Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#608935
panos2171 έγραψε:O παρακάτω ήχος ακούγεται όταν συμπλέκεται ο κινητήρας με το κιβώτιο και μόνο, ούτε όταν είναι τέρμα πατημένος ο συμπλέκτης ούτε στο άφημα για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο. Επίσης δεν πατινάρει καθόλου και οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά. Γενικά όλα δείχνουν να λειτουργούν σωστά, ο ήχος αυτός τι μπορεί να είναι, κανένα ρουλεμάν;

https://files.fm/u/watcg38j#/view/mx5.mp3;play


Συνήθως τα χαλασμένα ρουλεμάν σφυρίζουν (κυρίως όταν ζεσταθούν) το δικό σου κάνει σαν ελέφαντας.

Κινείται το αμάξι;
Ο ήχος αλλάζει ανάλογα με τις σαλ;
Ακούγεται όταν είναι κρύο, ζεστό ή πάντα;
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#608973 Nαι κανονικά.
Όχι δεν παίζει ρόλο. Είτε αφήσεις πολύ απαλά το συμπλέκτη χωρίς γκάζι είτε με στροφές ο ήχος είναι ίδιος και στο ίδιο ακριβώς σημείο.
Θα πρέπει να το δω, χθες κρύο όταν το πήρα δεν το έκανε, μετά από δυό ώρες οδήγησης άρχισε να το κάνει.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#609132
panos2171 έγραψε:O παρακάτω ήχος ακούγεται όταν συμπλέκεται ο κινητήρας με το κιβώτιο και μόνο, ούτε όταν είναι τέρμα πατημένος ο συμπλέκτης ούτε στο άφημα για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο. Επίσης δεν πατινάρει καθόλου και οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά. Γενικά όλα δείχνουν να λειτουργούν σωστά, ο ήχος αυτός τι μπορεί να είναι, κανένα ρουλεμάν;

https://files.fm/u/watcg38j#/view/mx5.mp3;play


Εγώ θα πόνταρα στο διαφορικό
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#609219 οντως καποιο ρουλμαν δειχνει να εχει σκορπισει.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#609268 Είναι όντως χαρακτηριστικός ήχος διαφορικού αλλά δεν ακούγεται από πίσω και ακούγεται μόνο σε ένα συγκεκριμένο σημείο της θέσης του συμπλέκτη. Κολλημένο διαφορικό αν δε κάνω λάθος ακούγεται συνέχεια όσο προχωράει το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#610154 στο σερβις του 500 ντηζελ βρεθηκε να δακρυζει το ενα αμορτισερ μπροστα... στο Κτεο που ακολουθησε γιατι ειναι 4 ετων ρηκαν οτι θελει και ευθυγραμμηση. Ολα αυτα ΟΚ.
Η ερωτηση ειναι αν θα πρεπει να αλλαξω το ενα που δακρυζει η και το αλλο μπροστινο... τι συμβουλευετε ???
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#610171
224v έγραψε:στο σερβις του 500 ντηζελ βρεθηκε να δακρυζει το ενα αμορτισερ μπροστα... στο Κτεο που ακολουθησε γιατι ειναι 4 ετων ρηκαν οτι θελει και ευθυγραμμηση. Ολα αυτα ΟΚ.
Η ερωτηση ειναι αν θα πρεπει να αλλαξω το ενα που δακρυζει η και το αλλο μπροστινο... τι συμβουλευετε ???
Άλλαξε τα 2 μπροστινά.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#610189 βρήκαν οτι χρειάζεται ευθυγράμμιση σχεδόν καινούργιο αυτοκίνητο ; στο ΚΤΕΟ ; που περνάνε όλα τα χρέπια;
περίεργα πράματα
Άβαταρ μέλους
By gakost
#610200 Γιατί σου κάνει εντύπωση; Τι θα πει καινούργιο και παλιό αυτοκίνητο; Ούτε όλα τα αυτοκίνητα έχουν την ίδια αντιμετώπιση και χρήση ούτε όλα τα ΚΤΕΟ είναι ίδια.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#610202
mousatos έγραψε:βρήκαν οτι χρειάζεται ευθυγράμμιση σχεδόν καινούργιο αυτοκίνητο ; στο ΚΤΕΟ ; που περνάνε όλα τα χρέπια;
περίεργα πράματα

Η ευθυγράμμιση δεν είναι θέμα καινούριου και παλιού. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#610205 Τα χιλιόμετρα είναι 65000. Είναι σίγουρο ότι κάτι έγινε εμπρός δεξιά γιατί λείπει ένα τμήμα από το προστατευτικό πλαστικό κάτω από το φτερό. Ίσως μια λακούβα τι να πω. Το οδηγάει μόνο εκείνη και εγώ καμία φορά. Το πλακώνει συνήθως αλλά δεν το ταλαιπωρει με λάθη σε παρκαρίσματα κλπ. Έχει πάει βέβαια και σε χωματόδρομους στο νησί απρόβλεπτους σε πέτρες και νεροφαγωματα. Εάν αλλαχθεί το ένα μόνο και με ευθυγράμμιση μετά θα έχει θέμα??

< Note >
Άβαταρ μέλους
By gakost
#610248
224v έγραψε: Το πλακώνει συνήθως αλλά δεν το ταλαιπωρει με λάθη σε παρκαρίσματα κλπ. Έχει πάει βέβαια και σε χωματόδρομους στο νησί απρόβλεπτους σε πέτρες και νεροφαγωματα. Εάν αλλαχθεί το ένα μόνο και με ευθυγράμμιση μετά θα έχει θέμα??

:s_crazy
Καταλάβαίνεις πόσο αντιφατικό είναι αυτό που λες έτσι;
Αυτοκίνητο πόλης που το πας σε χωματόδρομους πέτρες και νεροφαγώματα και αναρωτιέσαι γιατί δακρύζει το αμορτισέρ;

Τι θεωρείς δηλαδή ταλαιπωρεία δηλαδή;

Επίσης τα 65000 χιλιόμετρα δεν τα λες και λίγα αν και για την ανάρτηση και ολοκαίνουργιο από την αντιπροσωπέια να το πάρεις αν το κοπανήσεις πουθενά στα πρώτα 100 χιλίομετρα τι να σου κάνει;