Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#512123
Nettos έγραψε:Τις βαλβολίνες είναι πιο εύκολο να τις αξιολογήσεις σε σχέση με τα λάδια του κινητήρα γιατί εαν δεν ταιριάζουν στο αυτοκίνητο σου έχεις σκαλώματα, θόρυβο απο το διαφορικό κτλ.

Πρώτη φορά είπα να ψαξω τι παίζει σχετικά με τα λάδια, αλλά απο την πληθώρα πληροφοριών που υπάρχουν στο net χάθηκα. Θα μείνω λοιπόν στην αρχική μου άποψη ότι οποιοδήποτε full συνθετικό λάδι που τηρεί της προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι οκ και θα αγοράσω είτε τα ams oil είτε τα mobil 1 esp formula.

Επίσης επειδή τα amsoil δεν είναι διαδεδομένα στην Ελλάδα φοβάμαι μήπως αυτά που θα αγοράσω είναι απο παλιό stock.

dimviii τα 300v από ότι βλέπω η motul περιγράφει ώς "λιπαντικό (fuel dilution) Χρήση σε Αγώνες Μικρών Αποστάσεων - Rally – GT". Μήπως για πιο καθημερινή χρήση ενδείκνυται το 8100;

Ακριβώς.

Όταν έψαχνα για διαφορετικό αυτοκίνητο και 5w40, σαν εναλλακτική της Motul είχα καταλήξει στην ENEOS που προτίμησα λόγω τοπικού προμηθευτή. Τα Premium Hyper γιατί τα Sustina ήταν πανάκριβα.
Τελευταία όμως είδα ότι Motul 8100 βρίσκονται εύκολα από Skroutz.gr και βγαίνουν φθηνότερα.

Καλό το σχόλιο σου για τις βαλβολίνες, πρέπει να "κοιτάξω" τις δικές μου γιατί βρίσκω πιο θορυβώδες το αυτοκίνητο τελευταία. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By touring the m3 1.6
#512348 Το 8100x-cess 5w-40 το βάζω χρόνια...είναι εξαιρετικό!!Δεν μπορώ να πώ όμως το ίδιο και για τις συγκεκριμένες βαλβολίνες:
https://www.motul.com/gr/el/products/gear-300-75w90
Δυστυχώς,πολλά σκαλώματα..το κιβώτιο έχει γίνει πολύ σκληρό!!Ειδικά μέχρι να ζεσταθούν,η πρώτη μπαίνει πολύ αργά με μια δόση "γρατζουνίσματος" που λέμε....Γι'αυτό και λέω να δοκιμάσω τις Amsoil...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#512551
Nettos έγραψε:...Πρώτη φορά είπα να ψαξω τι παίζει σχετικά με τα λάδια, αλλά απο την πληθώρα πληροφοριών που υπάρχουν στο net χάθηκα. Θα μείνω λοιπόν στην αρχική μου άποψη ότι οποιοδήποτε full συνθετικό λάδι που τηρεί της προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι οκ και θα αγοράσω είτε τα ams oil είτε τα mobil 1 esp formula....
Κι εγώ εκεί έχω καταλήξει, συν την λέξη επώνυμο πριν το πλήρως συνθετικό. Το θέμα είναι να διαπιστώσεις ότι είναι full συνθετικό, εκεί είναι η δυσκολία καθότι ο ορισμός είναι ελαστικός και ποικίλλει από εταιρεία σε εταιρεία.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#512553
touring the m3 1.6 έγραψε:Δεν μπορώ να πώ όμως το ίδιο και για τις συγκεκριμένες βαλβολίνες:
https://www.motul.com/gr/el/products/gear-300-75w90
Δυστυχώς,πολλά σκαλώματα..το κιβώτιο έχει γίνει πολύ σκληρό!!Ειδικά μέχρι να ζεσταθούν,η πρώτη μπαίνει πολύ αργά με μια δόση "γρατζουνίσματος" που λέμε....Γι'αυτό και λέω να δοκιμάσω τις Amsoil...


και εγω δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος με αυτες οταν ηταν κρυο.Ζεστες μια χαρα.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#513712 Εάν ένα αυτοκίνητο έχει λαδια 5w30 και χρειαστεί να προσθέσουμε, υπάρχει πρόβλημα αν βάλουμε πχ 10w40??
Άβαταρ μέλους
By xenos
#513851 Καλυτερα να εχει οσο λαδι χρειαζεται κ ας ειναι αλλο ιξωδες. Αλλα γενικα καλυτερα οτι εχει ηδη μεσα.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#513993 Τα αρχαία πνεύματα του κακού θέλουν να μην πάει διακοπές ο δίπλωματ, δεν εξηγείται αλλιώς.

Τσεκάροντας λίγο το ρδελάκι μου γυρνώντας από δουλειές (btw έφαγα και ωραίο πακετάκι κατά την κάθοδο στην εθνική στο ύψος της λιοσίων, βανάκι στουκαρισμένο κάθετα στη μπαριέρα της αριστερής λωρίδας, με ραγισμένο παρμπρίζ, ελπίζω όχι από κεφάλι επιβαίνοντος :( ), είδα διαρροή λαδιού στο ύψος του εμπρός αριστερού θόλου.

Με τις υγείες μου. :x
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#513998 Ε καλά, μια φλάντζα θα αλλάξεις και είσαι ΟΚ , δε χάλασε ο κόσμος. Είδες και πόσο λείπει στη βέργα;
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#514000 Oυχί γιατί ήταν θεόζεστα και θα έβλεπα ό,τι να ΄ναι.

Φλαντζούλα καλά θα είναι, για να δούμε όμως. Περνάμε και χτέο στο τέλος του μηνού.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#514008 Ο γέγονε, γέγονε.

Αν έλειπε κανα λίτρο λογικά θα το καλάβαινα, γιατί παρκάρω σε υπόγειο γκαράζ, οπότε από κάτω θα μαζευόταν η μισή παραγωγή της καλαμάτας.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#517268 Ξέχασα να κάνω το απτέη. Τέλος πάντων, τελικά κάποια φούσκα ήταν και όχι διαρροή από τον κινητήρα.

Δεν έχω ιδέα ποιά φούσκα βέβαια (νομίζω όχι ημιαξονίου, είναι πιο μέσα). 'Όποιος μπορεί να δώσει φώτα στην βαρύτητα και το επείγον ή όχι της επισκευής καλοδεχούμενος. :)
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#517274 Aν είναι η εσωτερική φούσκα σημαίνει ότι χρειάζεται αλλαγή όπως και αλλαγή η τσιμούχα που στεφανοποιεί τον άξονα μέσα από την φούσκα γιατί υπάρχει διαρροή βαλβολίνης, θα έλεγα ότι πρέπει να αλλαχθούν πολύ σύντομα.