Σελίδα 160 από 199

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 21:38
από Obelix
Δεν είναι άμεση απάντηση, αλλά μου είχε τύχει το εξής :
Έρχεται ένα ταξί w211 (diesel εννοείται) , μου λέει όταν ο διακόπτης του cc/limit είναι στο cc μετά από κάποια ώρα στο ρελαντί χαλάει το δούλεμα, ενώ όταν το έχω στο limit δεν το κάνει...
Αποδείχθηκε ότι ήταν ο μικροδιακόπτης στον συμπλέκτη, έβλεπε συνέχεια πατημένο συμπλέκτη κι άλλαζε την λειτουργία του κινητήρα.
Το έκανε μόνο στην επιλογή cc γιατί μόνο τότε χρειάζεται πληροφορία για την θέση του πεντάλ συμπλέκτη, στο limit το αγνοεί.

< Note >

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2019, 22:54
από dimviii
δεν ειναι δικη μου παρατηρηση απο καποιο αυτοκινητο,φιλος με ολοκαινουριο 208 1,2 τουρμποβενζινη,το παρατηρησε που ανεβηκε Δραμα και το χρησιμοποιησε κατα κορον.
Μου λεει οτι εχει μεγαλη διαφορα με το cc.
Eχεις 6η και ανηφορα, ανεβαζει σαν τρελο εαν πριν εχεις κοψει λογω εμποδιου/διοδιων κλπ.Με το γκαζι στο ποδι σε ανηφορες ανεβαινε πολυ αργα ακομα και με τερμα γκαζι. Σαν να εχει πιο πολυ δυναμη με το cc. :hmmm:

Κατσε να μπει και ο Ντινος,ολο και κατι θα ξερει.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2019, 20:34
από dimviii
dimviii έγραψε:δεν ειναι δικη μου παρατηρηση απο καποιο αυτοκινητο,φιλος με ολοκαινουριο 208 1,2 τουρμποβενζινη,το παρατηρησε που ανεβηκε Δραμα και το χρησιμοποιησε κατα κορον.
Μου λεει οτι εχει μεγαλη διαφορα με το cc.
Eχεις 6η και ανηφορα, ανεβαζει σαν τρελο εαν πριν εχεις κοψει λογω εμποδιου/διοδιων κλπ.Με το γκαζι στο ποδι σε ανηφορες ανεβαινε πολυ αργα ακομα και με τερμα γκαζι. Σαν να εχει πιο πολυ δυναμη με το cc. :hmmm:

Κατσε να μπει και ο Ντινος,ολο και κατι θα ξερει.


drdino? :hmmm:

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2019, 13:45
από Adriver
Στο αυτοκίνητο μου, που πέρασε στη 4η πενταετία του, άρχισα να αντιλαμβάνομαι κάποιο θόρυβο από μπροστά σε ορισμένες περιπτώσεις. Κυρίως όταν καταλήγω να πηγαίνω σε ήρεμους ρυθμούς και περνάω ψιλοανωμαλίες του δρόμου.
Χτύπημα μέσα από το τιμόνι δεν έχω αισθανθεί ποτέ εκτός από μια "υποψία" 1-2 φορές. Το τιμόνι βέβαια εδώ και χρόνια κάνει κάτι τριξίματα αν στρίβει πολύ και ειδικά σε κλειστές ανηφορικές στροφές όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο.
Μετά από δύο ελέγχους σε επίσημο συνεργείο Toyota μου είπαν ότι υπάρχει κάποιος μικρός τζόγος σε κραμαγιέρα, ακρόμπαρα κλπ. αλλά τίποτα που να συνιστά πρόβλημα και ανάγκη επισκευής.

Το γεγονός όμως είναι ότι μου έχει μπει μια ανασφάλεια στο μυαλό, ειδικά για μια καλή διαδρομή με στροφές. Θα ήθελα τα σχόλια όποιου καταλαβαίνει καλά τα μηχανολογικά εκει μπροστά ή είχε σχετική εμπειρία. Πρέπει να μάθω να ζώ με αυτούς τους θορύβους? Η χειροτέρευση σε επικίνδυνο θα είναι κάτι σταδιακό και αντιληπτό και θα πάρει καιρό?
Τον τελευταίο χρόνο έχω ρίξει χρήμα σε αναγκαίες επισκευές (διαρροή λαδιού) και πιο σκληρή ανάρτηση (Bilstein Β6, 17άρες ζάντες), θέλω να είναι σε καλή κατάσταση αλλά όχι πέταμα χρημάτων σε περιττά.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2019, 18:25
από rx8_drifter
Αν μιλάς μόνο για θορύβους, τσέκαρε και βάσεις μηχανής λίγο. Είχα κάτι κραδασμούς σε στροφές και ήταν από κει. Το βρήκα μόνος μου, τα συνεργεία τον επαιζαν

Σχετικά με ακρομπαρα, ημιμπαρα και λοιπές δυνάμεις, όσο παίρναν τα χρόνια αρχίζουν οι τζογοι. Ανασφαλές όπως το θέτεις δεν είναι, απλά χάνει σε αίσθηση. Αφού στα τσεκαρανε και δεν βρήκαν κάτι εκτός προδιαγραφών, το αν θα το αλλάξεις εξαρτάται απ το πόσο συμβιβάζεσαι με τέτοια θέματα γηρατειας.
Προσωπικά, είμαι στο mode συντήρηση σε ότι αφορά απολύτως θέματα ασφάλειας και μόνο πλέον.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2019, 10:07
από junior gt
Κάπου, κάποιος, κάποτε είχατε γράψει για κάποιον καλό που φτιάχνει κλειδιά,προγραμματίζει ανοίγματα πορτών κλπ. Δεν το βρίσκω όμως. Το κλειδί του jeep για κάποιον ανεξήγητο λόγο βρέθηκε στο στόμα του σκύλου (αν και τον είχα ταίσει εκείνη τη μέρα :lol: :lol: :lol: ) με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί το άνοιγμα των πορτών. Το άνοιξα αλλά έχουν γίνει πο@τάνα όλα μέσα και θέλει άλλαγμα. :help:

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2019, 21:46
από kostis20
Είναι ένας στο Μενίδι και ένας στην αρχή της Πρωτοπαπαδάκη στο Γαλάτσι, ρεύμα ανόδου.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2019, 16:30
από 224v
junior gt έγραψε:Κάπου, κάποιος, κάποτε είχατε γράψει για κάποιον καλό που φτιάχνει κλειδιά,προγραμματίζει ανοίγματα πορτών κλπ. Δεν το βρίσκω όμως. Το κλειδί του jeep για κάποιον ανεξήγητο λόγο βρέθηκε στο στόμα του σκύλου (αν και τον είχα ταίσει εκείνη τη μέρα :lol: :lol: :lol: ) με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί το άνοιγμα των πορτών. Το άνοιξα αλλά έχουν γίνει πο@τάνα όλα μέσα και θέλει άλλαγμα. :help:



Στην Κηφησιας 76 στην Αγ. Τριαδα… κλαδος ανωδου… ακριβως στην γωνια… τα κανει όλα με τα κλειδιά, και λογικες τιμες, Μαλαμης λεγεται...

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 23:01
από Adriver
Αυτό που είχα γράψει για ήχους από το μπροστινό τμήμα έχει πια αποκτήσει μια κανονικότητα! Μετά από λίγα χιλιόμετρα αρχίζει να ακούγεται στην ευθεία, χωρίς ανωμαλίες στο δρόμο. Ο θόρυβος είναι κάπως σαν σχεδόν κλαταρισμένο λάστιχο. Αυτά για χαλαρή οδήγηση μέσα στη πόλη, σε επιταχύνσεις δεν το καταλαβαίνω, ίσως βοηθάει κι ο θόρυβος της μηχανής.

Βάσεις μηχανής υποθέτω δεν είναι, γιατί πατώντας συμπλέκτη εν κινήσει συνεχίζεται ο θόρυβος, ενώ δεν κάνει θορυβο ακίνητο ανεβοκατεβάζοντας στροφές.

Με εκνευρίζει και κάτι πρέπει να κάνω, αλλά χωρίς διάγνωση να αρχίσω να αλλάζω ότι υπάρχει εκεί μπροστά? Κι αν τελικά θέλει κρεμαγιέρα θα είναι από μόνη της το 1/3 της ασφαλιστικής του αξίας ! :hmmm:

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2019, 10:06
από PaNick67
Κανε πρωτα εναν ελεγχο στον σταυρο και εναν ελεγχο, λιπανση, ρυθμιση στην κρεμαγιερα.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 01:04
από theo13
Σε seat toledo mk2 (2003-2004) τα μόνιμα αναμμένα φώτα του ταμπλώ είναι bug ή είναι feature?Εικόνα

.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 02:45
από georgex72
Εάν είναι με το διακόπτη της μίζας στο ΟΝ τότε ....ετσι είναι από το εργοστάσιο φτιαγμένο....

< PAD 4 >

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 10:49
από theo13
georgex72 έγραψε:Εάν είναι με το διακόπτη της μίζας στο ΟΝ τότε ....ετσι είναι από το εργοστάσιο φτιαγμένο....

< PAD 4 >


Σβηστό και παρκαρισμένο ήταν.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 13:59
από georgex72
theo13 έγραψε:
georgex72 έγραψε:Εάν είναι με το διακόπτη της μίζας στο ΟΝ τότε ....ετσι είναι από το εργοστάσιο φτιαγμένο....

< PAD 4 >


Σβηστό και παρκαρισμένο ήταν.
Ωραία!!! Κάτι συμβαίνει στα ηλεκτρικά του τότε....

< >

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 21:28
από dimitrisB
Ενδέχεται να ανάβει το ταμπλώ με το που ανοίγεις την πόρτα και να σβήνει μετά απο ένα λεπτό περίπου, βάλεις -δε βάλεις κλειδί.
Ενδέχεται να ενεργοποιείται με την τοποθέτηση του κλειδιού στη μίζα, ας είναι και στο off.
Αν βγείς και με το κλειδί κλειδώσεις, ενδέχεται να μένει αναμμένο το ταμπλώ για <1 λεπτό και να σβήνει μόνο του.
Αν μετά απο όλα τα παραπάνω, δε σβήνει μόνο του - έστω με χρονοκαθυστέρηση- και παραμένει αναμμένο για πολλά λεπτά, τότε ..... :oops: