Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#736347 Αυτό που λέει ο Μουσάτος.
Βάλε 5-40 για αρχή και βλέπεις

Με 1 λίτρο στα 4000 χλμ , κάτι Μίνι σαν το δικό μου και κάτι VAG θα έκαναν πανηγύρια :lol:
Άβαταρ μέλους
By xeno
#736350
mousatos έγραψε:καλά με 0w30 και μισό μύριο περιμένεις να μη καίει καθόλου; και θες να αλλάξεις κινητήρα; u serious ?
Εγώ θα έβαζα αυτά που λέει το συνεργείο ή κάποιο 5w40 .


Έχεις δίκιο. Αλλά ... πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας και στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιτσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
Θα πάω μάλλον σε αυτά που προτείνει το συνεργείο και θα το παρακολουθήσω.
Τελευταία επεξεργασία από xeno και 14 Νοέμ 2021, 22:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#736351 βάλε κάνα χαρτόνι κάτω από τη μηχανή το βράδυ να δεις να στάζει από κάπου. αλλά μάλλον έχει πλαστικό κάλυμα απ'κατ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#736353
xeno έγραψε:
mousatos έγραψε:καλά με 0w30 και μισό μύριο περιμένεις να μη καίει καθόλου; και θες να αλλάξεις κινητήρα; u serious ?
Εγώ θα έβαζα αυτά που λέει το συνεργείο ή κάποιο 5w40 .


Έχεις δίκιο. Αλλά ... πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας και στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιστσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
Θα πάω μάλλον σε αυτά που προτείνει το συνεργείο και θα το παρακολουθήσω.

πολυ υποπτο αυτο που εγραψες.
Εχω δει περιπτωση οπου καποιο/καποια τσιμουχακια βαλβιδων δεν ειχαν τοποθετηθει σωστα μετα απο επισκευη,και ειχε καταναλωση λαδιου,ενω πριν την επισκευη δεν ειχε.
Θα το ξαναπηγαινα στο μαστορα που το εφτιαξε και θα του ελεγα να τσεκαρει τα τσιμουχακια.
99,99% εχει γινει |λογοκρισία| εκει.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#736356 σωστό αυτό που έγραψε ο dim αλλά σιγά μην το παραδεχτεί ο άλλος ακόμη κι αν έγινε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#736363
xeno έγραψε:να το φτιάξει μόνο και ας μη το παραδεχτεί.


αυτο. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By mirage
#736381
xeno έγραψε:να το φτιάξει μόνο και ας μη το παραδεχτεί.
Αυτό ακριβώς, οταν διαβασα για επισκευή και μετα κατανάλωση εκει πηγε το μυαλό μου κι εμένα, δλδ κατι δεν έγινε σωστά όταν τα ξαναέβαλε ολα στη θέση τους.

< >
Άβαταρ μέλους
By xeno
#736643 Ο μηχανικός είπε πώς όλα έγιναν σωστά. Εξάλλου δεν βγάζει μπλε καπνό στην εκκίνηση όταν είναι κρύο, όπως συμβαίνει συνήθως όταν έχουμε πρόβλημα με τα τσιμουχάκια βαλβίδων (κάνω λάθος; ).
Σκέφτομαι πάλι ότι με την αλλαγή φλάντζας και με το πλάνισμα στο καπάκι να αυξήθηκε η συμπίεση και ίσως αυτό να άλλαξε τις ισορροπίες.
Προς το παρόν άλλαξα λάδια (5-30) και περιμένουμε να δούμε τί θα έχει συμβεί σε 2-3 Κ χλμ που μου ζήτησε να το ξαναπάω για να το μετρήσει
Άβαταρ μέλους
By 224v
#736740 εαν πλανισε το καπάκι θα έχει αυξηθεί η συμπίεση, οπότε θα έχεις και μεγαλύτερη ιπποδύναμη!!!! θα το καταλάβεις άμεσα... όμως το λάδι δεν θα έπρεπε να αλλάξει σε κατανάλωση τόσο φανερή.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#736828 Είναι δύσκολο να είσαι σίγουρος, πολλά μπορεί να συμβαίνουν.
- άλλο λάδι άλλη συμπεριφορά
- επιπλέον συμπίεση σημαίνει περισσότερο ρούφηγμα και περισσότερο σπρώξιμο. Δες τα καυσαέρια να δεις αν τα καις (ρούφηγμα) και κανονικά τσεκάρεις και τα λάδια να δεις τι κάνουν από ΤΒΝ. Αν πέφτει γρήγορα ίσως έχεις fuel dilution (σπρώξιμο, μόλυνση λαδιών από τη βενζίνη).
- μήπως με τη χαρά το δουλεύεις σε πιο ψηλές στροφές; Αυτό ανεβάζει την κατανάλωση.
- φυσικά όπως αναφέρθηκε ξεκινάς πρώτα από έλεγχο της εργασίας που έγινε. Αλλά δες μήπως έχει διαρροή η φλάντζα, δες συνδεσμολογία για αναθυμιάσεις μήπως δεν ανακυκλώνονται σωστά ή μήπως καθαρίστηκαν και τώρα ανακυκλώνονται σωστά κλπ (σύγκρινε καυσαέρια με παλιές τιμές).
- πάντως η κατανάλωση αυτή καθαυτή δεν είναι υπερβολική. Η ξαφνική μεταβολή είναι που μας κακοφαίνεται. Βέβαια υπάρχει και η περίπτωση η νέα κατανάλωση να είναι η αληθινή ενώ η προηγούμενη να ήταν πλασματική και να υπήρχει μεγάλη ποσότητα άκαυστης βενζίνης μέσα στο λάδι που το μέτραγες σαν λάδι... Με την επισκευή μειώθηκαν οι απώλειες καυσίμου προς τα λάδια και μετράς την αληθινή κατανάλωση αυτοκινήτου 500.000χλμ.
Και τώρα που σαν έκανα την καρδιά περιβόλι καλό ψάξιμο. :whistlink: :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#738108 Εικόνα

Αγοράστηκαν και 5+1 λίτρα λάδι από Auto Planet. Τρέχει εβδομάδα με 30% έκπτωση. :iconcool:
https://autoplanet.gr/el/ladia-kinitira ... -1140.html

Άλεξ :iconcool: