Δείκτης ιξώδους 248
[list=]
SUS Viscosity @ 40°C..... 43,38
cSt Viscosity @ 100°C .... 10.69
Viscosity index .... 248
TBN .... 8,3
Noack .... 10.0%
Sulfated ash .... 0.87%
Pour point .... -46 C
Viscosity at -35C .... 6050
Flash point 238°C
MOLYBDENUM ... 834
PHOSPHORUS ... 795
ZINC ... 922
BARIUM ... 0
BORON ... 80
MAGNESIUM ... 11
CALCIUM ... 1920
TIN ... 0
LEAD ... 0
ALUMINUM ... 9
IRON ... 1
CHROMIUM ... 0
[/list]
Για να σας προλαβω, ειναι δανεικο απο ατομο στο εξωτερικο και βιβλιαρακι δεν υπαρχει.
Ξερει κανεις?
trident1971 έγραψε:Σε Passat 2λιτρο του 2005, λαδια κοιταμε ζεστο ή κρυο?Μιλάς για το Β6 σωστά; Αν είναι έτσι είναι FSI ο κινητήρας σαν το δικό μου. Ψάξε να βρεις πως ελέγχεις τη βέργα γιατί είναι λίγο περίεργη. Αλλιώς θα σου ανεβάσω εγώ φωτογραφία από το manual. Πες μου.
Για να σας προλαβω, ειναι δανεικο απο ατομο στο εξωτερικο και βιβλιαρακι δεν υπαρχει.
Ξερει κανεις?
.
dimviii έγραψε:Τις έχω στο Subaru 4500 χλμtouring the m3 1.6 έγραψε:Δεν μπορώ να πώ όμως το ίδιο και για τις συγκεκριμένες βαλβολίνες:
https://www.motul.com/gr/el/products/gear-300-75w90
Δυστυχώς,πολλά σκαλώματα..το κιβώτιο έχει γίνει πολύ σκληρό!!Ειδικά μέχρι να ζεσταθούν,η πρώτη μπαίνει πολύ αργά με μια δόση "γρατζουνίσματος" που λέμε....Γι'αυτό και λέω να δοκιμάσω τις Amsoil...
και εγω δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος με αυτες οταν ηταν κρυο.Ζεστες μια χαρα.
Πριν τις αλλάξω δεν ήξερα τι είχε μέσα, (παίρνει GL5) ούτε πόσα χιλιόμετρα είναι μέσα αν και στο δείκτη φαίνονταν καινούριες.
Κάποια στιγμή άρχισε να μην παίρνει την πρώτη εν κινήσει και να την γρατζουνάει. Έβαλα τις Motul και σιγά σιγά σταμάτησε το γρατζούνισμα και βελτιώθηκε η ποιότητα αλλαγών γενικά.
Ίσως να γινόταν το ίδιο με φτηνότερες GL5, ποιος ξέρει...
Διάφορα δεν βλέπω ιδιαίτερη ζεστό κρύο.
< Note 6 >
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
saxon_747 έγραψε:Όταν πέφτει η στάθμη των λαδιών, ανάβει κάποιο λαμπάκι σε όλα τα αυτοκίνητα; Αν ναι, πόσα ltr λαδιού απομένουν;
το λαμπακι αναβει οταν λειπουν αρκετα λιτρα λαδι.
Δλδ οταν φτασει στο μινιμουμ στο δεικτη λαδιου,χοντρικα 1 λιτρο θα λειπει συνηθως,δεν θα σου αναψει το λαμπακι του λαδιου.
Obelix έγραψε:dimviii έγραψε:Τις έχω στο Subaru 4500 χλμtouring the m3 1.6 έγραψε:Δεν μπορώ να πώ όμως το ίδιο και για τις συγκεκριμένες βαλβολίνες:
https://www.motul.com/gr/el/products/gear-300-75w90
Δυστυχώς,πολλά σκαλώματα..το κιβώτιο έχει γίνει πολύ σκληρό!!Ειδικά μέχρι να ζεσταθούν,η πρώτη μπαίνει πολύ αργά με μια δόση "γρατζουνίσματος" που λέμε....Γι'αυτό και λέω να δοκιμάσω τις Amsoil...
και εγω δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος με αυτες οταν ηταν κρυο.Ζεστες μια χαρα.
Πριν τις αλλάξω δεν ήξερα τι είχε μέσα, (παίρνει GL5) ούτε πόσα χιλιόμετρα είναι μέσα αν και στο δείκτη φαίνονταν καινούριες.
Κάποια στιγμή άρχισε να μην παίρνει την πρώτη εν κινήσει και να την γρατζουνάει. Έβαλα τις Motul και σιγά σιγά σταμάτησε το γρατζούνισμα και βελτιώθηκε η ποιότητα αλλαγών γενικά.
Ίσως να γινόταν το ίδιο με φτηνότερες GL5, ποιος ξέρει...
Διάφορα δεν βλέπω ιδιαίτερη ζεστό κρύο.
< Note 6 >
Τελικά έβαλα τις Amsoil:.http://motorlube.gr/index.php?route=pro ... ct_id=166..το αποτέλεσμα ΒΟΥΤΥΡΟ!!!Δεν περίμενα τόση διαφορά προς το καλύτερο...Τις προτείνω ανεπιφύλακτα!!
η ημιμάθεια,αφήνει τη βλακεία πολύ πίσω...
saxon_747 έγραψε:Όταν πέφτει η στάθμη των λαδιών, ανάβει κάποιο λαμπάκι σε όλα τα αυτοκίνητα; Αν ναι, πόσα ltr λαδιού απομένουν;Ανάλογα, αν είναι λαμπάκι στάθμης συνήθως ανάβει όταν πέσει η στάθμη ένα λίτρο.
Αν όμως είναι πίεσης λαδιού ανάβει αν πέσει η πίεση κάτω από 0.5 - 0.8 bar ανάλογα , εκεί είναι άσχημα τα πράγματα...
< Note 6 >
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
Με τα λάδια της toyota έβλεπα 190-195 σχετικά άνετα , όπως και με τα Eni i-Sint FE 5W-30 .
mousatos έγραψε:Με τα total ineo first δεν ανεβάζει πάνω από 180-185 χλμ/ώρα ακόμα και σε γκρεμό. Απογοήτευση.
Με τα λάδια της toyota έβλεπα 190-195 σχετικά άνετα , όπως και με τα Eni i-Sint FE 5W-30 .
Δεν ειναι θεμα λαδιου προφανως
mousatos έγραψε:Με τα total ineo first δεν ανεβάζει πάνω από 180-185 χλμ/ώρα ακόμα και σε γκρεμό. Απογοήτευση.Με ίδιο δείκτη ιξώδους πχ 5-30; Και ίδιο ιξώδες στους 110+°C που υποθέτω θα πιάνει στην τελική του;
Με τα λάδια της toyota έβλεπα 190-195 σχετικά άνετα , όπως και με τα Eni i-Sint FE 5W-30 .