Anonymous Founder έγραψε:Αν δεν ξέρεις τι έχει μέσα, καλό είναι να τα αδειάσεις όλα αν είναι δυνατόν και να βάλεις άλλα. Γενικώς, δύο διαφορετικά υγρά, ίσως να μην αρέσει το ένα στο άλλο...
Σιγουρα αυτο που λες ειναι κακο αλλα αδειασμα και πλυσιμο και ξαναγεμισμα ειναι μπελας... (η ποσοτητα ειναι μικρη βεβαια), αυτο εξατμιζεται λογω ακινησιας 9 μηνων.... Θα ρωτησω και τον μηχανικο που το παω, εαν βαζει παντα σταθερα ιδιο υγρο τιμονιου...
Ρώτα και τον μηχανικό σου αλλά εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχαν οι προδιαγραφές πχ dexos 2 καί 3 που βάζουν στα Honda S2000 και σε άλλα μοντέρνα αυτοκίνητα.
Αρχικά έβαζα 5-30 μετά το άλλαξα σε 5-40
Έχει ακουστεί κάτι για αυτούς τους κινητήρες;
Θα χρειαστεί αλλαγή τσιμουχακια βαλβίδων ή υπάρχει και κάτι άλλο που μπορεί να γίνει;
ξανατσεκαρησε χλμ και καταναλωση να εισαι σιγουρος από εδώ και περα.
saxon_747 έγραψε:Μέχρι το καλοκαίρι δεν έκαιγε σταγονα όμως ρε φίλε. Φοβάμαι μη χειροτερέψει... Τελευταία έκανε μπόλικα χλμ και εκτός πόλης (3-4 φορές Θεσσαλονίκη Καβάλα) και ίσως ζοριστηκε....
Αν δεν εκαιγε σταγονα ισως φταιει η μαρκα του λαδιου.
Δεν χαλανε οι κινητηρες επειδη εκαναν 2-3 Κ χλμ σε μερικους μηνες. Τουλαχιστον οχι με 80 Κ χλμ.
Fiat Panda 7,6l/100km
Νίκος Παππάς έγραψε:saxon_747 έγραψε:Μέχρι το καλοκαίρι δεν έκαιγε σταγονα όμως ρε φίλε. Φοβάμαι μη χειροτερέψει... Τελευταία έκανε μπόλικα χλμ και εκτός πόλης (3-4 φορές Θεσσαλονίκη Καβάλα) και ίσως ζοριστηκε....
Αν δεν εκαιγε σταγονα ισως φταιει η μαρκα του λαδιου.
Δεν χαλανε οι κινητηρες επειδη εκαναν 2-3 Κ χλμ σε μερικους μηνες. Τουλαχιστον οχι με 80 Κ χλμ.
Δεν χαλασε, απλά το να πηγαινεις με 120-140 (άρα και υψηλές σχετικα σαλ) και 2-3 άτομα + αποσκευες με αυτο το μικρουλικο μοτέρ ίσως να ευθύνεται για την κατανάλωση λαδιου.
224v έγραψε:Και στο δικο μου AYGO το 2006 καιει λαδακι συμπληρωνω οταν το δω, βαζω 10 - 40 πλεον. εχει 140.000 και κανω μαξιμοθμ 5000 τον χροο.. Τα τσιμουχακιοα μου ειπαν αλλα δεν τα πειραζω....
Από ότι διαβάζω σε φορουμς κτλ, ο κινητήρας αυτός αρχίζει μετά από κάποια χλμ να καίει το λαδακι του.
Εσένα σου καίει και το 10-40? Έχεις βρει κάποιο που να μην το καίει τόσο;
saxon_747 έγραψε:224v έγραψε:Και στο δικο μου AYGO το 2006 καιει λαδακι συμπληρωνω οταν το δω, βαζω 10 - 40 πλεον. εχει 140.000 και κανω μαξιμουμ 5000 τον χρονο.. Τα τσιμουχακιοα μου ειπαν αλλα δεν τα πειραζω....
Από ότι διαβάζω σε φορουμς κτλ, ο κινητήρας αυτός αρχίζει μετά από κάποια χλμ να καίει το λαδακι του.
Εσένα σου καίει και το 10-40? Έχεις βρει κάποιο που να μην το καίει τόσο;
Οχι δεν δοκιμασα κατι αλλο... μεχρι τωρα... απλα τον παρακολουθω μιας και κανω περιπου 500χλ. τον μηνα.. μονο... οταν τελειωσει το αποθεμα απο το 10- 40 θα ξανα δω τι θα δοκιμασω...
Βαση συνοδηγου μηχανης εχεις αλλαξει ποτε??
sknipper έγραψε:Μήπως από την χρήση σε πόλη είχε μαζέψει λίγο άκαυτη βενζίνη στο λάδι οπότε δεν φαινότανε να λείπει λάδι και στο ταξιδάκι που ζεστάθηκε καλά εξατμίστηκε η βενζίνη και φάνηκε απότομα η απώλεια;
Δε νομίζω. Πόση ακαυτη να μαζέψει ώστε να φαίνεται μισό λάδι στον δείκτη;