Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#530993 Έχω κάνει μόλις 2 διαδρομές και 150 χλμ με τα συγκεκριμένα αλλά μ'άρεσε το γλυκό δούλεμα της μηχανής. Ανεβάζει στροφές από χαμηλά με μεγαλύτερη άνεση , σα να κέρδισα λίγο σε ροπή. Είναι νωρίς ακόμα αλλά τα πρώτα δείγματα είναι θετικά.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#531534 KIA OEM 0W30 Acea C2

Δείκτης ιξώδους 248 :dizzy:

Εικόνα

[list=]
SUS Viscosity @ 40°C..... 43,38
cSt Viscosity @ 100°C .... 10.69
Viscosity index .... 248
TBN .... 8,3
Noack .... 10.0%
Sulfated ash .... 0.87%
Pour point .... -46 C
Viscosity at -35C .... 6050
Flash point 238°C


MOLYBDENUM ... 834
PHOSPHORUS ... 795
ZINC ... 922
BARIUM ... 0
BORON ... 80
MAGNESIUM ... 11
CALCIUM ... 1920
TIN ... 0
LEAD ... 0
ALUMINUM ... 9
IRON ... 1
CHROMIUM ... 0
[/list]
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#557109 Σε Passat 2λιτρο του 2005, λαδια κοιταμε ζεστο ή κρυο?
Για να σας προλαβω, ειναι δανεικο απο ατομο στο εξωτερικο και βιβλιαρακι δεν υπαρχει.

Ξερει κανεις?
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#557212 Aυτό που γενικά ισχύει είναι να ζεσταθούν τα λάδια, να σβήσεις τη μηχανή και μετά από 5-10 λεπτά να γίνει έλεγχος. Ποτέ δεν έχω ακολουθήσει αυτή τη συνταγή κατά γράμμα, άλλες φορές εφόσον το μοτέρ πήρε μπροστά περιμένω κανένα τέταρτο ενώ άλλες μπορεί να έχει να πάρει μπρος από την προηγούμενη μέρα (ή και βδομάδα).
Άβαταρ μέλους
By theo13
#557229
trident1971 έγραψε:Σε Passat 2λιτρο του 2005, λαδια κοιταμε ζεστο ή κρυο?
Για να σας προλαβω, ειναι δανεικο απο ατομο στο εξωτερικο και βιβλιαρακι δεν υπαρχει.

Ξερει κανεις?
Μιλάς για το Β6 σωστά; Αν είναι έτσι είναι FSI ο κινητήρας σαν το δικό μου. Ψάξε να βρεις πως ελέγχεις τη βέργα γιατί είναι λίγο περίεργη. Αλλιώς θα σου ανεβάσω εγώ φωτογραφία από το manual. Πες μου.

.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#558110 Ευχαριστω ολους, το βασικο ηταν οτι ελεγχθηκε και ειχε λαδι για να γινει ταξιδακι. Το αυτοκινητο ειναι πολιτη εξωτερικου αφημενο εδω.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#564106
dimviii έγραψε:
touring the m3 1.6 έγραψε:Δεν μπορώ να πώ όμως το ίδιο και για τις συγκεκριμένες βαλβολίνες:
https://www.motul.com/gr/el/products/gear-300-75w90
Δυστυχώς,πολλά σκαλώματα..το κιβώτιο έχει γίνει πολύ σκληρό!!Ειδικά μέχρι να ζεσταθούν,η πρώτη μπαίνει πολύ αργά με μια δόση "γρατζουνίσματος" που λέμε....Γι'αυτό και λέω να δοκιμάσω τις Amsoil...


και εγω δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος με αυτες οταν ηταν κρυο.Ζεστες μια χαρα.
Τις έχω στο Subaru 4500 χλμ
Πριν τις αλλάξω δεν ήξερα τι είχε μέσα, (παίρνει GL5) ούτε πόσα χιλιόμετρα είναι μέσα αν και στο δείκτη φαίνονταν καινούριες.
Κάποια στιγμή άρχισε να μην παίρνει την πρώτη εν κινήσει και να την γρατζουνάει. Έβαλα τις Motul και σιγά σιγά σταμάτησε το γρατζούνισμα και βελτιώθηκε η ποιότητα αλλαγών γενικά.
Ίσως να γινόταν το ίδιο με φτηνότερες GL5, ποιος ξέρει...
Διάφορα δεν βλέπω ιδιαίτερη ζεστό κρύο.


< Note 6 >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#564112 Όταν πέφτει η στάθμη των λαδιών, ανάβει κάποιο λαμπάκι σε όλα τα αυτοκίνητα; Αν ναι, πόσα ltr λαδιού απομένουν;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#564132
saxon_747 έγραψε:Όταν πέφτει η στάθμη των λαδιών, ανάβει κάποιο λαμπάκι σε όλα τα αυτοκίνητα; Αν ναι, πόσα ltr λαδιού απομένουν;


το λαμπακι αναβει οταν λειπουν αρκετα λιτρα λαδι.
Δλδ οταν φτασει στο μινιμουμ στο δεικτη λαδιου,χοντρικα 1 λιτρο θα λειπει συνηθως,δεν θα σου αναψει το λαμπακι του λαδιου.
Άβαταρ μέλους
By touring the m3 1.6
#564137
Obelix έγραψε:
dimviii έγραψε:
touring the m3 1.6 έγραψε:Δεν μπορώ να πώ όμως το ίδιο και για τις συγκεκριμένες βαλβολίνες:
https://www.motul.com/gr/el/products/gear-300-75w90
Δυστυχώς,πολλά σκαλώματα..το κιβώτιο έχει γίνει πολύ σκληρό!!Ειδικά μέχρι να ζεσταθούν,η πρώτη μπαίνει πολύ αργά με μια δόση "γρατζουνίσματος" που λέμε....Γι'αυτό και λέω να δοκιμάσω τις Amsoil...


και εγω δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος με αυτες οταν ηταν κρυο.Ζεστες μια χαρα.
Τις έχω στο Subaru 4500 χλμ
Πριν τις αλλάξω δεν ήξερα τι είχε μέσα, (παίρνει GL5) ούτε πόσα χιλιόμετρα είναι μέσα αν και στο δείκτη φαίνονταν καινούριες.
Κάποια στιγμή άρχισε να μην παίρνει την πρώτη εν κινήσει και να την γρατζουνάει. Έβαλα τις Motul και σιγά σιγά σταμάτησε το γρατζούνισμα και βελτιώθηκε η ποιότητα αλλαγών γενικά.
Ίσως να γινόταν το ίδιο με φτηνότερες GL5, ποιος ξέρει...
Διάφορα δεν βλέπω ιδιαίτερη ζεστό κρύο.


< Note 6 >



Τελικά έβαλα τις Amsoil:.http://motorlube.gr/index.php?route=pro ... ct_id=166..το αποτέλεσμα ΒΟΥΤΥΡΟ!!!Δεν περίμενα τόση διαφορά προς το καλύτερο...Τις προτείνω ανεπιφύλακτα!!
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#564139
saxon_747 έγραψε:Όταν πέφτει η στάθμη των λαδιών, ανάβει κάποιο λαμπάκι σε όλα τα αυτοκίνητα; Αν ναι, πόσα ltr λαδιού απομένουν;
Ανάλογα, αν είναι λαμπάκι στάθμης συνήθως ανάβει όταν πέσει η στάθμη ένα λίτρο.
Αν όμως είναι πίεσης λαδιού ανάβει αν πέσει η πίεση κάτω από 0.5 - 0.8 bar ανάλογα , εκεί είναι άσχημα τα πράγματα...

< Note 6 >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#565151 Με τα total ineo first δεν ανεβάζει πάνω από 180-185 χλμ/ώρα ακόμα και σε γκρεμό. Απογοήτευση.
Με τα λάδια της toyota έβλεπα 190-195 σχετικά άνετα , όπως και με τα Eni i-Sint FE 5W-30 .
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#565198
mousatos έγραψε:Με τα total ineo first δεν ανεβάζει πάνω από 180-185 χλμ/ώρα ακόμα και σε γκρεμό. Απογοήτευση.
Με τα λάδια της toyota έβλεπα 190-195 σχετικά άνετα , όπως και με τα Eni i-Sint FE 5W-30 .

Δεν ειναι θεμα λαδιου προφανως
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#565226
mousatos έγραψε:Με τα total ineo first δεν ανεβάζει πάνω από 180-185 χλμ/ώρα ακόμα και σε γκρεμό. Απογοήτευση.
Με τα λάδια της toyota έβλεπα 190-195 σχετικά άνετα , όπως και με τα Eni i-Sint FE 5W-30 .
Με ίδιο δείκτη ιξώδους πχ 5-30; Και ίδιο ιξώδες στους 110+°C που υποθέτω θα πιάνει στην τελική του;