Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#621992
Nikos! έγραψε:
dimviii έγραψε:μου βαζεις Γερμανικη εταιρια vs Ιαπωνικη και μου λες τι θα προτιμουσα? :lol:
Τα hks ειναι πανακριβα Νικο,δεν τα εβαλα ποτε αν και τα προωθουσε καποτε ο Γιωργος.


:lol: :lol:

Είναι όντως, 90κάτι τα βρήκα (Ελλάδα). Νομίζω δεν έχει νόημα γιατί δε ξέρω κατά πόσο καλύτερη προστασία δίνουν από ένα αντίστοιχο καλό λάδι. Νομίζω το engine specific είναι λίγο μαρκετινιά. Τι το γαμάτο προσφέρει δηλαδή?

Αγγλία βάζουν φουλ τα Fuchs, Αμερική τα Mobil 1 FS (0w40).

Να μπω στα Fuchs? :shifty:


βαλε οτι θες.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#622012
mousatos έγραψε:Μπες .
Είδα και ένα παρόμοιο της Motul.
https://cdn.opieoils.co.uk/pdfs/motul/M ... W-40GB.pdf

Εικόνα


Ναι κι αυτό προτείνουν αλλά σε σπεκς που το είχα δει νομίζω φαίνεται καλύτερο το fuchs. Δε θυμάμαι.

Θα μπω κι ας είναι Γερμανικό. :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#623086 Mobil 1™ Truck & SUV :dizzy:

https://mobiloil.com/en/motor-oils/mobi ... ck-and-suv

ρε τους παλαβούς να 'ούμε. Άντε και εις ανώτερα με κάμπριο .
Άβαταρ μέλους
By mirage
#623091 Δε με σοκάρει. Αν χρησιμοποιείς το φορτηγό σου στο Αμουρικα για τον λόγο που φτιάχτηκε makes sense που λένε και στο χωριό μου.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#623099
mousatos έγραψε:ναι αλλά αυτό είνα Truck & SUV
Τι σου κάνει εντύπωση; Πολλοί παίρνουν πχ Explorers και Expeditions και τραβάνε.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#623103 Ακριβώς. Και εκτός από λάδι υπαρχουν και towing packages με μεγαλύτερο ψυγείο κλπ.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#623142 όταν τοουνίζεις πας απλά σε κάνα grade πιο-πάνω e.g 5W30 , αλλά μιας και σχεδόν όλοι πλέον προτείνουν 5w20 κάτι έπρεπε να σκεφτούν.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#623715 To θυμάμαι σαν Silkolene Pro S ότι ήταν εξαιρετικό λάδι. Δεν ξέρω πόσο κάνει αλλά αν δεν είναι ενοχλητικά ακριβό δεν θα δίσταζα.
Καλό θα ήταν να κάνεις και καμιά ανάλυση λαδιού; Και αν βρεις κάτι που να ξεχωρίζει μένεις εκεί και τέρμα. Ή απλά παίζεις με διάρκεια.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#623717 εγώ θυμάμαι να έχει ψόφια νούμερα πιθανώς λόγω " αγνότητας" λαδιού βάσης και έλλειψης πρόσθετων που "φουσκώνουν" τα νούμερα

Από το safety data sheet του opie oils:
· Flash point: > 100°C
· Ignition temperature: >250°C

product data sheet δίνει μόνο με αίτηση στην εταιρεία , προφανώς επειδή τα νούμερα flash point και viscosity index είναι ψόφια και αποφεύγουν να τα έχουν σε κοινή θέα για να μη διώχνουν πελάτες.
Μάλλον όμως τα κατάλοιπα δημιουργούνται από τα πρόσθετa οπότε είναι καλό μην υπάρχουν πολλά κι ας είναι πεσμένα τα νούμερα "στα χαρτιά" .
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#623729
sknipper έγραψε:To θυμάμαι σαν Silkolene Pro S ότι ήταν εξαιρετικό λάδι. Δεν ξέρω πόσο κάνει αλλά αν δεν είναι ενοχλητικά ακριβό δεν θα δίσταζα.
Καλό θα ήταν να κάνεις και καμιά ανάλυση λαδιού; Και αν βρεις κάτι που να ξεχωρίζει μένεις εκεί και τέρμα. Ή απλά παίζεις με διάρκεια.

Τωωωρα το έχω ήδη παραγγείλει και φτάνει Ελλάδα. Τα πήρα σε προσφορά από τον opie με -15% και ένα λίτρο δώρο (τρελή μαρκετινια γιατί το λίτρο σου μένει οπότε θα ξαναπραγγειλεις )

Μέσα τώρα έχω τα Mobil 1 0w40 FS με 3000κμ περίπου και ένα 7μηνο (ώρα για αλλαγή) το οποίο BTW φαίνεται εξαιρετικό αλλά όπως μου είπε και ο μηχανικός του Μαρινη καλύτερα να πάω σε 5w40. Περιμένω Blackstone test kit και θα τα στείλω.

Τα 300v δε τα ξαναβάζω.

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#624770
Nikos! έγραψε:Μέσα τώρα έχω τα Mobil 1 0w40 FS με 3000κμ περίπου και ένα 7μηνο (ώρα για αλλαγή) το οποίο BTW φαίνεται εξαιρετικό αλλά όπως μου είπε και ο μηχανικός του Μαρινη καλύτερα να πάω σε 5w40. Περιμένω Blackstone test kit και θα τα στείλω.
Πολύ νωρίς δεν είναι στα τόσα λίγα χλμ με τέτοιο λάδι;
Γενικά αν δεν σου χρειάζεται εύρος ιξώδους το αποφεύγεις γιατί σημαίνει περισσότερα πρόσθετα. Περισσότερα πρόσθετα σημαίνει περισσότερα κατάλοιπα και λιγότερο λάδι. Το λάδι λιπαίνει, όχι τα πρόσθετα.
Οπωσδήποτε ανάλυση. Ίσως πειστείς ότι το λαδάκι είχε πολύ ψωμί ακόμα και το αλλάζεις πολύ νωρίς.