Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#747726
panos2171 έγραψε:Μια χαρά είναι και από ποιότητα και από λειτουργία. Υπ όψιν ότι φορτίζει από 7.5V και πάνω οπότε μια μπαταρία κάτω από αυτά τα V δε θα μπορέσει να τη φορτίσει. Βέβαια εμπειρικά, όσες μπαταρίες μου έτυχαν κάτω από αυτά τα Volt ήταν ήδη νεκρές, και που τις φόρτισα δηλαδή από δυναμό ξεφόρτισαν αμέσως.


Eνα κολπάκι που καμία φορά μπορει να δώσει το φιλί της ζωής, αν και προφανώς μια μπαταρία που εχει ξελιγωθεί τοσο παύει να ειανι αξιόπιστη.

Συνδέεις παράλληλα μια καλή μπαταρία, για να ξεγελάσεις το φορτιστή. Εχω σώσει μπαταρία μηχανής φίλου έτσι και έζησε άλλα 2 χρονια :lol:
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#747728
PeterPan έγραψε:Το γκολφ 5 παρουσίασε το εξής ζήτημα:

Ενώ έχει μέσα λάδι ο κινητήρας, οδηγώντας για κάποια λεπτά με υψηλές στροφές πχ 4.000 σαλ, πέφτοντας οι στροφές, πχ στα διόδια που σταματάς, ανάβει το κόκκινο λαμπάκι που δηλώνει έλλειψη λαδιού. Περνούν 4-5 δεύτερα και σβήνει.

Είναι αντλία λαδιού; Εκεί πάει το μυαλό μου…

Τι ιξωδες λαδιου βαζεις? Ποσα χλμ εχει?
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#748002 Μερικές σκέψεις...
Έχεις αρκετό λάδι;
Έχεις το σωστό λάδι;
Μήπως το λάδι έχιε παλιώσει κι έχει χάσει τις ιδιότητές του (ίσως έχει μολυνθεί από άκαυστη βενζίνη).
Μήπως παραζεσταίνεται στα ζόρια οπότε λεπταίνει και μετά σε χαμηλές στροφές δεν κρατάει πίεση;
Έχει κουνηθεί τίποτα και αφρίζει το λάδι οπότε ρουφάει αέρα; Αντλία;
Μήπως το φίλτρο είναι με βαλβίδα κι έχει μπει ανάποδα;

Ίσως καλύτερα στο λαδοθέμα.
Άβαταρ μέλους
By opc
#777678 Suzuki Jimmy, παίρνει τα νερά από το ψυγείο και τα ρίχνει στο διαστολής και τα φουσκώνει... Θερμοκρασία δεν ανεβάζει απάνω από 88 βαθμούς. Ψυγείο και θερμοστάτης αλλαγμένα λίγο πάνω από ένα χρόνο. Τάπα ψυγείου αλλαγμένη επίσης. Μαγιονέζες στα λάδια δεν υπάρχουν. Μπουζί είναι στεγνά και στο ψυγείο δεν υπάρχουν μπουρμπουληθρες.
Κάποια ιδέα υπάρχει???

< one >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#777680 Κάνε ένα sniff test στα νερά για αρχή.
Άβαταρ μέλους
By opc
#778082
opc έγραψε:
drdino έγραψε:Κάνε ένα sniff test στα νερά για αρχή.
Sniff test? Το υγρό που αλλάζει χρώμα για φλάντζα κεφαλής?

< one >
Το τεστ έγινε και το χρώμα δεν άλλαξε. Έγινε αλλαγή τρομπας και θερμοστάτη, αλλά συνεχίζει το ίδιο, απλά θεωρώ σε μικρότερο βαθμό. Κάποια άλλη ιδέα? Ο μηχανικός λέει πως είναι φλάντζα και ας μη δείχνει. Είναι στην αρχή ακόμα και πως "φεύγει" συμπίεση και μεταφέρεται στο κύκλωμα ψύξης και γι' αυτό τα γυρνάει στο διαστολής...

< one >
Άβαταρ μέλους
By glf
#778087 Σε extreme σενάρια θα μπορούσε ένας κουρασμένος κορμός να κάνει ρωγμή που να φέρνει αέρα στα νερά.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#780766 Citroen C3 MK1 δυσκολεύεται να εκκινήσει σε σημείο που μάλλον πλέον να μη μπορέσει καν και να χρειαστεί οδική. Η μπαταρία είναι ΟΚ, δοκιμάστηκε εκκίνηση και με starter. Αν καταφέρει και πάρει αυτό γίνεται με το που σταματήσει το μιζάρισμα και πατήσουμε γκάζι, οταν δουλεύει δεν έχει θέμα αλλά ανάβει το check. Τι υποψιαζόμαστε; Θα προσπαθήσω να δω και τον κωδικό σφάλματος.