17,1αντίστοιχα.
Ποια προτιμάμε και ποια θεωρητικά θα έχει ποιο μαλακες αλλαγές όταν είναι κρύες?

.

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2020, 14:53
από Anonymous Founder
Θα ρισκάρεις να βάλεις διαφορετική από αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής; Δεν νομίζω πως είναι καλή ιδέα. Ό,τι επίδραση και να έχει μια διαφορετική βαλβολίνη, συνήθως μετά από λίγο καιρό φεύγει. Μια βαλβολίνη δεν μπορεί να "διορθώσει" ένα στριφνό κιβώτιο.

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2020, 15:01
από opc
Anonymous Founder έγραψε:Θα ρισκάρεις να βάλεις διαφορετική από αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής; Δεν νομίζω πως είναι καλή ιδέα. Ό,τι επίδραση και να έχει μια διαφορετική βαλβολίνη, συνήθως μετά από λίγο καιρό φεύγει. Μια βαλβολίνη δεν μπορεί να "διορθώσει" ένα στριφνό κιβώτιο.
75W90 Gl4 είναι και οι 2. Δε ξεφεύγουμε από τις προδιαγραφές.
Στο μεταξύ τους ρωτάω...

.

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2020, 15:10
από Anonymous Founder
ΟΚ. Αν το σκέφτομαι σωστά λοιπόν, η πρώτη είναι καλύτερη γι'αυτό που θέλεις, γιατί ζεσταίνεται πιο γρήγορα.

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2020, 16:56
από opc
Anonymous Founder έγραψε:ΟΚ. Αν το σκέφτομαι σωστά λοιπόν, η πρώτη είναι καλύτερη γι'αυτό που θέλεις, γιατί ζεσταίνεται πιο γρήγορα.
Μάλλον μπερδεύομαι με το ότι τα 114mm/s είναι μεγαλύτερο προφανώς από τα 98mm/s και άρα θα είναι πιο λεπτόρευστη...
Άρα θέλουμε θεωρητικά όσο ποιο μικρό αριθμό..
Όπως και να έχει ευχαριστώ!

.

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2020, 02:56
από sknipper
Γερνικά ένα λάδι το θέλεις λεπτόρρευστο αρκεί να είναι και αρκετά γερό ώστε να κρατάει επαρκές προστατευτικό φίλμ ακόμα και υπό πίεση.

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2020, 16:30
από Nikos!
Ντίμη τα έχεις δουλέψει σε έβο?

Fuchs Titan Race Pro S 5W-40 Ester Fully Synthetic Engine Oil

Description:
Fuchs Titan Race Pro S 5W-40 Ester Fully Synthetic Engine Oil

Fuchs Titan Race Pro S (formerly known as Silkolene Pro S) is simply one of the best quality engine oils there is! It's a premium, ester based full synthetic motor oil created to meet the needs of the most demanding driver - ideal for fast road use, track days and competition use.

Pro S was previously available under the Silkolene brand - the engine oil of choice for motorists demanding a premium, ester synthetic engine oil. Pro S has now been re-labeled as Fuchs Titan Race Pro S and offers the same outstanding formulation.

Fuchs Titan Race Pro S is available in 4 different viscosity grades - Pro S 5W/30, Pro S 5w/40 (this product), Pro S 10W/50 and Pro S 10W/60. Titan Race Pro S 10W/50 and Pro S 10W/60 are particularly recommended for use in warmer ambient temperatures and for extreme / endurance use on track.

Fuchs Titan Race Pro S 5w-40 is suitable for use in modern cars and is particularly recommended for high performance engines where their exceptional shear stability and wear protection help to maintain consistent power output and reliability. The fully synthetic base fluid ensures that the products are thermally stable and extremely resistant to oxidation, even when stressed to the extremes of endurance. The excellent overall performance profile ensures optimum protection even in the most demanding turbo-charged power units in modern performance cars. The discerning motorist may be confident that the products excel in all areas of performance and ensure maximum protection under all operating conditions.

Fuchs Titan Race Pro S is an oil formulated for motorsport, track and high performance use. Fuchs have not therefore sought manufacturer approvals for road use, but this is an engine oil of outstanding quality and stability, exceeding the requirements of many industry and manufacturer standards.

Fuchs Titan Race Pro S 5w/40 is also known as:

Fuchs Pro S 5w-40
Fuchs ester synthetic 5w-40 oil
Fuchs Pro S motorsport engine oil
Fuchs Pro S competition engine oil
Silkolene Pro Race 5w-40 oil
Silkolene Pro S competition engine oil

Εικόνα

Λέω να τα δοκιμάσω.

Νομίζω ότι αυτά της HKS είναι μαρκετινιά:

Εικόνα

Εικόνα

EVO-X (3.5W37)

The best to use for the 4B11 engine on Lancer Evolution X, Galant Fortis Turbo, etc.

HKS' original "HIPER ESTER" can follow extreme boundary lubrication of any kind of engines on the metal absorbed molecular level. The optimized oil viscosity for the 4B11 engine enables the use of this oil under higher load. Airtightness and friction balance of this oil are maintained at high levels.

https://www.hks-power.co.jp/en/product/ ... index.html

Τι λες?

Ποιό από τα δυο? :hmmm:

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2020, 16:44
από dimviii
μου βαζεις Γερμανικη εταιρια vs Ιαπωνικη και μου λες τι θα προτιμουσα? :lol:
Τα hks ειναι πανακριβα Νικο,δεν τα εβαλα ποτε αν και τα προωθουσε καποτε ο Γιωργος.

Re: Λιπαντικά (λάδια κινητήρων, κιβωτίων, διαφορικών)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2020, 16:50
από Nikos!
dimviii έγραψε:μου βαζεις Γερμανικη εταιρια vs Ιαπωνικη και μου λες τι θα προτιμουσα? :lol:
Τα hks ειναι πανακριβα Νικο,δεν τα εβαλα ποτε αν και τα προωθουσε καποτε ο Γιωργος.


:lol: :lol:

Είναι όντως, 90κάτι τα βρήκα (Ελλάδα). Νομίζω δεν έχει νόημα γιατί δε ξέρω κατά πόσο καλύτερη προστασία δίνουν από ένα αντίστοιχο καλό λάδι. Νομίζω το engine specific είναι λίγο μαρκετινιά. Τι το γαμάτο προσφέρει δηλαδή?

Αγγλία βάζουν φουλ τα Fuchs, Αμερική τα Mobil 1 FS (0w40).

Να μπω στα Fuchs? :shifty: