xeno έγραψε:Ο μηχανικός είπε πώς όλα έγιναν σωστά. Εξάλλου δεν βγάζει μπλε καπνό στην εκκίνηση όταν είναι κρύο, όπως συμβαίνει συνήθως όταν έχουμε πρόβλημα με τα τσιμουχάκια βαλβίδων (κάνω λάθος; ).
Σκέφτομαι πάλι ότι με την αλλαγή φλάντζας και με το πλάνισμα στο καπάκι να αυξήθηκε η συμπίεση και ίσως αυτό να άλλαξε τις ισορροπίες.
Προς το παρόν άλλαξα λάδια (5-30) και περιμένουμε να δούμε τί θα έχει συμβεί σε 2-3 Κ χλμ που μου ζήτησε να το ξαναπάω για να το μετρήσει
Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.