Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#489574 Αυτό;
https://products.liqui-moly.com/top-tec ... -40-3.html
ή
https://products.liqui-moly.com/leichtl ... -40-3.html
ή
https://products.liqui-moly.com/synthoi ... -40-1.html . Συνθετικό-συνθετικό είναι μόνο το τελευταίο.

Πάντως για να μην υπάρξει παρεξήγηση το total που αναφέρθηκε πιο πάνω είναι συνθετικό group 3 .
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#489756
mousatos έγραψε:Όχι , έχουν τις καλύτερες προδιαγραφές.

To 3ο έχει ξεκάθαρα χειρότερη προδιαγραφή API SM ενώ τα άλλα είναι API SN.
https://www.oilspecifications.org/articles/api-sn.php
Ως προς τα άλλα δύο διαλέγεις απλώς με κριτήριο ποιό έχει λιγότερα πρόσθετα?
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#489788 Το 3ο είναι πιο ενισχυμενο από πρόσθετα και απευθύνεται σε παλιότερα μοντέλα με παλιότερες-λιγότερες προδιαγραφές.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#490923 Το 3ο είναι συνθετικό.... γαι μένα που έχω παλιό αυτοκίνητο αυτό μετράει και όλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες...
Άβαταρ μέλους
By vagmann
#492696 Castrol vs BMW oil,λεει χωρις να κολλησουμε στο συγκριτικο,τα castrol στο τελος εξατμιζονται???Ισως εξηγει την οποια καταναλωση που εχουμε εμεις που χρησιμοποιουμε castrol?

https://www.youtube.com/watch?v=g7Tc-YkJRxk
Άβαταρ μέλους
By xenos
#492723 400 βαθμοι δεν ειναι υπερβολικοι;
Επισης τα bmw τωρα ειναι shell.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#492729
xenos έγραψε:400 βαθμοι δεν ειναι υπερβολικοι;
Επισης τα bmw τωρα ειναι shell.

για διαστημόπλοιο όχι,για αμάξι ναι.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#492815 400c δεν είναι περίεργο νούμερο τοπικά στα κομβία στροφάλου / μπιελών στο τέρμα γκάζι και δη σε τουρμπάτα, ούτε είναι περίεργο νούμερο στον άξονα μιας τουρμπίνας που έχει κυνηγηθεί και όχι μόνο, και λειτουργεί στους 850-950c και σβύνουμε τον κινητήρα και παραμένει ακίνητο το λάδι στα κουζινέτα της και σιγοψήνεται, αλήθεια γιατί νομίζετε ότι χαράσονται οι άξονες των τουρμπινών και καταστρέφονται ? Μα από τα συσσωρευμένα αποκαϊδια του καμμένου λαδιού που ειδικά στα συνθετικά είναι σκληρότερα από το μέταλλο του άξονα, οπότε πριν πούμε για διαστημόπλοια και άλλα χαριτωμένα :lol: καλό είναι να ξέρουμε και τι γίνεται εκεί μέσα τοπικά σε ορισμένα τμήματα του κινητήρα που πράγματι υπερθερμαίνεται και ψήνεται το λάδι και όχι τι διαβάζει το όργανο μέσα στο κάρτερ ή μετά το φίλτρο του λαδιού ανάλογα που είναι τοποθετημένος ο αισθητήρας.
Άβαταρ μέλους
By otso
#495803 Λοιπον εχουμε εδω 2 expert των λαδιων τον mousatos και τον onyx ! και θελω την βοηθεια τους.

Θα αλλαξω βαλβολινες , το σασμαν ειναι το γνωστο του PSA group το EGS 6 , το οποιο ειναι κλασικο σαζμαν μονο που αλλαζει μονο του ταχυτητες .
Η μαμα citroen προτεινει το Τοtal Transmission Gear 8 75W-80 / PSA PEUGEOT CITROEN : B71 2330 / API GL-4 +
Μπορουμε να παμε σε MOTUL Motylgear 75W-80 API GL-4/GL-5
η TOTAL TRANSMISSION DUAL 9 FE (SYN FE)75W90 ,API GL-4, GL-5 / MT-1 / MAN 3343 TYPE S / SCANIA STO 1:0 ZF TE-ML 02B, 05B, 07A, 12B, 16F, 17B, 19C et 21B / SAE J2360 / MB 235.8 / MACK GO-J Το οποιο λεει οτι ειναι 100% συνθετικό.

Παιζει κανενα ρολο; η ψυλοι στ αχυρα;

Να τουριχνα και λιγο motorkote μεσα;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#495826 έχεις μείνει λίγο πίσω , οι experts έχουν γίνει πολλοί, άσχετα αν προτιμούν να μην εκδηλώνονται.
εγώ λέω κάτι σε Motul
https://www.motul.com/gr/el/lubricants
Άβαταρ μέλους
By otso
#495829 n motul προτεινει αυτο που εβαλα πιο πανω , μου την σπαει ο ορος τεχνοσυνθεση στη motul δεν καταλαβαινω τι στο διαολο θελει να πει.

mousatos ακομα motul βαζεις; τα 300αρια; κανουν για πετρελαιο που θελει low saps;