Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#835800 Θα ψάξω να βρω κάποιο καλό συνεργείο για honda να το πάω την επόμενη φορά (το επόμενο καλοκαίρι πια).
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#835870 :s_dunno Έχω την αίσθηση πάντως ότι επηρεάζεται από την ποιότητα του οδοστρώματος (αν και εντελώς φλατ οδόστρωμα δύσκολα βρίσκεις εκεί).
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#848785 Για πειτε μια γνωμη. Από τοτε που επεσε η θερμοκρασια όταν ξεκινα ο κινητήρας στην Κορολλα μετα από λιγα δευτερα πεφτει το ρελαντί με αποτέλεσμα να τρεμει το αμαξι.

Αν σβησω και ξαναβαλω μπροστα, όλα καλα. Κραταει ψηλο ρελαντι μεχρι να κουνηθεί ο δεικτης θερμοκρασίας και πεφτει προοδευτικα μεχρι το φυσιολογικο.

Αυτό συμβαινει μονο στην πρωτη εκκινηση της μερας αν δεν κανει κρυο ή σε αφου εχει μεινει 4-5 ωρες αραγμενο. Ποτε ζεστο.

Α, και όχι παντα, μια φορα στις τρεις.

Επισης οταν το κανει αν ξεκινησω μαρσαροντας ΔΕΝ το ξανακανει ακομα κι αν σταματησω σε 50 μετρα.


Φιλος μου ειπε για καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου, αλλα τα συμπτωματα της ειναι διαφορετικα. Εμενα ουτε σβηνει στα καλα καθουμενα, ουτε κραδασμο εχει στο ρελαντι, ουτε καιει περισσοτερο
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#848796 Αύριο, μη βάλεις μπροστά κατευθείαν. Γύρνα τον διακόπτη στη πρώτη θέση και μόλις σβήσουν τα λαμπάκια δώσε.

Παρατήρησε αν ακούς την αντλία βενζίνης.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#855768 https://imgur.com/a/cn6ES8A

Χθες μου έκανε πρώτη φορά αυτόν τον θόρυβο. Μάλιστα στην αρχή δεν τον αντιλήφθηκα αμέσως λόγω των υψηλότερων στροφών του ρελαντί μιας και έκανε πολύ κρύο. Σήμερα πάλι το έκανε σε πιο μεγάλη θερμοκρασία αλλά ξεκίνησε όταν το αμάξι ήταν σε κίνηση. Μου πάει το μυαλό σε τροχαλία στροφάλου. Το αμάξι είναι Passat B6 με BLF κινητήρα (1,6 FSI)


< >
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#855822 Κάποια τροχαλία ή ρουλεμάν ίσως.
Αν βγει ο ιμάντας και τα γυρίσεις όλα με το χέρι, λογικά θα φανεί.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#855914
Obelix έγραψε:Κάποια τροχαλία ή ρουλεμάν ίσως.
Αν βγει ο ιμάντας και τα γυρίσεις όλα με το χέρι, λογικά θα φανεί.


Tελικά ήταν από τον τεντωτήρα του ιμάντα. Αλλάχτηκε προληπτικά και του δυναμό γιατί είχε αρχίσει να ψιλοακούγεται και ήταν θέμα χρόνου να βγει off και αυτό.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#861266 Στο Agila εχω θέμα (μάλλον) με τη φλάντζα κεφαλής.
Κινητήρας ο κλασσικός 1,3 diesel της ΦΙΑΤ με 230.000 χιλιομετρα

Το προβλημα εμφανίστηκε το καλοκαίρι, επιδεινώθηκε σε ενα δυο μήνες και στο τέλος δυσκολευόταν να παρει μπρός μιας και έπεφτε λίγο νερό και στους κυλίνδρους.
Επειδη υπήρχαν υπόνοιες για ράγισμα κεφαλής και σε συνδυασμος με την παλαιοτητα και την γενικη κατάσταση του αυτοκινήτου, αποφασισα να μην το φτιαξω και να παρω κατι πιο καινουριο.
Οπως εγραψα και στο θέμα με τα σέρβις, πήρα ενα Hyundai και ...πρόκοψα :lipsealed:

Αναγκάστηκα να επισκευάσω το Agila, αλλάχτηκε η φλάντζα, το κεφαλάρι δεν ειχε ρωγμή, αλλάχτηκαν τσιμουχάκια, τριφτηκε η κεφαλη κλπ και μαζι με μερικα ακομα ανταλλακτικα (καδένα και τεντωτήρες, ανλια νερου, ψθγειο λαδιού) κλείστηκε ο κινητηρας και το πήρα.

Για 1700 περιπου χιλιομετρα δούλευε κανονικα, μετα άρχισε να πεφτει η σταθμη του ψυκτικου υγρου και πολύ γρήγορα αρχισε να καιει νερο (φουλ άσπρος καπνος πισω) και να δυσκολευεται να παρει μπρος (νερο στους κυλίνδρους).
Ο τεχνικός μου είπε οτι μάλλον εχω θεμα με τον κορμό. Ισως λόγω κάποιας παλαιότερης υπερθέρμανσης δεν ηταν πλήρως λείος στο σημειο επαφης με την φλάντζα και το καπάκι, ή ισως εχει καποιο πρόβλημα πιο χαμηλα.
Με τα πολλά, μου πρότεινε αλλαγή κινητήρα, μιας και αν αλλάζαμε παλι φλάντζα πιθανον να ειχαμε τα ιδια προβλήματα.

Σαν τελευταία λύση εβαλα ενα "ματζούνι" που βάζουν στα ψυγεία και (υποτίθεται) οτι κλεινει μικρές διαρροές και ρωγμές.
https://www.unil-opal.gr/products/epiba ... ka-mikra-5
To εχω εδω και περίπου 1000 χιλιομετρα, ο καπνός εχει σταματήσει τελείως, εκτος απο 2-3 φορες δεν εχω πρόβλμα στην εκκίνηση και το νερο στο παγουράκι πέφτει λιγο κατω απο τη μέση, αλλά μενει σταθερο εκει για μεγαλα χρονικα διαστήματα.
Βλέπω οταν ανοιξω το καπακι του ψυγείου οτι εχω λιγο καπνο (καυσαέριο), οπότε το ρηγμα δεν εχει εξαλειφθεί πλήρως.
Απο την άλλη όμως το αυτοκίνητο -φαινεται να- λειτουργεί σωστά.

Επειδή αργά ή γρήγορα πιστεύω οτι το ρήγμα θα επανέλθει, σκέφτομαι να δοκιμάσω κάτρι διαφορετικό (με διαφορετική φιλοσοφία λειτουργίας).
Το συγκεκριμένο υγρό οταν ερθει σε επαφη με ζεστα καυσαέρια υαλοποιείται και σφραγίζει μόνιμα την τρύπα (σύμφωνα με την εταιρία).
Ειδα κατι βιντεάκια στο Youtube, διαβασα και κριτικες και λεω να το δοκιμασω (52€ περίπου κοστιζει απο Αμαζον).
https://www.steelsealhellas.com/
εχετε καποια αποψη για το προϊόν;

Για να αλλαξω κινητηρα το βλεπω λιγο δυσκολο, γιατι εκτος απο το αρκετα μεγαλο ποσό δεν ξερω αν θα βρω μεταχειρισμενο κινητηρα της προκοπης για αυτοκίνητο σχεδον εικοσαετίας.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#861278
edmond έγραψε:Η κλασική "φώκια" είναι;

"φώκια" είναι το πρώτο που έβαλα.

Το δεύτερο είναι διαφορετικό.
Είναι σχεδόν διαυγες υγρό (μοιάζει με αντιψυκτικό) και σε αν βίντεο που είδα κάποιον να κάνει δοκιμές, έριξε λιγο σε ενα μέταλλο και το έκαψε με φλόγιστρο. Εκει που καιγόταν στερεοποιούταν, γινόταν σαν γυαλί.
Άβαταρ μέλους
By glf
#861345 Εγώ στο 106 όταν σιγουρευτηκαμε ότι φέρνει αέρα στα νερά από ρωγμή στον κορμό, αλλάξαμε... κορμό lol
Άβαταρ μέλους
By bebes
#862564 Εικόνα
Ήρθε το μαντζούνι από αμαζον. 11 μέρες έκανε να έρθει από Αμερική.

Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο δουλεύει καλούτσικα με τη φώκια που του έβαλα.
Έχει κανα δίμηνο και έκανε πάνω από 1500 χιλιόμετρα.

Υπάρχουν δυο επιλογές:
Περιμένω να ξανανοίξει η ρωγμή για να βάλω το καινούριο μαντζούνι, ή αδειάζω τα υγρά με τα οποία υπολείμματα της φώκιας και βάζω καθαρό νερό με το καινούριο να το αφήσω μέσα να δουλεύει;


< >
Τελευταία επεξεργασία από bebes και 16 Απρ 2024, 12:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#862566 Μαντζούνι στο μαντζούνι δεν θα έβαζα με τπτ (βέβαια δεν θα έβαζα καν εξ αρχής αλλά αυτό τώρα έγινε). Ξέπλυμα σίγουρα πρωτού κάνεις οτιδήποτε.