Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#353053
Kon5 έγραψε:Δλδ μποuκαλάκι και αποστολή blackstone ή γίνεται και εδώ?


Έχουν στα συνεργεία ένα υγρό που το βάζουν στο ψυγείο και κυκλοφορεί για λίγη ώρα, αν υπάρχουν ΄λάδια στα νερά ή καυσαέρια από διαρροή φλάτζας αλλάζει χρώμα.
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#353486 Ευχαριστώ quadra21. Ελπίζω να έχει τέτοιο υγρό το συνεργείο που θα το πάω για αλλαγή.

Οι χαμηλές θερμοκρασίες της τάξης του -7 ήταν ιδανικές συνθήκες για να ξανατσεκάρω τις βαλβολίνες του κιβωτίου του susuki. Έχει μέσα castrol syntrans transaxle 75w 90 και κάνουν καλή δουλειά. Με τις προηγούμενες amsoil η αλλαγή από 1η σε 2α ήταν λίγο σκληρή, δλδ πιο σκληρή σε σύγκριση με αλλαγές στις λοιπές σχέσεις. Με τις castrol όχι μόνο έγιναν πιο μαλακές οι αλλαγές αλλά δεν έχω θέμα ακόμα και στις παραπάνω χαμηλές θερμοκρασίες. Φυσικά μιλάμε για κιβώτιο suzuki που ούτως ή άλλως είναι σφιχτό.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#353868 Συμπεριφορά στους 0 C
http://www.noimotori.it/la-differenza-viscosita-dellolio-motore-temperatura-0-gradi
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#356329 παγωμένος κινητήρας (-5C) σε λειτουργία με θερμική κάμερα

Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#358399
elvet έγραψε:Συμπεριφορά στους 0 C
http://www.noimotori.it/la-differenza-viscosita-dellolio-motore-temperatura-0-gradi

ωραίο βιντεάκι. μου κάνει εντύπωση η πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ 0w kai 5w
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#358407
PeterPan έγραψε:
elvet έγραψε:Συμπεριφορά στους 0 C
http://www.noimotori.it/la-differenza-viscosita-dellolio-motore-temperatura-0-gradi

ωραίο βιντεάκι. μου κάνει εντύπωση η πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ 0w kai 5w
Και τώρα σκεφτείτε τι θέλετε να έχει μέσα ο κινητήρας σας όταν βάζετε μπρος ένα κρύο χειμωνιάτικο πρωινό;;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#383164 Εικόνα Το πήρα για το clio 3 tce του αδερφού μου, 16€, made in Germany, κυρίως για συμπλήρωμα.Την προδιαγραφή rn 0710 την καλύπτει, το χρησιμοποιώ άφοβα ή υπάρχουν επιφυλάξεις?
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#383487 Βάζεις 5w40 στο Πόλο?

< >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#383490
g8777 έγραψε:Του Λιντλ εννοώ.
10w 40

Και εγώ βάζω 10w40 του λιντλ στο Ατος, αλλά αυτός ο διάολος δεν καίει σταγόνα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#383493
belgarion έγραψε:
g8777 έγραψε:Του Λιντλ εννοώ.
10w 40

Και εγώ βάζω 10w40 του λιντλ στο Ατος, αλλά αυτός ο διάολος δεν καίει σταγόνα


First world problems. :x
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#394027 Ψάχνωντας τι λάδια να πάρω για το Daihatsu είδα ότι ο κινητήρας είναι τόσο απαιτητικός που η μόνη προδιαγραφή που χρειάζεται να καλύπτει είναι API SJ ή μεγαλύτερο.
Τι βολικό αμάξι! :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#394059
belgarion έγραψε:Το πήρα για το clio 3 tce του αδερφού μου, 16€, made in Germany, κυρίως για συμπλήρωμα.Την προδιαγραφή rn 0710 την καλύπτει, το χρησιμοποιώ άφοβα ή υπάρχουν επιφυλάξεις?

Καλο ειναι να μην αναμιγνύουμε διαφορετικα λιπαντικα
Μια φορα δεν χαλασε ο κοσμος, αλλά μην το κανεις συστημα


NickTG έγραψε:Ψάχνωντας τι λάδια να πάρω για το Daihatsu είδα ότι ο κινητήρας είναι τόσο απαιτητικός που η μόνη προδιαγραφή που χρειάζεται να καλύπτει είναι API SJ ή μεγαλύτερο.
Τι βολικό αμάξι! :s_biggrin

Κοιτα τι λιπαντικα ζηταει τι αντιστοιχο Toyota και πραξε αναλογως
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#394293 Δεν νομίζω να γράφει κάτι διαφορετικό.
Άλλωστε αν χρειαζόταν κάτι ιδιαίτερο δεν υπήρχε λόγος να μην το αναφέρει.