Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#741057
xeno έγραψε:Ο μηχανικός είπε πώς όλα έγιναν σωστά. Εξάλλου δεν βγάζει μπλε καπνό στην εκκίνηση όταν είναι κρύο, όπως συμβαίνει συνήθως όταν έχουμε πρόβλημα με τα τσιμουχάκια βαλβίδων (κάνω λάθος; ).
Σκέφτομαι πάλι ότι με την αλλαγή φλάντζας και με το πλάνισμα στο καπάκι να αυξήθηκε η συμπίεση και ίσως αυτό να άλλαξε τις ισορροπίες.
Προς το παρόν άλλαξα λάδια (5-30) και περιμένουμε να δούμε τί θα έχει συμβεί σε 2-3 Κ χλμ που μου ζήτησε να το ξαναπάω για να το μετρήσει



Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#744562 Μάθαμε τιμή για βαλβολίνες κιβωτίου.

Καταρχάς παίρνει 1.9 λίτρα του παρακάτω μπουκαλιού:

Εικόνα

https://shop.ahw-shop.de/getriebeoel-sc ... FTAPELpd4o

Είναι δυνατόν να είναι τόσο ακριβό το λίτρο;
Η τιμή ανά λίτρο εδώ στην Ελλάδα, είναι 63€. Τώρα δεν ξέρω αν είναι τιμή με ή χωρίς ΦΠΑ.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#744565 Ρώτα κι εδώ:
https://www.pentosin.gr/atf-ffl-gear-oil.html

ή κάντε group buy από το amazon.de :
https://www.amazon.de/gp/product/B00Y9C ... O8HO&psc=1

https://www.amazon.de/-/en/1221104-001- ... r=8-1&th=1
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#744575 Ωραίος μουσάτε.
Το θέμα είναι όμως γιατί οι γνωστές εταιρίες του εμπορίου, όπως Motul, Liqui Moly etc. να έχουν το λίτρο 10-20€ περίπου, για ιξώδες 75W-80 ας πούμε, ενώ αυτές εδώ του VAG που αναφέρονται ως σκέτες 75άρες, να έχουν τόσα λεφτά. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#744577 damn , αυτό που πόσταρα από το amazon είναι διαφορετικό.
https://www.vwvortex.com/threads/manual ... r.8571585/

γερμανική πριμιουσίνη , είναι τόσο για τον πέο που χρειάζονται ειδικά λάδια για να μη σκορπίσουν.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#744825 Κάτι αντίστοιχο είχα και με την BMW (και για το αυτόματο κιβώτιο και για διαφορικό) αλλά αν προσέξεις καλά τις προδιαγραφές που ζητάνε έβρισκες άλλα επώνυμα λάδια σε λογική τιμή.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#744998
xeno έγραψε:
xeno έγραψε:Ο μηχανικός είπε πώς όλα έγιναν σωστά. Εξάλλου δεν βγάζει μπλε καπνό στην εκκίνηση όταν είναι κρύο, όπως συμβαίνει συνήθως όταν έχουμε πρόβλημα με τα τσιμουχάκια βαλβίδων (κάνω λάθος; ).
Σκέφτομαι πάλι ότι με την αλλαγή φλάντζας και με το πλάνισμα στο καπάκι να αυξήθηκε η συμπίεση και ίσως αυτό να άλλαξε τις ισορροπίες.
Προς το παρόν άλλαξα λάδια (5-30) και περιμένουμε να δούμε τί θα έχει συμβεί σε 2-3 Κ χλμ που μου ζήτησε να το ξαναπάω για να το μετρήσει



Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.


Στις 4500χλμ η μέτρηση έδειξε 4.8 λίτρα λαδιού. Μάλλον ανταποκρίνεται καλά στο νέο λάδι.
Άβαταρ μέλους
By fot
#745020 Καλησπέρα σε όλους σας και χρόνια πολλά!
Φίλος με Avensis του 99 αντιμετωπίζει θέματα με το σασμάν του. Σκαλώματα σε πρώτη και δευτέρα, ζεστό και κρύο.

Τι βαλβολίνες να του βάλουμε; Αξίζει να δοκιμάσουμε motorkote?


< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#747654 Μέτρηση λαδιών μετά από 1400χλμ της αλλαγής. Είχε γίνει τσεκ αμέσως μετά την αλλαγή στο ίδιο σημείο για να δω στάθμη.
Θερμοκρασία λαδιών 100 βαθμούς. Σβήσιμο σε ευθεία και έλεγχος μετά από 10 λεπτά.


Εικόνα

Εικόνα


Για την ώρα τα Mobil δεν έχουν κάψει ml. Μακάρι να συνεχίσει έτσι.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#747662 Πολύ γεμάτο είναι το κάρτερ. Φαίνεται να είναι στο πάνω όριο ή και κάτι παραπάνω. Μήπως να έβγαζες 100-200 ml?


< >
Άβαταρ μέλους
By fot
#747666
fot έγραψε:Καλησπέρα σε όλους σας και χρόνια πολλά!
Φίλος με Avensis του 99 αντιμετωπίζει θέματα με το σασμάν του. Σκαλώματα σε πρώτη και δευτέρα, ζεστό και κρύο.

Τι βαλβολίνες να του βάλουμε; Αξίζει να δοκιμάσουμε motorkote?


< >

Απαντώ στην ίδια μου την ερώτηση. Μετα από 1000χλμ της αλλαγής με βαλβολίνες Motul και την μέγιστη δόση Motorkote, καμία εμφανής βελτίωση... πάει για σασμάν μάλλον.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#747667 Άλλαζες τακτικά βαλβολίνες?
Το σασμάν αν δεν το πρόσεχες ήταν weak point, ψάξουν για μεταχειρισμένο αν εχεις κάποιον της εμπιστοσύνης. Ενα άλλο θεμα που ειχαν με το σασμάν ήταν κάποιο ρουλεμάν, αν κατεβάσεις σασμάν και βάλεις αλλο καλό ειναι να το αλλάξεις.

Σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ ποιο ρουλεμάν ήταν αλλά δεν. Ενα καλό τουοτοσυνεργείο το ξέρει το θέμα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#747683
PeterPan έγραψε:Πολύ γεμάτο είναι το κάρτερ. Φαίνεται να είναι στο πάνω όριο ή και κάτι παραπάνω. Μήπως να έβγαζες 100-200 ml?


< >



Έτσι είναι.

Θέλω να πω ότι 5.2 λίτρα μαζί με το φίλτρο παίρνει το αυτοκίνητο και πάντα παίρνω πίσω 800ml υπόλοιπο από το 6ο μπουκάλι.

Είναι όντως παραπάνω. Αν το δεις το λάδι σε 2 λεπτά, κατεβαίνει στην άνω γραμμή.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#747688
fot έγραψε:
fot έγραψε:Καλησπέρα σε όλους σας και χρόνια πολλά!
Φίλος με Avensis του 99 αντιμετωπίζει θέματα με το σασμάν του. Σκαλώματα σε πρώτη και δευτέρα, ζεστό και κρύο.

Τι βαλβολίνες να του βάλουμε; Αξίζει να δοκιμάσουμε motorkote?


< >

Απαντώ στην ίδια μου την ερώτηση. Μετα από 1000χλμ της αλλαγής με βαλβολίνες Motul και την μέγιστη δόση Motorkote, καμία εμφανής βελτίωση... πάει για σασμάν μάλλον.

To motorkote θελει πολλά χλμ για να δουλεψει. Μπορει να δει διαφορά δηλαδη σε 5,000χλμ απο τωρα
Υποψην , 75w-90 βαλβολινες παιρνει και θελουν αλλαγη καθε 40.000 χλμ
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#747689 Και επισης, οι βαλβολίνες της τουοτα ειναι μια χαρά, μην πειραματιζεστε με άλλες.

Δυστυχώς πολλοί αμελούν την αλλαγή όταν πρέπει. Εν τω μεταξύ θυμόμουν 20.000χλμ?