Σελίδα 126 από 199

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 13:28
από Deleted user 1
Άρα ταλαιπωρείται πιο πολύ και η τουρμπίνα ή τουρμπίνα παράγει ότι είναι να παράξει και τέλος μιας και δεν έχει υποστεί κάποια επέμβαση σε σχέση με τη μαμά κατάσταση?

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 13:49
από GTS
Tο τουρμπο ειναι μετα την εξαγωγη και κινει τον συμπιεστη που στελνει τον αερα στο ιντερκουλερ.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 13:58
από Deleted user 1
Ναι γνωστό αυτό. Το ερώτημα είναι εάν το όλο σύστημα με τόσα ηλεκτρονικά και μετρήσεις, μπορεί να διαγνώσει και να κάνει autoadjust προκειμένου να πληρώσει το μεγαλύτερο κύκλωμα που έχει δημιουργηθεί.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 14:40
από 21 quadra
Deleted User 1 έγραψε:Ναι γνωστό αυτό. Το ερώτημα είναι εάν το όλο σύστημα με τόσα ηλεκτρονικά και μετρήσεις, μπορεί να διαγνώσει και να κάνει autoadjust προκειμένου να πληρώσει το μεγαλύτερο κύκλωμα που έχει δημιουργηθεί.


Aν δεν αυξηθούν τα καυσαέρια ( περισσότερο γκάζι ) ώστε να γυρίσει γρηγορότερα ο στρόβιλος πως θα αυξηθεί η ποσότητα του αέρα ( CFM ) ?

Για να γίνει αυτό, δηλαδή να έχεις αυξημένη ποσότητα αέρα σε χαμηλότερες στροφές θα πρέπει να αλλάξεις τη φτερωτή του τούρμπο σου και να γίνει υβριδικό, αλλά τότε θα έχεις μεγάλες πιέσεις στις πολλές στροφές του κινητήρα σου, θα χρειάζεσαι περισσότερο καύσιμο και θα πας για πρόγραμμα.

Eδώ
https://www.turbobygarrett.com/turbobyg ... sing_turbo
υπάρχει χάρτης με το eficiency των turbo της Garrett για να πάρεις μια ιδέα, βρές τον αντίστοιχο χάρτη της μάρκας του turbo σου, κύβισε το intercooler που έχεις για να βρείς κάποια άκρη με τις χωρητικότητες, τώρα έχεις μεγαλώσει την αποθήκη του αέρα σου και πρέπει να σπρώξεις περισσότερο αέρα στην ίδια μονάδα του χρόνου ώστε να γεμίσουν οι κυψέλες και να περάσει η συμπιεσμένος αέρας στον κινητήρα, δηλαδή αύξησες το lag στις χαμηλές στροφές καταστρέφοντας όλη τη μελέτη του εργοστασίου, προσπαθείς να κάνεις μόνος σου πράγματα που για εσένα είναι terra incognita, αν θέλεις να αυξήσεις την απόδοση του αυτοκινήτου σου θα σου κοστίσει λιγότερο αν απευθυνθείς σε αυτούς που ασχολούνται με το σπόρ, και δόξα το θεό υπάρχουν άπειροι για τα αυτοκίνητα του group, αλλιώς θα χαλάσεις περισσότερα και στο τέλος θα καταλήξεις πάλι εκεί αφού στο τέλος ότι και να κάνεις θα χρειαστείς πρόγραμμα.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 15:37
από Deleted user 1
Μα δε μου κάνει εντύπωση το αποτέλεσμα. Γενικά ήξερα σαν κανόνα ότι μεγαλύτερο ic = περισσότερο lag. Απλά ήθελα λίγο να το αποτυπώσω στο μυαλό μου πως και τι. Ούτως ή άλλως το έβαλα γιατί όλο κωλώνω να προχωρήσω σε πρόγραμμα και θέλω κάτι να με οδηγήσει εκεί. Με τον ίδιο τρόπου που έβαλα ανάρτηση & φρένα, έβαλα τώρα και το ic και περιμένω και φίλτρο/πολλαπλασιαστές ώστε να είναι έτοιμο να μπει το πρόγραμμα με όσο το δυνατόν καλύτερα περιφερειακά.

Δεν έχω σκοπό να μπλέξω στα γεράματα με βελτίωση αλλά από τις όποιες πληροφορίες συλλέγω δεξία αριστερά, κάνω μερικές κινήσεις που επιτρέπει η τσέπη μου. Όχι τίποτα άλλο αλλά να ξεγελιέμαι λίγο με την ανανέωση του αυτοκινήτου και να ξεχνάω ότι δεν μπορώ να πάρω άλλο.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 17:13
από 21 quadra
Σιγά μη γέρασες :lol: εμείς δηλαδή τι πρέπει να κάνουμε ? Να πέσουμε σε κανένα γκρεμό ?

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2018, 02:31
από sknipper
Αύξησες τον όγκο που πρέπει να γεμίσει η τουρμπίνα σου, λογικό χωρίς άλλες αλλαγές να θέλει κατιτί παραπάνω χρόνο να τον γεμίσει, όχι προσπάθεια, όχι ζόρι μόνο χρόνο. Βασικά θα έχεις για μεγαλύτερο ποσοστό του χρόνου μικρότερη πίεση οπότε μπορεί να της κάνει και καλό. Αν και άμα έχεις lag το μαθαίνεις και πατάς νωρίτερα και περισσότερο οπότε ίσως τελικά να έχεις το αντίθετο αποτέλεσμα.
Αν όμως πειράξεις τίποτα βαλβίδες (ή τον έλεγχο αυτών) ώστε να το λαμβάνουν υπόψη τους και να αδειάζουν λιγότερο...;; γίνεται αυτό, προβλέπεται από κάποιο πρόγραμμα; Όχι απλά να ανεβάζει μεγαλύτερη πίεση αλλά η βαλβίδα ανακούφισης (όσες έχουν τα υπερσυμπιεσμένα) να ανοίγει λίγο λιγότερο ή για λιγότερο χρόνο ή κάτι τέτοιο.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2018, 13:20
από KiloMeater
η ύπαρξη ηλιοροφής, ακόμα και κλειστή, χειροτερεύει την συνολική ηχομόνωση ενος αυτοκινήτου;

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2018, 13:24
από Giuseppe Busso
KiloMeater έγραψε:η ύπαρξη ηλιοροφής, ακόμα και κλειστή, χειροτερεύει την συνολική ηχομόνωση ενος αυτοκινήτου;


Εφόσον έχει κοψίματα, εγκοπές κλπ που σημαίνει ότι προκύπτουν αεροδυναμικοί θόρυβοι, νομίζω πως ναι.
Αλλά το λέω αυθαίρεται. Δεν έχω κάνει μέτρηση με ντεσιμπελόμετρο.
Βέβαια μπορεί με την ηλιοροφή κλειστή, ο θόρυβος να είναι τόσο χαμηλός που να υπερκαλύπτεται από αυτόν της κύλισης.
Από'κει και πέρα, δεν ξέρω τι γίνεται σε περίπτωση συντονισμού ήχων.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2018, 14:02
από rx8_drifter
Σε βάθος χρόνου σίγουρα θα έχεις περισσότερους αεροδυναμικούς θορύβους, αλλά ρε γμτ αν πάρω ποτέ αμάξι, αυτόματο και ηλιοροφή θα ειναι τα μόνα σίγουρα εξτρα :inlove:

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2018, 15:07
από Morx
Το passat ειχε ηλιοροφη και σε σχεση με αλλα sedan ιδιας κατηγοριας δεν φαινοταν να προκυπτει περαιτερω φασαρια εξ αιτιας της. Μιλαω για κλειστη μαζι με το σκιαστρο. Νερα εμπασε μια φορα λογω αποτυχιας μιας τσιμουχας, κατα τ'αλλα υπερκομπλε!

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2018, 21:58
από Cosmonaut21
Όταν περνάω από εγκάρσιες ανωμαλίες ακούγεται ένας πολύ έντονος θόρυβος από μπροστά δεξιά σαν τρίξιμο.Για να το περιγράψω όσο καλύτερα μπορώ επειδή δοκίμασα να τραβήξω βίντεο αλλά δεν ακούγεται το ίδιο κάνει σαν ξεραμένο λάστιχο ή φανταστείτε όταν έχουμε μια τέρμα βρεγμένη πετσέτα και τη στίβουμε :lol:

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2018, 09:30
από 21 quadra
silent block ψαλιδιών, στυλίδια ζυγαριάς ( αν υπάρχουν ) top mount ( το πιθανότερο ) πολλές φορές τρίζουν και τα ball joints αν έχουν τρυπήσει οι φούσκες τους, το συνεργείο σου θα σου πεί πόσα € έχουν πέσει μέσα στην ανάρτηση και πρέπει να τα βγάλει:lol:

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2018, 12:53
από Cosmonaut21
Τελικά έχουμε μπροστινά top mount και ένα σινεμπλοκ σε Audi A1 1.6 tdi με 37000χλμ. :roll:
Για την ώρα τα άφησα για να ψάξω και να αγοράσω εγώ άλλα και να γλιτώσω κάποια λεφτά αλλά θέλω να τα αλλάξω όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Βγαίνουν ενισχυμένα πολυουρεθάνης aftermarket; Σινεμπλοκ σκέφτομαι μήπως κάνω τη γνωστή αλλαγή με αυτά του s3.
Λογικό κόστος για μπροστά μόνο top mount και σινεμπλοκ ποιο θα ήταν; Ειδικά τα εργατικά.

Re: Διάφορες τεχνικές απορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2018, 13:44
από belgarion
Cosmonaut21 έγραψε:Τελικά έχουμε μπροστινά top mount και ένα σινεμπλοκ σε Audi A1 1.6 tdi με 37000χλμ. :roll:
Για την ώρα τα άφησα για να ψάξω και να αγοράσω εγώ άλλα και να γλιτώσω κάποια λεφτά αλλά θέλω να τα αλλάξω όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Βγαίνουν ενισχυμένα πολυουρεθάνης aftermarket; Σινεμπλοκ σκέφτομαι μήπως κάνω τη γνωστή αλλαγή με αυτά του s3.
Λογικό κόστος για μπροστά μόνο top mount και σινεμπλοκ ποιο θα ήταν; Ειδικά τα εργατικά.
Είναι εκτός εγγύησης? Πόσων ετών είναι?

< >