Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#40179
kostis20 έγραψε:Στο θέμα της αλλαγής του ήχου ,εχω καταλήξει οτι το μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει το ίδιο το αυτοκίνητο.Στο ΜΙΝΙ είναι πολύ εμφανές ,όπως ήταν και στο ibiza .Στο Α5 ακομα και με τα Divinol/Kolben δεν καταλαβαίνω καμία διαφορά...Στο ΜΙΝΙ αλλ'αζει και όταν συμπληρώνω :lol: :lol:


Μηπως φταιει γενικα το ποσο κοβει η μονωση? Γιατι το Α5 ειναι και 3 κατηγοριες πανω σε μεγεθος και σε λεφτα... :lol:
Άβαταρ μέλους
By TheoSalas
#40397 @ Orestis

Καλημέρα Ορέστη!
Τα 5-40 που είπες τα βάζεις σε Ibiza 1.2 Tsi; Ρωτάω καθυστερημένα βέβαια...
Άβαταρ μέλους
By TheoSalas
#40645 Ορέστη επιτρέπει το μάνιουαλ τη χρήση λαδιών με την προδιαγραφή vw502.00 (5w40,0w40); Κανονικά τα άμεσου ψεκασμού δε θέλουν Low Saps με vw504/507 για μείωση επικαθίσεων στις βαλβίδες;
Νομίζω τα VW EuroIV και μετά θέλουν Low Saps... και είναι όλα 5w30.

Δε θέλω να στο παίξω ιστορίας και αντιρρησίας έτσι; Απλά τσέκαρέ το!

Ο κουμπάρος μου έχει Golf 1.2 tsi και σε ένα σέρβις του βάλανε 5w40. Αυτός το είδε στο τιμολόγιο βέβαια και το είπε στον υπεύθυνο. Αυτός παίρνει τον τεχνικό που έκανε το σέρβις και τον ρώτησε και καλά "Έβαλες 5w40 στο Golf του τάδε;" και απαντά ο άλλος "Τι ρωτάς αυτό δε βάζουμε σε όλα;;;"
Την απάντηση του τεχνικού στον προϊστάμενο την άκουσε ο δικός μου γιατί ήταν δυναμωμένη η ένταση στο ακουστικό! Φυσικά τα βγάλανε και έβαλαν το σωστό....

Απλά 5w40 είναι πιο φθηνό για αυτούς μάλλον...

Edit: Κοίτα σελίδα 19
Results shows significantly increased levels of inlet and exhaust
valve deposits with the Euro 3 oil compared to the Euro 4 oil
• Inlet valve deposits increased by 42%
• Exhaust valve deposits increased by 167%
http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA/ConferencePapers/LowerSAPS.pdf
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#40712 Επειδη το εχω ψαξει κι εγω παλιοτερα για να κανω αυτη την επιλογη σου απανταω.

Το manual λεει για αλλαγες στα 15.000 (οπως κανω) προδιαγραφη 502/505
και για αλλαγες στα 30.000 longlife 504/507.

Πριν 2 χρονια με ενημερωσαν οτι ακομα και για 15.000 βαζουν την προδιαγραφη 504/507 πλεον.
Δυστυχως η προδιαγραφη αυτη δε περιεχει λαδια 5w-40 αλλα μονο 5w-30. Τα 5w-30 τα θεωρω πολυ λεπτα για θερμοκρασιες Αθηνας, και για την απαιτητικη χρηση που του κανω κατα καιρους, αρα εχω παραμεινει στην αρχικη προδιαγραφη του manual 502/505.
Οταν και αν βγει λαδι 5w-40 με προδιαγραφη 504/507 ευχαριστως να το προτιμησω.

Ενδεικτικα μια λιστα :

http://www.my-gti.com/2534 για 502/505

http://www.my-gti.com/2540 για 504/507


Επισης ενδεικτικα το λαδι που χρησιμοποιω αναφερει :
ExxonMobil recommends Mobil Super 3000 X1 5W-40 if you regularly experience demanding conditions where it can help combat the damage caused by frequent high engine stress:

Many engine technologies
Gasoline and Diesel without Diesel Particulate Filters (DPF)
Passenger cars, SUV’s, light trucks and vans
Highway cruising and stop and go city driving
High Performance Engines
Normal to frequently severe operating conditions
Turbo-Chargers and Direct Injection engines
Always consult your owner’s manual to check recommended viscosity grade and specifications for your particular vehicle.
Τελευταία επεξεργασία από Orestis.D και 19 Νοέμ 2014, 18:02, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#40726
Orestis.D έγραψε:
kostis20 έγραψε:Στο θέμα της αλλαγής του ήχου ,εχω καταλήξει οτι το μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει το ίδιο το αυτοκίνητο.Στο ΜΙΝΙ είναι πολύ εμφανές ,όπως ήταν και στο ibiza .Στο Α5 ακομα και με τα Divinol/Kolben δεν καταλαβαίνω καμία διαφορά...Στο ΜΙΝΙ αλλ'αζει και όταν συμπληρώνω :lol: :lol:


Μηπως φταιει γενικα το ποσο κοβει η μονωση? Γιατι το Α5 ειναι και 3 κατηγοριες πανω σε μεγεθος και σε λεφτα... :lol:

Δεν θα έλεγα ότι είναι θέμα έντασης του ήχου,αλλά της χροιάς του.
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#40737
kostis20 έγραψε:
Orestis.D έγραψε:
kostis20 έγραψε:Στο θέμα της αλλαγής του ήχου ,εχω καταλήξει οτι το μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει το ίδιο το αυτοκίνητο.Στο ΜΙΝΙ είναι πολύ εμφανές ,όπως ήταν και στο ibiza .Στο Α5 ακομα και με τα Divinol/Kolben δεν καταλαβαίνω καμία διαφορά...Στο ΜΙΝΙ αλλ'αζει και όταν συμπληρώνω :lol: :lol:


Μηπως φταιει γενικα το ποσο κοβει η μονωση? Γιατι το Α5 ειναι και 3 κατηγοριες πανω σε μεγεθος και σε λεφτα... :lol:

Δεν θα έλεγα ότι είναι θέμα έντασης του ήχου,αλλά της χροιάς του.


Σε μενα ηταν και τα 2 βασικα...
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#41018 Τι ήσυχο λαδάκι το 0W-40 της Mobil1 .
Μόλις έγινε η αλλαγή το μοτέρ ηρέμησε :inlove: :inlove: :inlove:
Μετράνε τα πρώτα 45χλμ :inlove:
Οι |λογοκρισία| τςη Yacco 5-30 που μου έβαλαν στην αντιπροσωπία ήταν άθλια. :thumbsdown: :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#41922 Σημασία δεν έχει μόνο η μάρκα αλλά και το μοντέλο. Η H Yacco όπως και (σχεδόν) κάθε εταιρεία βγάζει μέτρια και καλά λάδια. Οπότε δεν είναι εύκολο να σχολιάσει ή να κατηγορήσει κανείς.
Επίσης μπορεί πια να έχει γεράσει ο κινητήρας σου και το 30 να μην ανεβάζει αρκετή πίεση στις χαμηλές στροφές. Ή απλά ανεβάζει αρκετή για λίπανση αλλά όχι αρκετή για να έχεις την ησυχία που θα ήθελες. Μπορεί να έχουν φθαρεί κάποια κινούμενα μέρη και με το 30 να παραείναι κουνιστά. Α, και δεν είναι όλα τα 30 ίδια....
Γενικά άβυσσος και η χρήσιμη πληροφόρηση σπάνια.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#44379 Ρε Θωμα μην τα πετας ετσι αποτομα. Γερμανικη εταιρεια ειναι, προμηθευει με OEM προιοντα αρκετους Γερμανους κατασκευαστες του group VAG συμπεριλαμβανομένου.

Sent from Corsair's brick
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#44581
kostis20 έγραψε:Για τα Pentosin τι γνωρίζουμε γενικά?


Καλή Γερμανική εταιρεία. Να φανταστείς έχει φτιάξει μέχρι και e-shop στην Ελλάδα με το όνομά της + .gr και μπορείς να αγοράσεις σχεδόν τα πάντα . Τιμές σχετικά normal.
Η δικιές μας καλές cyclon , ΕΚΟ και elin δεν καταδέχονται μέχρι σήμερα να κάνουν κάτι ανάλογο. Φαίνεται τους πέφτουμε λίγοι ή βαριούνται. Τι να πεις όταν Ελληνικές εταιρείες δεν καταδέχονται να πουλήσουν μέσω e-shop σε ιδιώτες στην Ελλάδα και βασίζονται μόνο στα συνεργεία.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#61727 ξέρει κάποιος τί βαλβολίνες για το σασμάν παίρνει το w201 1.8 ( χειροκίνητο κιβώτιο)
ευχαριστώ εκ των προτέρων.